Niall's POV
Rey aiškiai pasirinko nekomentuoti mano pasakymo, taigi aš atsiguliau ant jos tobulos krūtinės ir užmerkiau akis, kaire ranka apsikabindamas jos liemenį.
Užmigau girdėdamas jos lėtą kvėpavimą.
Kai prabudau kitą rytą supratau, kad Rey jau nebebuvo ir aš buvau prikeltas savo erekcijos, kuri buvo dėl nešvankaus sapno apie ją. Sapnas tai buvo tęsinys, kas nutiko praeitą naktį.
Aš maloninau save vonioje ir prisiminiau, kaip ji atsiklaupia ant kelių priešais mane.
Išsivaliau dantis ir apsivilkau marškinėlius prieš perbėgdamas savo ranka per plaukus ir palikdamas vonią.
Nusišypsojau kai pamačiau ją sėdinčią prie baro su dubenėliu dribsnių. Mano šypsena išnyko, kai pastebėjau Justin stovintį netoli jos, rodantį savo prakeiktas duobutes ir priverčiant ją kikenti prieš pasakant kažką.
Aš noriu, kad tu kikentum iš MANO pokštų.
Man pasirodė keista, kodėl jis nepaklausė, kodėl ji buvo brolijos namuose taip anksti ir kodėl ji dėvėjo mano rūbus. Arba jis paklausė ir ji tiesiog pamelavo. Arba jis tiesiog nepastebėjo.
Prisėdau šalia jos, ji pasuko galvą į mane ir nusišypsojo. Jos šypseną privertė mano skrandį apsiversti, kol aš bandžiau tai nuslėpti atsisukdamas į Justin ir pasakydamas jam, kad paruoštų mano pusryčius.
Rey pažvelgė į mane nesutinkančiu žvilgsniu, nes mano tonas buvo šiurkštesnis negu to norėjau, bet aš nieko negalėjau padaryti. Jis ją priversdavo nusišypsoti ir nusijuokti, o aš jaučiau, kad tai turiu padaryti aš, o ne jis.
"Taigi ką šiandien veiki?" Jis paklausė jos, pasiremdamas alkūnėmis ant baro ir pažvelgdamas į ją.
Šūdas, o jei jis nori su ja kažkur nueiti ar kažkas panašaus.
Ji norės kažką nuveikti su juo, o ne su manimi.
"Am, Niall sakė, jog pasiims mane vairuoti." Ji atsakė švelniu balsu."Oh, šaunu." Jis pasakė ir visai neatrodė tuom susirūpinęs. "Taigi, Zayn prašė manęs išvalyti baseiną, nes šiandien vyks vakarėlis, todėl pasimatysime vėliau?"
Ji palinksėjo ir jis pasilenkė prie jos per barą, pabučiuodamas jos lūpas prieš apsisukant ir paliekant virtuvę.
"Argi jis neklausė tavęs, kad tu vilki mano drabužius ir dėl ko tu esi čia anksti ryte?" Paklausiau, kai įsitikinau, kad jis nebegalės mūsų išgirsti.
Rey atsisuko su kėde į mane ir aš negalėjau nepastebėti, kokia smulkutė ji yra.
"Jis klausė, bet pasakiau jam, kad miegojau pas Jake praeitą naktį."
Jos pėdos tiesiogine to žodžio prasme kabojo viena pėda nuo žemės, kol manosios buvo padėtos ant marmurinių grindų.
Kaip aš galėjau pastebėti tai tik dabar? Ji visada buvo mažesnė už mane.
Man pasidarė įdomu kaip atrodytų mūsų rankos vieno prieš kitą.
Arba mūsų batai.
"Kas?" Paklausė, kai akivaizdžiai suprato, kad spoksau į ją.
"Nieko." Atsakiau ir grįžau į savo pradinę padėtį.
"Einu viršun persirengti."
"Ar tu nori keliauti dabar ar turėtumėm palaukti iki vidurdienio?" Paklausiau, kai ji nulipo nuo kėdės.
"Jau po vidurdienio Niall. Mes pramiegojome." Ji informavo mane ir aš susiraukiau.
"Puiku, tada mes išvyksime po trisdešimties minučių ir aš nuvešiu tave į bendrabutį persirengti."
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...