(16.2) "Please be mine."

755 37 0
                                    


Rey's POV

"B-k-aš-" Jis mikčiojo.

"Tai Justin darbas ir aš nežinau, kaip jam tai pasakyti."

Jo akys išsipletė, o burna prasivėrė.

"Nežinau, ką man daryti."

"Ką- kaip- ką?"

"Aš apsilankiau pas daktarą praeitą savaitę."

"Ir?"

"Na tai buvo teigiami atsakymai."

"Kaip tu žinai?"

"Juk sakiau, buvau pas daktarą."

"Oh." Pasakė, jo balsas drebėjo. "Man reikia- um- šiek tiek. Man reikia į tualetą."

"Gerai. O aš paskambinsiu Justin."

Jis palinksėjo ir atsistojo, greitai nuėjo į tualetą. Atsilošiau kėdėje galvodama, ar nepersistengiau su pokštu.

Nusprendžiau parašyti Jake.

Rey: aš ką tik pasakiau jam, kad esu nėščia, bet jis tik nuėjo į tualetą????????? ką man daryti PADĖK

Jake: tu idiotė

Rey: pasakiau, kad paskambinsiu Justin, kol jis bus tualete, ką man sakyti, kai grįš? Tai suknista, žmogau

Jake: užsičiaupk. pasakyk jam, kad Justin palieka tave ir net nenori būti tėčiu, pamatysi koks Niall bus piktas

Rey: bet kaip man jam po to pasakyti, kai tai tik pokštas?

Jake: pasakyk, kad jau išrinkai vaikui abu vardus. pirmas- Balandžio pirmosios, antras- pokštas. Tai jį nužudys

Rey: ačiū

Jake: aš visada tavo paslaugoms, kale

Kai jis grįžo iš tualeto, jau buvau suvalgiusi pusė savo spagėčių, ir stengiausi neatrodyti liūdna, dėl to, kad mes nekalbame.

Vakarienė buvo nemaloniai tyli, ir nebaigiau valgyti visos savo picos, bet nusprendžiau suvalgyti ledus. Tada atsilošiau kėdėje.

Stebėjau, kaip Niall baigė savo ledus ir paprašė, kad likusią picą mums įdėtų į dėžutę.

"Taigi, kalbėjau su Justin." Pasakiau, kai mes išėjome iš restorano.

"Tai štai kodėl pakvietei mane pavakarieniauti? Nes norėjai pasakyti, kad tas idiotas užstatė tau vaiką?"

"Ką- taip. Bet mes net nebesusitikinėjame su juo."

"Ką turi omenyje?" Paklausė ir aš pasidėjau ranką ant savo skrandžio, nes maistas rodės norėjo grįžti atgal pro mano burną.

"Turiu omenyje, kad jis pasiuto ir paliko mane, todėl aš niekam nesakiau, kad tai jo vaikas."

"Kas per šūdas?" Niall pasakė ir jaučiausi blogai, kad meluoju. Aš jau norėjau jam sakyti, kad tai buvo Balandžio pirmosios pokštas.

"Taip, jis pasakė, kad nenori būti tėvu, ir kad nepadės man su tuo-"

"Aš jį užmušiu." Niall pasakė ir jo piktas balsas išgąsdino mane.

Jis pradėjo greičiau eiti link automobilio ir aš sekiau jį, galvodama, kaip pasakysiu, kad tai pokštas.

Žinojau, kad jau per vėlu, kai jis pravažiavo mano bendrabutį ir važiavo tiesiai į vaikinų namus.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now