Rey's POV
Mes kelias sekundes žiūrėjome vienas į kitą. Mano akys gėdingai klajojo po jo kūną, bandydamos atrasti naujovių po paskutinio karto, kai jį mačiau.
Bet ten nebuvo jokių pasikeitimų. Jis atrodė lygiai taip pat kaip aš prisimenu: vištos kojos, mėlynos akys ir sava šypsena.
Taigi aš nusprendžiau pralaužti tylą:
"Labas."
"Am, labas." Jis atsakė.
Tai jis yra vaikinas kuris erzina Amy, daug mylisi, geria ir yra brolijos prezidentas.
"Ką-ką tu čia veiki?" jis paklausė, jo balsas žemas ir kimus, prieidamas arčiau, kad galėčiau jį geriau girdėti. Aš iškarto pajutau tą patį cigarečių ir kvepalų kvapą.
"Aš am, pirmakursė."
"Nuo kada?"
"Nuo praeitų keturių dienų." Atsakiau ir jis staiga buvo prieš mane, jo džinsų paslėptos kojos lietė mano nuogus kelius. Jo Vans'ų galas šiek tiek atsitrenkė į manuosius ir aš kartą į juos pažiūrėjau.
Jis turėjo auskarą antakyje, kaip ir prisimenu.
"Su gimtadieniu." Pasakiau ir atsistojau, nes visa tai pradėjo darytis nemalonu su manimi žiūrint į jį iš apačios ir be to, man nutirpo kaklas.
Aš siekiau jo nosį, dėkui mano platformoms, kas reiškė jog galėčiau siekti jo smakrą būdama be jų. Tai buvo pažanga; aš galėjau prisiminti jog prieš du metus aš vos siekiau jo pečius.
"Tu aukštesnė." Jis pastebėjo ir aš nurijau seiles, nes mūsų krūtinės beveik lietėsi. "Ir tavo krūtinė yra didesnė."
"Su gimtadieniu." Pakartojau, besijausdama karštai po jo bauginančiu žvilgsniu.
"Tu tai jau sakei."
"Jeigu iš tiesų net nežinau ką pasakyti. Negalvojau, kad prisiminsi mane."
Jis nusišypsojo ir įkišo ranką į savo džinsų kišenę. Man buvo įdomu ar jam nėra karšta su juoda odine striuke.
"Kaip aš galiu pamiršti kas ieškojo 'kaip duoti blowjob'ą', internete?" jis pajuokavo ir aš išraudonavau.
"Ir tu vis dar išraudonuoji, po viso šio laiko. Vis dar nekalta?" jis paklausė, ir aš pajaučiau, kad jis turėjo, kai ką kitą omenyje.
Ar jis klausia ar aš vis dar nesu praradusi nekaltybės?
"Ne, iš tikrųjų." Atsakiau, tikėdamasi, kad jis nepajaus mano drebančio balso.
"Ne?" jis paklausė nustebęs, jo antakiai pakilo.
Pakračiau galvą.
"Turiu vaikiną." Pasakiau. Nežinau, bet jaučiausi lyg turėčiau jam tai pasakyti, galbūt tai privers jį patikėti, kad aš nebemyliu jo ir kad man visiškai nerūpėjo, kad jis buvo prakeiktos Katherine kambariokas, ar kažkas kitas dėl poreikių.
Prieš jam kažką pasakant, labai liūdna ir nusivylusi Amy atsirado priešais mus.
"Operacija 'rasti žolės' buvo nesėkminga-ou."
Ji pažiūrėjo tarp Niall ir manęs, jos akys tyliai klausė paaiškinimo kodėl mes stovime taip arti ir tai atrodė natūralu.
"Aš tiesiog-einu." Ji pasakė ir apsisuko, pasimesdama minioje ir vėl.
"Pamiršau, kad turėjai jį." Niall pasakė kai ji pradingo, švelniai paliesdamas mano bambos auskarą. Jo pirštai lietė mano nuogą kūną ir aš jaučiau kylančius šiurpuliukus.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...