Rey's POV
"Manau, kad aš gavau saulės smūgį." Tai buvo pirmas dalykas, kurį išgirdau atsikėlusi kitą rytą.
Niall gulėjo šalia manęs, paklodė buvo susisukusi prie mūsų kojų.
"Atidaryk sušiktą langą, nes aš tuoj mirsiu." Jis pasakė ir aš atsikėliau, bei pradariau langą.
Jis sumažino oro kondicionierių iki minimumo ir tada išlipo iš lovos.
Prikandau lūpą ir nusišypsojau, nes jis praleido visą naktį su manimi, ir vėl. Kiek išsigandau, nes ne, tikrai neturėjau drugelių savo pilve.
Kažkas pabarškino į mūsų duris, tad nuėjau atidaryti, kad pamatyčiau Amy tarpduryje, jau apsirengusią.
"Pagaliau tu atsibudai! Tu turėtumei ruoštis, nes autobusas atvyks po trisdešimties minučių, kad nuvežtų mus į vandens parką. Ir jei tu nenori būti pasodinta su senukais priekyje, paskubėk. Beje gražios kelnės." Ji mirktelėjo Niall.
Niall nusikeikė ir pasiėmiau rūbus, tada nuėjau į vonios kambarį.
Kai grįžau į kambarį, jau apsirengusi ir nusipraususi, jo čia jau nebebuvo. Katherine ir Ricky jau buvo prie durų, dėjosi savo batus.
"Padariau bandelių su įdaru pusryčiams, pavalgyk ir eime." Amy pasakė.
Kol aš valgiau Katherine ir Ricky sudėjo mano krepšį.
"Gerai, dar penkios minutės, galvokite apie senukus gale autobuso, kai bėgsite!" Amy suriko šalia manęs, kai mes skubėjome į liftą.
Mes atėjom prie autobuso laiku, ir ačiū Dieui, Jake pasaugojo mums vietas gale, kuo toliau nuo senukų, kurie man priminė mano senelius.
Atsisėdau šalia Jake, netoli Niall ir Justin.
Hm.
Vandens parkas buvo keturiasdešimt-penkiasdešimt minučių nuo viešbučio ir mes galėsime čia pabūti iki penkių, nes tada važiuos paskutinis autobusas.
Tai buvo didelis parkas, su labai ilga eile. Kai mes pagaliau nusipirkome bilietus, jau buvo pusė dvylikos ir mes nuėjome persirengti.
"Ar norėsi eiti į didelę čiuožyklą su mumis?" Justin paklausė ir aš nusiėmiau akinius, kad pažiūrėčiau į jį.
Niall, Soph ir Jake žiūrėjo į mane klausiamai, taigi aš patrūkčiojau pečiais ir linktelėjau.
"Žinoma." Sutikau.
"Tu mieguista, keksiuk?" Jake paklausė su šypsniu veide. "Manau, kad tu nelabai miegojai šią naktį?"
"Užsičiaupk." Sumurmėjau. "Aš kažkiek numigau, kai mes važiavome."
Mes pradėjome eiti link čiuožyklos, Justin apkabino mane per pečius, kol jis kalbėjo su Niall apie ledo ritulio varžybas, kurios bus už kelių mėnesių.
"Nori eiti pirma?" Justin paklausė manęs, kai mes pasiekėm viršų.
Linktelėjau ir išleidau atodūsį. Jau ruošiausi paklausi ar Jake nori būti už manęs (ant padangos), bet Justin atsisėdo, jo kojos prie mano šonų.
Kai žalia spalva pasirodė, jis pasileido ir mes nučiuožėm.
Mes praleidome dieną ir aš negalėjau nulaikyti savo akių atmerktų, nes jaučiausi mieguista.
Jake prikėlė mane ir aš pastebėjau debesis ir žmonės po truputį rinkosi savo daiktus, nes atrodė, kad tuoj lis.
"Ką? Jau?" Paklausiau pasitrindama savo akis ir atsisėsdama.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...