(4.1) "I was never a good boy."

812 37 0
                                    


Rey's POV

Palikau vakarėlį kartu su Amy apie vidurnaktį, nes ryt aštuntą ryte mums bus muzika ir man reikia bent šešių valandų miego, kad galėčiau dieną būti susikaupus.

"Tau nereikia laptopo muzikos klasėms."

"Ką?"

"Tiesiog sakau. Viskas ką mes darome toje klasėje, tai klausomės radijo ir ginčijamės kuri popso daina yra geresnė."

"Pasiimsiu jį, dėl visa pikto."

Po kelių minučių mes jau buvom susiruošusios ir stovėjom prie durų. Buvo pusė aštuonių ir aš iš tikro buvau formoj, neskaitant to, kad kėliausi itin anksti.

"Taigi kodėl pirmakursiai ir antrakursiai turi tą pačią klasę?"

"Nes neužtenka mokytojų, duh. Šitas koledžas koncentruojasi labiau į sportą, ne menus. Štai kodėl čia gali gauti tik muzikos pradmenis."

"Tai tu turi muzikos pradmenis ir psichologijos pagrindus?"

Ji linktelėjo ir atidarė klasės duris, nusekiau jai iš paskos. Ši klasė buvo panaši į vidurinės klases; stalai ir balta lenta, bei tos tipinės medinės kėdės, nuo kurių paskausta nugara.

"Mes netgi neturime normalios klasės. Čia yra kažkur keturiasdešimt studentų iš viso."

Mes atsisėdom paskutinėj eilėj, nes ji man pasakė, jog mokytojas pastoviai iš naujo bandydavo tarti raidę 'p', kas privesdavo jį apspjaudyti visą priekinę eilę.

"Tai kas dar lanko muziką, ką aš pažystu?"

"Niall ir Zayn. Abu muzikos pradmenų mokosi ir futbolo pagrindų."

Kaip tyčia, abu, Niall ir Zayn įėjo į kabinetą sukištom rankom į kišenes ir maišeliais po akimis. Padariau akių kontaktą su Niall ir jis pradėjo eiti link mūsų, su Zayn iš paskos. Jie atsisėdo man iš dešinės ir iš karto Zayn padėjo galvą ant stalo, užmerkdamas akis ir atsijungdamas.

"Žinot, tikrai nederėtu eiti į klases su pagiriomis." Informavau Niall ir jis pavartė akis, perbraukdamas ranka per plaukus.

"Dažniausiai iš vis neinu į klases." Jis sumurmėjo.

"Tai kodėl pradėjai dabar?"

"Priežastys."

"Treneris sakė, jog turim pasirodyti mažiausiai pusėje paskaitų į kurias užsirašėm. Mums reikia pažymių vidurkio 3.5 arba aukštesnio, o vienintelis būdas jį gauti, daryti namų darbus ir pasirodyti paskaitoje bent kartą savaitėje." Zayn prakalbo.

"Taigi ateisi į palaikymo treniruotę šiandien?" Niall paklausė, nukreipdamas temą.

"Jo. Aš kaip ir privalau, žinai." tariau sarkastiškai.

"Dar per anksti tavo sarkazmui."

Durys prasivėrė ir visi nutilo, kai vidutinio amžiaus vyras įėjo į klasę nešdamasis portfelį.

"Gerai, klase, nusiraminkite." Jis tarė, tėkšdamas portfelį ant stalo.

"Niekas nekalba." Niall garsiai pakomentavo, kas privertė kelias merginas sukikenti.

Pavarčiau akis.

"Katik grįžau iš pokalbio su dekanu. Jis mane informavo, jog gauna skundos apie tai kaip vedų šią pamoką ir, kad negaunate pakankamai darbo. Dabar, nežinau kas skundėsi, ar kodėl, bet manęs buvo paprašyta surimtėti."

Visi sudejavo ir Niall daužė galvą į stalą.

"Taigi šiais metais kiekvienas iš jūsų parašys po dainą. Iš tikro, ne. Padarykime tai įdomiau. Dirbsite porose. Parašysiu kiekvieno iš jūsų vardus ir sudėsiu į dvi skirtingas krūvas. Dvidešimt iš jūsų yra geri muzikantai, o kiti dvidešimt - geri rašytojai. Nenoriu girdėti jokių skundų dėl partnerių. Turite išmokti dirbti net ir su žmonėmis, prie kurių nesijaučiate maloniai. Paduosite man dainą Lapkričio gale."

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now