(10.1) ''You're too beautiful for lung cancer.''

756 34 0
                                    


Rey's POV

Artimiausios dvi savaitės praėjo greitai ir tai padėjo egzaminams. Dabar penktadienio rytas; mes esame paskutinėje klasėje, semestro pabaigoje ir visi laukia vakarėlio, kuris įvyks šį vakarą. Švęsime egzaminų pabaigą ir atostogų sezono pradžią.

Amy ir aš grįžome į mūsų bendrabutį kur mus pasitiko Snaigė, kuri užšoko ant mano kelių, kai aš atsisėdau ant lovos.

''Sušiktai pagaliau.'' Amy pasakė ir numetė savo kuprinę, kuri nukrito ant žemės.

Aš paglosčiau Snaigės kailį ir ji pradėjo murkti, dėdama savo galvą ant mano delno. Mes reguliariai perkame jai maistą ir nė vienas apie ją nežino išskyrus Amy ir mane. (Ir Niall, bet tai nesiskaito.)

''Manai jai viskas bus gerai?'' Paklausiau Amy ir ji linktelėjo.

''Aš tiesiog nustebinta, kad-''

Staiga kažkas pasibeldė į duris ir mes susižvalgėm. Nė viena nieko nekvietėm, todėl tai yra keista.

Aš atsistojau nuo lovos ir paslėpiau ją po antklode, kai nuėjau prie durų ir jas pravėriau. Mano širdis pradėjo greitai daužytis kai prieš save pamačiau Dekaną, įdėmiai žiūrintį į mane bejausme išraiška.

''Mes gavome anonimišką pranešimą, kad jūs laikote nelegalų gyvūną savo kambaryje.''

Maniau, kad tuoj nualpsiu.

''Ką? Čia nėra- nėra gyvūno.'' Aš sumikčiojau, kai išgirdau Snaigės miaukimą ir garsą, kai ji nušoka nuo lovos.

''Oh, tai aš spėju, kad čia ne katė?''

''Ne, tai, leiskit man paaiškinti-''

''Panele Parker, čia jūsų katė ar jūsų kambariokės?''

''Tai-tai mano.'' Aš atsidusau ir žinau, kad dabar pakliuvau į bėdą. ''Bet ji būtų sušalusi lauke ir būtų mirusi-''

''Tam ir yra gyvūnų prieglauda!''

''Prašau, aš tiesiog-''

''Tikiuosi jūs išvalysite savo kambarį iki metų pabaigos.''

''Ką? Jūs manot-''

''Aš manau, kad jums bus geriau nebūti šiame bendrabutyje nuo sausio 2 d. Geros dienos.''

Tada jis apsisuko ir išėjo.

''Šventas šūde.'' Amy pasakė ir aš šokiruota uždariau duris.

''Ką aš dabar darysiu? Mano tėvai nužudys mane, kai jie sužinos ir jie nemokės už nuomą-palauk. Ar aš galiu įstoti į seserijos namą?''

Ji papurtė galvą.

''Tu gali tapti tik piko savaitėmis, kurios yra mokslo metų pradžioje.''

''Aš įkliuvau.'' Pasakiau ir veidu griuvau ant lovos.

''Ir ne į gerąją pusę.'' Amy sumurmėjo ir aš dėbtelėjau į ją.

''Per greitai?''

''O kaip tu manai?''

Aš neisiu į vakarėlį, nes esu per daug susijaudinusi ir liūdna. Pasirinkau likti bendrabutyje ir gulėti apsikabinus Snaigę, kol klausysiuos Ed Sheeran vis iš naujo.

Paprašiau Amy, kad niekam nesakytų ką man pasakė Dekanas ir ji prižadėjo, kad niekam nesakys. Aš paskambinsiu tėvams ir pasakysiu jiems, paklausiu ką turėčiau daryti.

Po valandos, kai Amy išėjo, gavau žinutę nuo Niall.

Niall: tu neisi i vakareli???

Rey: nope. Dabar nesu geros nuotaikos.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now