"Galiu tau padėti, tik leisk man. Tu gali ateiti ir miegoti Ryan lovoje, mūsų bendrabutyje, kol viskas susitvarkys. Vaikinai nepyks dėl to."
Spoksojau į jį.
"Tikrai?"
Jis prikando lūpą ir linktelėjo, prieš pakštelint mano lūpas ir apkabinant.
"Ar galime pasilikti katę?" paklausiau, kai grįžome į jo mašiną.
Jis atsiduso. "Aha. Galėsi duoti ją Eddie, jis jas dievina, o Ann niekados neturi laiko nupirkti jam vienos."
"Gerai." Tariau ir jis pradėjo važiuoti link motelio. "Turėsime nakvynes vienas pas kitą kiekvieną dieną."
"Neversk manęs gailėtis, Rey."
"Atleisk." Nusišypsojau ir jis tai padarė taip pat, prieš įjungiant radiją.
Po valandos išsiregistravau ir Niall savo mažoje rankoje laikė Snaigę, kol įeidinėjome į brolijos namą.
"Yooo-kas čia vyksta?" Josh paklausė, greitai atbėgęs iš virtuvės su čipsų pakeliu rankoje.
"Ji pagyvens pas mus kurį laiką." Niall paskelbė, kai mes įėjome į svetainę, kur buvo visi vaikinai.
"Jau atkraustai savo merginą?" Bryan paklausė nuo sofos ir Jake nusijuokė.
"Ją išspyrė per šitą." Niall paaiškino, pakeldamas ranką kurioje buvo Snaigė. "Kuri be to, taip pat čia pagyvens."
Vaikinam atrodė, jog tai netrukdė, tad gana greitai įsikūriau, Niall netgi paskolino man vieną iš savo spintų.
"Taip pat gali turėtis stalą namų darbams, turiu moksliukus, kurie tuo pasirūpina už mane."
"Tai paaiškina tavo pažymius." Tariau, turėdama omeny jo neseniai gautą dešimtuką.
"Jei gyvensi mano kambary, turėsi elgtis pagarbiai."
"Ką? Negirdžiu tavęs per Justin Bieber albumų kolekciją." Nusijuokiau, bet jam tai nepasirodė juokinga, nes jis dėjo žingsnį link manęs. Greitai jį apibėgau, bet jis greit mane pagavo ir prisitraukė prie savęs.
Suklykiau ir pradėjau muistytis, kad ištrūkti, prieš pastūmiant jo krūtinę ir abiem krentant ant lovos.
Jo rankos atsirado man prie šonų ir kelias sekundes spoksojom vienas į kitą, prieš vienu metu pasilenkiant į priekį.
Pakštelėjau jo lūpas, tada pradėjau bučiuoti jo kaklą. Niall pirštai suspaudė mano šonus ir aš atsitraukiau nuo jo, kad atsisegčiau paltą.
"Kas per šūdas." Jis iškvėpė, kai pamatė mano odinį crop top'ą.
Gūžtelėjau ir numečiau savo paltą ant grindų, prieš sutelkdama visą dėmesį į jį.
"Grynai neturiu ką apsirengti. Turėjau parduoti savo rūbus dėl pinigų."
"Jėzau Kristau, kaip dekanas iš vis sužinojo?"
"Kažkas nusiuntė anonimišką lai-pala. Ar tu tai padarei?"
Jis spoksojo į mane be emocijų.
"Ką?"
"Ar tai tu nusiuntei tą anonimišką laiškelį? Tu buvai vienintelis kuris žinojo!"
"Nesiunčiau, Renee."
Jis matė, jog nebuvau visiškai tikra ar jis sakė tiesą, ar ne, tad atsiduso.
"Nesiunčiau, gerai? Nežinau kas suknistai tai padarė, bet aš tai jau tikrai nenorėjau, kad tau taip nutiktų!"
Atsidusau. "Žinau, atsiprašau. Tiesiog esu pikta. Reikėjo tavęs paklausyti."
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...