Rey's POV
O Dieve tai Ashton IrwinŠūdas
Šūdas
Aš išsitiesiau, pasitaisiau savo plaukus ir žiūrėjau kaip Liam ir Ricky įėjo paskui keturis vaikinus, kuriuos puikiai atpažinau."Aš prakaituoju." Tyliai pasakiau sau ir mačiau, kaip Niall nusišaipo, prieš tai prieidamas ir pasitikdamas vaikinus.
"Kas geresnio!" Jis pasisveikino su jais ir broliškai apsikabino.
Aš stengiausi elgtis normaliai, kai jie kalbėjo ir apsimesti, kad vos nenumiriau kai mano akys susitiko su Luke.
"Kas ji?" Michael paklausė pirštu rodydamas į mane ir taip, gerai, dabar aš virtau raudona kaip pomidoras."Tai Rey." Niall atsakė ir aš nedrąsiai pamojavau. Ashton plačiai nusišypsojo, priversdamas mane jausti silpnumą keliuose.
Aš prisiekiu, kad mačiau juos atpažįstant mane, kai Niall pasakė kas aš esu.
"Labas!" Jis tarė ir aš ištiesiau ranką, norėdama su juo pasisveikinti, bet jis mane apsikabino.
Jėzau Kristau jis kvepėjo dieviškai.
Tada kiekvienas iš jų atėjo manęs apsikabinti. Ir jeigu aš apsikabinau su Luke žymiai ilgiau nei reikėjo, tai buvo tik atsitiktinumas.
Po pusvalandžio visas brolijos namas buvo pilnas žmonių, muzika sklido iš lauko ir iš vidaus tuo pačiu metu. Prie baseino buvo žmonių, taip pat ir viduje, tačiau namas vis tiek buvo pripildytas.
Per pirmąją vakarėlio valandą aš stebėjau, kaip Niall ir Soph žaidžia alaus pong'ą prieš Luke ir Michael. Tada nusprendžiau išeiti į lauką ir surasti Jake kokį nors partnerį šiam vakarui.
Jis gulėjo ant gulto šalia baseino, aš prisėdau prie jo atsiremdama jam į krūtinę, kol jis gurkšnojo savo alų ir stebėjo kaip keli vaikinai stengiasi įstumti vienas kitą į vandenį.
"Kaip dėl to blondino?" Paklausiau ir parodžiau jam į tą šviesiaplaukį. Jis atrodė pažįstamas."Max?"
"Taip? Pažįsti jį?"
"Mes kartu filmavomės keliuose filmuose."
"Tai štai kodėl jis man atrodė kažkur matytas!" Jis nusijuokė.
"Nah, tai būtų per daug keista. Ir mūsų kompanija draudžia susitikinėti su part-darbuotojais."
Aš prisimerkiau, nes puikiai supratau, kad jis meluoja.
"O kaip tik dėl bučinio?"
Jis atsiduso.
"Turiu omeny, aš jau puikiai žinau kaip jis man gali čiulpti..." Jis užsiminė ir nusišypsojo."Tai tada ko tu lauki?"
"Argi čia nėra daugiau gėjų?"
"Jis man patinka labiausiai. Ar jis eina į mūsų koledžą?"
"Ne, jis net nesimoko. Gyvena iš pinigų, uždirbdamas juos iš porno filmų. Jis tiesiogine to žodžio prasme gyvena."
Aš nusijuokiau ir jis įžnybė į mano šlaunį.
"Tiesiog eik ir užkalbink jį, aš jaučiu tavo iškilimą vien nuo to, kad tu jį matai pusnuogį ir šlapią.""Iškilimas visas tavo mažyte." Jis sušnibždėjo ir aš pavarčiau akis.
Jake sugriebė mano rankas ir pakėlė, kad galėtų išlįsti iš po manęs.
lPalaikyk tai." Padavė man savo butelį prieš tai nusirengdamas marškinėlius. Jis jau dėvėjo savo maudymosi glaudes, todėl žengė tris didelius žingsnius prieš įšokdamas į baseiną.
Aš sucypiau, kai jis vos manęs neaptaškė, tada palinkau į priekį ir sukryžiavau savo kojas.
"Ar galiu atsisėsti šalia tavęs?" Pažįstamas žemas balsas paklausė ir aš pakėliau akis, kai pamačiau Harry žiūrintį žemyn į mane."Žinoma."
Aš pasislinkau atgal, kol mano nugara atsirėmė į atlošą ir jis prisėdo priešais mane.
"Kur Louis?""Geria."
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...