Rey's POV
Amy buvo pirmoji, kuri prakalbo po ilgos tylos.
"Jėga! Aš daug girdėjau apie tave, Sam." Ji pasakė ir priėjusi ištiesė jam ranką.
"Tu jos kambariokė, taip?" Sam paklausė, apvyniojo savo ranką aplink mano liemenį, o kita pakratė Amy ranką.
"Tai aš."
Kai visi pagaliau vėl buvo normalūs, jie kalbėjo ir juokino Sam. Jis pritapo labai greitai ir tai nuostabu, nes nenorėčiau, kad čia tvyrotų įtampa.
Ir esu dėkinga, kad niekas neprasitarė, kad aš miegojau su Niall. Aš pasakysiu jam tai pati. Beje greitai, kai tik festivalis eis į pabaigą.
Mes neseniai išsikvietėm dvidešimt taksi, kurie nuveš mus į festivalį. Nors stovėjimo aikštelėje atrodė lyg jų būtų kokis tūkstantis. Taip pat ten buvo labai daug žmonių.
"Mes lauksime amžinybę." Atsidusau, kai taksi sustojo.
"Mes turime pažymėjimus, taigi galėsime įeiti pro galą." Katherine pasakė. "Susitiksime su Tyler prie galinio įėjimo."
Sam man padėjo su krepšiais, o Ricky padėjo Katherine, kai mes ėjome link galinio įėjimo. Festivalis vyks centriniame parke, aplink jį buvo aukšta metalinė tvora.
Sam klubas ir mokytojai, mūsų klubas ir Tyler, bei One Direction ėjo link galinio įėjimo. Kiti žmonės turėjo stovėti eilėje, kad gautų bilietus.
"O šūdas, kiek žmonių čia atvyks?" Paklausiau matydama milžinišką eilę.
"Apie dešimt tūkstančių. Čia yra trys scenos ir maždaug šeši įėjimai. Tai milžiniška." Katherine informavo mane.
Vienas iš mūsų visiems išdalijo VIP pažymėjimus, tada mes patekome vidun.
"Mes visi susitiksime stovyklavimo vietoje. 3 sektorius."Neužtrukome ilgai kol radome mūsų sektorių. Čia buvo apie dešimt sektorių šalia ežero ir konservatorijos tvenkinio. Festivalio vieta prasideda centrinio parko pietuose ir baigiasi Leob valties namelyje.
"Mano klubas dviem sektoriais nuo tavo, bet tu gali mane aplankyti bet kada, taip, mažyte?" Sam paklausė ir palinkčiojau, tada jis nuėjo į savo sektorių su daiktais.
Kai kiti prisijungė prie mūsų, mes jau buvome pasistatę pusę palapinių. Kitas pastatėm per daugiau nei pusvalandį. Tada visi bandė nuspręsti kas su kuo miegos.
Aš patekau į palapinę su Maddie, Soph, Ashleigh ir Amy. Katherine pateko su Ricky ir keliais jo draugais, kai Niall buvo su savo grupės nariais, bei Bryan ir Ryan. Kiti vaikinai, kaip ir merginos, pasiskirstė po penkis, taip pat ir futbolininkai, bei šokėjos.
Apie trečią dienos mes buvome susitvarkę, mūsų grupelė (ne visas sektorius) nusprendė nueiti papietauti ir peržiūrėti tvarkaraščius.
"Oh! Mes pasirodome šią naktį!" Liam sušuko, kai visi žiūrėjo į tvarkaraštį.
"Ir mes šokame rytoj naktį." Katherine parodė.
Sam prisijungė prie mūsų po kiek laiko, kai stovėjome eilėje prie hotdogų. Jis apvyniojo savo rankas aplink mano liemenį, priglaudė mane arčiau ir kalbėjosi su Amy.
Nusišypsojau, kai jis pabučiavo mano viršugalvį ir pradėjo žaisti su mano 'Nirvana' marškinėlių kraštu.
Amy nusisuko pakalbėti su Ryan, aš sudariau akių kontaktą su Niall, kuris jau sėdėjo ant žemės su Liam ir Zayn, kurie sėdėjo vienas prie kito labai arti, jų kojos buvo beveik susipynę, jie kalbėjo ir valgė.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...