(22.2) "The funniest people are the most broken."

967 62 5
                                    

Liko vos dvi dalys ir du epilogai, gero skaitymo ir lauksiu votesxx


------

Pastebėjau, kaip Sean pažiūri į jį ir duoda jam sutrikusį žvilgsnį.

Kai pagaliau sulaukėme savo eilės, Niall pasakė mūsų vardus apsauginiui, o jis patikrinęs tai sąraše davė mums dvi apyrankes, kad įrodyti, jog mes iš viešbučio, tada įėjome.

Fojė buvo milžiniška ir dekoruota su daugybė gėlių ir balionų, tai atrodė neįtikėtinai elegantiškai ir brangiai.

"Jie nemeluoja, kai sako, kad vaikinai turi gerą skonį visur." Katherine pasakė, kai mes stovėjome eilėje pasiimti kambario raktus.

Niall ir aš gavome kambarį 319, šalia Jake, Liam ir Zayn, kurie dalinosi keturvietį kambarį.

"Negali būt, kad aš būsiu su šitais dviem."

"Kodėl ne?" Paklausiau Jake, kai mes buvome didelėje pietų salėje.

Čia buvo apie penkiasdešimt apvalių stalų, prie kurių telpa po dešimt žmonių, ir didelė šokių scena viduryje su šviesomis ir viskuo.

Grupė buvo kampe ir mano širdis sustojo, kai pamačiau, kad tai The suknisti Script.

Niall, Katherine, Ricky, Tom Daley, jo vaikinas, Sean, Jade, Haley, Eleanor ir aš sėdėjome prie staliuko 1, šalia pagrindinio stalo, kur sėdėjo Louis ir Harry su savo šeimomis ir vestuvių liudininkais.

Likusi mūsų grupelė sėdėjo prie staliuko 2.

"Ar čia rimtai grupė The Script ar man vaidenasi?" Sušnabždėjau Niall.

"Nesivaidena. Jie užsisakė grupę vestuvėms."

"Jie turbūt kainavo, maždaug, visą mano gyvenimą."

"Nelabai. Louis vice prezidentas Syco Records, o jie turi sutartį su The Script."

"O šūdas."

"Kaip manai jie gali leisti sau visą šitą?" Niall pasakė ir nusijuokė.

"O Dieve, jie gavo Ed Sheeran savo vestuvėms, galiu matyti jį iš čia."

"Jo, Harry geras draugas su juo. Ir vaikinai iš 5SOS irgi čia."

"Kas dar?"

"Cara Delevingne, Rita Ora, Union J-"

"Mane ištiks širdies smūgis." Pasakiau ir atsidariau buteliuką vandens, kuris buvo ant stalo prieš mane.

Jis švelniai nusijuokė ir paglostė mano koją. "Bet tu mano, taip?"

Linktelėjau ir jis nusišypsojo. Tada priėjo padavėjas ir pripildė mūsų stiklines šampanu, tada išdėstė užkandžius.

"Kada jie sakys kalbas? Po pirmojo šokio?"

"Po vakarienės."

Aš aiktelėjau ir pažiūrėjau į savo lėkštę, akis skanavo tvarkingai ir elegantiškai sudėtus užkandžius.

"Rey." Niall atsiduso ir aš pažiūrėjau į jį.

"Kas?"

"Ar aš turėsiu tave pamaitinti?" Jis paklausė žemu balsu, kad niekas negirdėtų.

"Ne. Aš galiu pavalgyti pati."

"Gerai. Tada noriu tai pamatyti."

"Rimtai?"

"Rimtai."

Atsidusau ir šakute pasmeigiau mažą mėsos rutuliuką ir įsidėjau į savo burną.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now