(9.1) "Chocolate makes everything better."

848 37 0
                                    


Rey's POV

Mes grįžome į Niujorką Gruodžio pirmą dieną, beveik vakare. Gruodžio antrą dieną mes visi pasilikome namie, bet trečią dieną viskas grįžo į savo vietas.

Niall tapo daug populiaresnis nei įprastai, tiesiog kiekvienam apsuko galvas ir visi sveikino jį, glostė jam nugarą ir flirtavo su juo. Net Ponas Grey pasveikino jį ir Zayn, bei buvo neįprastai malonus.

Tada jis šnekėjo apie egzaminus, kurie vyks mėnesio pabaigoje, prieš žiemos atostogas.

Visi atsiduso ir mokytojas pradėjo diktuoti dalykus, kuriuos turėtumėm pasimokinti. Pavarčiau akis ir užverčiau kompiuterį, kai pamoka baigėsi. Tai paskutinė pamoka šiandien ir viskas ko aš noriu, tai grįžti namo, palysti po savo paklode ir pamiegoti.

Dvi dienos praėjo greit ir sekmadienio vakarą, apie aštuntą valandą, mano telefonas suvibravo ant stalo.

"Tai Niall." Amy pasakė man ir aš atsidusau, išsiridenau iš lovos, kad pasiimčiau telefoną. Atrakinau jį ir įsijungiau žinutę.

Niall: nori ateiti pasimokinti?

Rey: pasimokinti ką??????

Niall: Literatūrą, tu iškrypėle :))

Rey: tu rimtai? Omg, ar tu susitrenkei galvą?

Niall: tai u ateini ar ne?

Rey: tuoj būsiu

"Kur tu eini?"

"Jis nori pasimokinti."

Amy prunkštelėjo, tada pradėjo juoktis.

"Kas taip juokinga?"

"Tikiuosi, tu nemanai, kad jis iš tikro nori 'mokintis'."

"Ką?"

"Ar tu rimtai tokia kvaila?" Ji paklausė, kai aš ėmiau savo krepšį. "Viskas ką tu studijuosi tai jo lytinius organus. Jo laimingąjį žavesį. Jis-"

"Supratau." Pasakiau. "Grįšiu šią naktį."

"Manau, kad aš užsuksiu vėliau vis tiek." Ji pasakė man, linktelėjau, užsidėjau savo Brooklyn marškinėlius ir pakeičiau treningines kelnes į džinsus.

Išėjau iš pastato ir nuėjau prie Niall brolijos. Norėčiau, kad pagaliau pradėtų snigti.

"Labas." Pasakiau, kai įėjau į namą.

Pasisveikinau su keletu žmonių, kai įėjau į svetainę.

"Kur Niall?" Paklausiau, pasidėjau savo krepšį ant stalo.

Josh patrūkčiojo pečiais, vis dar žiūrėdamas į televizorių, kur jis žaidė FIFA su Jake.

"Jis vonioje." Pasakė pakalikas.

"Ei, koks tavo vardas?" Paklausiau, mėgindama užvesti pokalbį.

Jis nusišypsojo, parodydamas mielas duobutes. "Justin."

"Niekas neklausė."

Pasukau galvą į Niall, kuris išėjo iš virtuvės su buteliu alaus savo rankoje. Jis buvo tik su maikute trumpomis rankovėmis, nustebau kaip jis nesušąla, nes visi vilkėjo maikutes ilgomis rankovėmis.

"Aš paklausiau. Nebūk grubus."

"Kaip pasakysi, mama."

Jis išsiviepė ir pavarčiau akis.

"Ar tu kada nors ketini jį paleisti?"

Jis pakratė galvą ir paklausė ar aš noriu, kad pakalikas atneštų man gerti.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now