Rey's POV
"Ką veiksime per pavasario atostogas?" Amy paklausė savaitę po mano gimtadienio, kol buvome eilėje Starbucks, kartu su Katherine ir Soph.
"Mes galvojame apie Floridą arba Kaliforniją." Katherine pasakė ir pakrapštė savo nagų laką. "Arba Kankūną, bet tai šiek tiek per brangu."
"Niall sakė jog nori nuvykti į Meksiką." Soph pranešė ir aš turėjau atmesti susierzinimą, nes pastaruoju metu viskas apie ką Soph kalba yra Nial tą, Niall aną.
Amy pamatė mano reakciją šioje situacijoje ir nusišypsojo, nusukdama akis.
"Harry ir Louis siūlė Havajus. Jie turi draugą kuris ten dirba ir jie gauna tam tikrą nuolaidą."
"Tai dvigubai brangiau." pasakiau Amy ir ši patrūkčiojo pečiais.
Mes pagaliau užsisakėme savo gėrimus ir po to, kai mielas vaikinukas parašė mūsų vardus ant puodelių, mes iš ten išėjome, pasiruošusios naujai pamokų dienai.
Vidurdienį buvo mano paskutinė pamoka su ponu Grey.
Tuo metu, kai sėdausi, Niall pasirodė su Zayn ir Ryan. Jie atsisėdo į įprastas vietas už manęs ir Amy, ir aš jau norėjau apsisukti, bet jis buvo vienu žingsniu priekyje, pagriebdamas Amy ir mano plaukus.
"Ei.", jis pasakė ir sukryžiavo rankas ant suolo, padėdamas savo smakrą ant jų. "Ką veiksite per pavasario atostogas?"
"Kodėl mums nenuvykus į Majamį, kaip praeitais metais?", Amy paklausė.
"Tai gera įdėja, bet ištikrųjų, vaikinai ir aš katik gavome skambuti iš Four Seasons Wailėjoje Maui. Mes gauname septynias dienas nemokamai jei kiekvieną vakarą rengsime pasirodymus, ir kažkokioms vestuvėms penktadienį."
"Ištikrųjų?", paklausiau besišypsodama. "Tai taip nuostabu."
"Ir kiekvienas galime pasiimti plius vieną žmogų. Jie tikėjosi mūsų vadybininko su jais šiandien susiekti, bet mes jo neturime. Aš norėjau-"
"Aš galiu būti jūsų vadybininkė!" Amy susšuko. "Arba apsimesti jog esu. Ir mano plius vienas žmogus gali būti Rey! Tikrai, pagalvokit apie tai, aš galiu jiems parašyti oficialų laišką ir visą tą šūdą. Ir tada mes visi galime vykti į Havajus!"
"Tada gerai." Zay sutiko ir Niall pakilnojo pečius, linkteldamas.
"Gerai. Susisiek su jais kai baigsis pamoka ir pasakyk jiems, kad mes būsime." Niall pasakė ir Amy linktelėjo, atsidarydama priminimus savo kompiuteryje ir užsirašė.
Pamoka praėjo greitai ir ponas Grey net nesivargino su manimi flirtuoti, seksualiai erzinti ar duoti seksualius žvilgsnius.
Tai buvo keista, tačiau aš dėl to nesiskundžiu. Pagaliau galėjau jaustis patogiai klasėje ir nesijaudinti, kad jo akys nukryps į mano iškirptę kas dvi minutes.
Vėliau tą dieną Amy sustojo prie brolijos namų pasakyti, kad gavo elektroninį laišką iš viešbučio ir telefonu pakalbėjo su vadybininku. Jie laukia mūsų jau šeštadienį taigi vaikinai iškarto pradėtų pasirodymus tą vakarą.
"Jie sumokės už viską: kambarius, maistą ir lėktuvo bilietus. Viskas įskaičiuota." ji paaiškino iš savo vietos sofoje su burna pilna spragėsių.
"Ir penki iš mūsų gauna po plius vieną. Yra du apartamentai, Malle apartamentai šešiems ir Ocean-View Prime apartamentai keturiems."
"Taigi ką imate kaip plius vieną?" Soph paklausė ateidama iš virtuvės su vandens buteliu ir atsisėsdama šalia Niall ant sofos.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
Hayran KurguJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...