(23.2) "Don't leave me."

1.3K 67 17
                                    

Turėjau prikelti jį ryte apie aštuntą, kadangi apdovanojimai prasideda septintą, kas reiškia, mes eisime raudonu kilimu pusė septynių. Lėktuvas išskrenda vidurdienį, kas reiškia, kad jis turi valandą pasiruošti.

Kelyje į oro uostą visi skundėsi, kad jiems skauda galvas. Taip vyko ir skrydis. Skundai po skundų ir verkšlenimai labai vargino.

Niall atrodė, jog prisimena mūsų pokalbį sodelyje, kadangi jis laikėsi atstumo ir vienintelis pokalbis šiandien tarp mūsų buvo 'labas rytas'.

Sėdėjau tarp Katherine ir Jake lėktuve, po to sužinojau, kad mes dalinsimės keturių kambarių liuksą viešbutyje ir man palengvėjo, nes žinojau, kad galėsiu būti su Katherine, jeigu mes su Niall vis dar nesikalbame.

Paklausiau jos ar ji norės būti viename kambaryje, kai mes važiavome taksi, ir ji palinksėjo laiminga, nes nenorėjo būti kambaryje su Liam.

Liuksas buvo gražus. Keturi miegamieji su didelėmis lovomis, maža virtuvėlė ir du vonios kambariai.

Aišku neturėjome laiko pasimėgauti viskuo, nes vos atsidūrėme viešbutyje mums reikėjo eiti ruoštis.

Vilkėjau juodą trumpą suknelę, juodus Jimmy Choo's aukštakulnius ir tą pačią delninukę, kaip per Louis ir Harry vestuves.

"Taigi, kaip mes eisime kilimu?" Jake paklausė, kai mes važiavome juodu furgonu į renginį.

"Aš eisiu su Justin, Zayn gali būti su Sophie, Niall su um Katherine ir tu su Rey?" Liam pasiūlė ir aš patrūkčiojau pečiais vengdama Niall akių kontakto.

Ėjimas kilimu netruko ilgiau nei dešimt minučių, kadangi vaikinai buvo tik nominuoti atlikėjai, jie nedavė interviu, nebent po šou.

Tai nebuvo labai tobula, nes buvo gana didelis vėjas ir man atrodo, kad visi matė mano juodas kelnaites.

Mūsų vietos buvo trečioje eilėje prieš sceną, tai buvo kietai, nes Jennifer Lawrence sėdėjo visai arti mūsų, o Justin Bieber buvo prieš pat Katherine.

Sedėjau tarp Niall ir Jake, pradėjau jausti nerimą dėl to, kad mes su Niall nešnekame. Pastebėjau, kad jis krutina savo koją, kas reiškė, kad jis nervuojasi.

Jie turi pasirodyti tarp FAVORITE DRAMA ir FAVORITE COMEDY su nauja daina, kurią parašė. Tai turėtų būti siurprizas visiems, nes niekas dar jos negirdėjo.

Po pirmos pertraukos jie buvo pakviesti į užkulisius, kad galėtų pasiruošti. Katherine atsisėdo šalia manęs ir aš rimtai numiriau, kai Justin Bieber atsisuko į mus, paklausė mūsų vardų ir nusifotografavo su mum abiem.

Kai pertrauka baigėsi, Katherine Heigl ir Adam Sandler pristatė FAVORITE DRAMA apdovanojimą ir pakvietė pasirodyti 'naują grupę iš Niujorko One Direction'.

Visi atrodė, jog šiek tiek žino juos, nors ir jie nebuvo labai garsūs, bet viskas dėka Louis ir jo kompanijos.

"Kas parašė šitą dainą?" Paklausiau Katherine, kai plojimai nutilo ir pasigirdo pirmieji dainos akordai, gana panašūs į We Will Rock You.

"Niall."

"Tik jis?"

"Taip."

Zayn paėmė mikrofoną ir pradėjo dainuoti pirmuosius žodžius

"Do you remember summer '09, Wanna go back there every night. Just can't lie it was the best time of my life."

Susiraukiau, nes jaučiau deja vu jausmą, bet tada Jake irgi pradėjo dainuoti.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now