(6.1) "You know how hard it is to hide a boner in skinny jeans?"

762 39 0
                                    


Rey's POV

"Am, ką?" Paklausiau ir nusiėmiau savo Vans'us, pastumdama juos prie durų.

"Tu vakar mylėjaisi. Tu švyti ir šypsaisi ir-pala. Nejau tu tik ką praradai savo nekaltybę?"

"Pff, ne?"

"Tu meluoji!" ji sušuko, plačiai išsišiepdama. "O dieve! Pala! Ne! NIALL atėmė tavo nekaltybę? Štai kodėl jis vakar visą naktį buvo toks užsisvajojęs!"

"Ką?"

"Aną naktį, kai tave užvežė, jis grįžo gana vėlai ir buvo itin išsiblaškęs. Tada jis prisigėrė ir pradėjo laižytis su Soph, kurią jis vėliau parsivežė namo ir greičiausiai iškrušo. Bet KĄ?! Tu praradai savo suknista N kortelę? Po velnių? Kaip, ar patiko?!"

"Buvo nuostabu. Turiu omeny, tai nebuvo romantiška ar panašiai..."

"Bet tai buvo su Niall, todėl tobula." Ji pasakė leliukišku balsu ir aš pavarčiau akis, žinodama, kad tai tiesa vis tiek.

"Tai kaip tai nutiko?"

"Na, mes klausėmės koledžo radijo stoties ir jie pradėjo groti dainas, parašytas studentų, tada Hey There Delilah pradėjo groti."

Jos akys išsiplėtė.

"Jis ją parašė apie tave! O dieve! O dieve! Atsimenu prieš metus, kai buvome muzikos pamokoje ir Zayn su Niall susipyko, nes jie sakė, jog nieko nėra padarę romantiško dėl merginos ir Niall pasakė, kad romantiškiausias dalykas buvo, kai jis parašė jai dainą!!!"

"Rimtai?"

Ji linktelėjo susijaudinus ir aš sau nusišypsojau.

"Tai, tu jį mylėjai?"

"Hm?"

"Ar tu jį mylėjai? Kai jūs buvote kartu tą vasarą.

"Mylėjau."

"Kodėl?

"Am... Priežastys."

"Kokios priežastys? Ar nejau taip sunku surasti kažką, dėl ko jį būtų galima mylėt?"

"Ne... Aš tik... Aš nenoriu tau sakyt, ką apie jį myliu, nes nenoriu, kad tu... hm."

"Tu nenori, kad man jis pradėtu patikti! O dieve! Ir myliu, kaip esamuoju laiku? O dieve? Tau jis vis dar patinka!"

"Ne tai, aš tik-"

"Aš studijuoju psichologiją. Tu esi lengviausiai nuspėjamas žmogus, kokį tik esu sutikus. Niall, kaip bebūtų yra vienas iš nedaugelio kurių nesuprantu. Jis kaip, nežinau. Jis tikriausiai aplink save pasidaręs dideles sienas."

"Ar yra dar kažkas ko tu negali suprasti?"

"Zayn. Jis itin paslaptingas ir atrodo jog turi problemų, kurias reikėtu išspręsti. Kaip vidinę kovą, ar kažkas tokio."

"Aha..." Nutęsiau ir tada ji man pradėjo pasakot, kaip ji su Ryan vakar praleido laiką ir jis apvėmė jos batus.

~~~~

Buvo Spalio trisdešimta diena, kas reiškė, jog šiandien turiu atiduot savo rašinį. Ir man šakės, nes jo neparašiau. Nors su daina pasisekė (mes panaudojom Niall parašytą dainą).

Tai ne tai, jog aš neturėjau laiko ar man buvo neįdomu... Tiesiog buvau itin susikoncentravusi ties Prancūzų ir kalbėjimusi su Sam (Jaučiausi itin kalta dėl to kas nutiko su Niall, todėl bandžiau pasistengti labiau ties mūsų santykiais ir man pavyko!) ir galiausiai neturėjau visiškai minčių apie ką rašyti, nes tai tiesiog nuobodi ir kvaila tema, kuri man buvo duota, kad tik apsikvailinčiau.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now