(18.2) "You're my favourite person"

925 37 0
                                    


"Oh.OH." Niall pasakė ir kiek atsitraukė, labiau prisiglausdamas prie manęs, lyg tik dabar suprato, kad Chris yra aukštesnis už jį ir raumeningesnis.

"Tai, jis tavo vaikinas?" Chris paklausė žvilgtelėdamas į Niall.

Palinksėjau. "Niall, tai mano vyresnysis brolis Chris. Chris, tai Niall."

Chris nužiūrėjo Niall nuo apačios į viršų.

"Tu itin ją saugai ir pavydi." Pasakė ir Niall nuleido akis į žemę. "Tu man patinki." Chris pridėjo ir ištiesė ranką.

Niall pakėlė akis ir pakratė mano brolio ranką.

"Kokį filmą žiūrėsite?" Chris paklausė mūsų.

"Am, vieną filmą, kur vaidina Channing Tatum, o jūs?"

"Kažką su Andrew Garfield." Atsiduso ir Chloe nusišypsojo.

"Ei, tu vis dar nesupažindinai mūsų." Pasakiau ir pažiūrėjau į jo merginą. "Labas, aš Rey." Pristačiau save ir ji pasisveikino.

"Kiek laiko jūs kartu?"

"Trys metai šį Birželį."

"Wow. Kodėl niekada nepasakojai apie tai?"

"Pasakojau, bet tu nesiklausei, nes tu buvai per daug užsiėmusi laižydamasi su tuo pimpiu Sam."

"Ha." Niall sukikeno ir aš gnybtelėjau jam į ranką.

"Jos buvęs vaikinas toks nevykėlis, jis buvo už Real Madrid, vietoj Barcelona. Kaip taip galima?" Chris pasakė stebėdamas Niall reakciją.

"Real Madrid knisa." Niall sutiko ir aš net nesupratau apie ką jie šneka.

"Jis man patinka." Chris pasakė man. "Jis kietas, Rey."

"Jėzau." Atsidusau ir Niall išsiviepė.

"Man United ar Chelsea?" Chris paklausė, o aš sulaukiau kvėpavimą, nes brolis klausia to visų mano pažįstamų, nesvarbu ar tai mergina, ar vaikinas.

"Kas per pavadinimas yra Chelsea?" Niall atsakė ir Chris nusišypsojo.

"Nepaleisk jo, mažoji sesute." Brolis pasakė man ir patapšnojo Niall nugarą, kas privertė jį prarasti pusiausvyrą trumpam.

"Iš kur tu gali žinoti, kad jis nėra šiknius? Ar tu tikrai spręsi apie žmogų pagal jo žinojimą apie futbolą?" Paklausiau brolio.

"O ar aš klystu?" Atsakė pakeldamas antakius.

"Ne, bet-"

"Aš teisus kaip visada."

"Tu šūdžius."

"Tai tu tokia." Pasakė.

"Koks tu suaugęs."

"Kiek tau metų išvis?"

"Devyniolika." Pasakiau.

"Negali būti. Paskutinį kartą tau buvo septyniolika."

"Tu asilas."

"Ar tu pakankamai suaugusi, kad taip šnekėtumei?"

"Nustok šaipytis." Susiraukiau, nes jaučiausi susigėdusi, kad Niall girdi šiuos juokelius apie mane.

"Prisimeni, kai tu-"

"Gerai, tu gal ir esi jos brolis, bet nesielk taip bjauriai." Niall įsiterpė ir aš nusišypsojau, kai jis mane apsikabino per liemenį, taip primindamas, kad jis taip pat yra čia.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now