(3.2) "It always ends up with topless girls."

655 39 0
                                    


Jis priėjo prie Paulos ir supratau, kad tuojaus ateis mano eilė.

Niall prilietė jos auskarą, prieš nukeliaujant prie jos papų ir pabučiuojant jos kaklo odą. Paula buvo aukštesnė už mane ir jam nereikėjo pasilenkti bučiuojant nei vieną iš šių merginų, kadangi jos visos mūvėjo aukštakulnius.

Jis sujungė savo lūpas su josios, prieš pasilaižant kokioms penkioms sekundėms, tada jis atsitraukė ir priėjo prie manęs.

Sulaikiau savo kvėpavimą ir mano širdis pradėjo daužytis itin greitai. Bandžiau susikoncentruoti ties žmonėmis vakarėlyje, bet tai buvo tiesiog neįmanoma.

Mūsų krūtinės beveik lietėsi ir jis pasilenkė į priekį, pauostyti manęs, bet sustojo, kai atsitrenkė į gryną orą, tiesiai virš mano plaukų. Ir tada jis išsišiepė ir aš žinojau, jog jis suprato, kad tai aš.

Jis palenkė galvą žemiau ir palėpė savo nosį mano plaukuose. Jo rankos suėmė man už krūtų ir aš galėjau jausti jo lūpas judant ant mano kaklo, prieš nuleidžiant rankas prie mano šonų, viena sustojo prie mano užpakaliuko, kita prie bambos auskaro.

Jis atsitraukė ir jo ranka persimetė per mano pečius.

"Noriu šitų penkių." Jis tarė ir parodė į merginas kurias katik apčiupinėjo.

Mačiau, jog Layla norėjo protestuoti, bet tik prikando lūpą ir Niall nusiėmė savo raištį nuo akių, nusišypsodamas man žemyn.

"O, sveika."

"Tu mane uostei, ane?" Tariau, tik kad jis galėtu girdėti.

"Kas gi daugiau kvepia kaip vanilė koledže?"

"Liam." Pasakiau ir jis pavartė akis, paduodamas savo raištį Maddie.

Jo ranka atsitraukė nuo mano pečio, palikdama jį šaltį toje vietoje.

Aš tokia lėkšta.

"Liam yra gėjus, taigi." Jis pridėjo.

"Biseksualas."

"Pomidoras, bulvė."

"Gerai, puiku! Kitai užduočiai darysite kūno šotus nuo vaikinų. Sekite paskui."

Ji nuvedė mus iki virtuvės, kur buvo paruošti penki vaikinai atsigulę ant grindų.

"Čia daug plaukų." Tracy pakomentavo ir Maddie susiraukė.

"Problemos, varlyte?"

"Tai gana šlykštu."

"Lauk."

"Bet aš tik-"

"Lauk, brangioji. Jei tu nesi pakankamai pasiaukojanti, tada nenusipelnai būti komandoje."

Taigi likome keturios.

"Ar galiu užsidėti savo maikutę?" paklausiau Maddie, kuri nusijuokė.

"Tu miela."

Tada trys palaikymo šokėjos priklaupė prie kiekvieno vaikino.

"Tai paprasta. Paskutinė pabaigusi kūno šotą nuo storo vaikino, pralaimi. Pasiruošusios?"

Priklaupiau visai kaip kitos merginos ir prikandau lūpą, susiraukdama nuo plaukuotos vaikino krūtinės. Jis turėjo citrinos griežinėlį burnoje ir druskos aplink viena iš savo spenelių.

"Laižyti, gerti, čiulpti! Pasiruošt ... dėmesio ... marš!"

Ji įpylė vodkos į jo bambą ir aš greitai nulaižiau druską, išgėriau skystį ir atsikandau citrinos iš jo burnos, visa tai dariau bandydama neapsivemti.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now