Viskas ką pasakiau Amy, Katherine ir Jake kitą rytą, tai, kad Niall elgėsi kaip žąsinas ir Justin sutiko būti mano netikru vaikinu.
Mes tik turėjome paskelbti tai 'oficialiai' priešais Niall.
Nekalbėjau su juo nuo vakar vakaro ir nekenčiau įtampos tarp mūsų, bet tai buvo abiejų kaltė.
Jachta buvo maža, bet itin prabangi. Joje buvo virtuvė, svetainė, du miegamieji ir didžiulis denis.
Kai pradėjome plaukti, aš su merginomis sugulėm ant denio pasidegint. Vaikinai sumąstė, kad būtų gera įdėja suvyniot kelis suktinukus lauke, ir po to juos surukyt.
Taigi tiek.
"Sveika." Justin pasisveikino ir atsigulė šalia manęs, greitai pabučiuodamas mane į lūpas, prieš atsiverčiant ant nugaros.
"Žinai, čia yra miegamieji, tiesa?" jis paklausė, pakankamai garsiai, kad ir kiti vaikinai girdėtų.
"Vėliau, aš deginuos." Atsakiau ir Katherine su Amy slapčia suplojo rankomis.
Justin paliko bučinį ant mano peties ir pasistūmė akinius nuo saulės ant nosies, prieš atsisukdamas į saulę.
Po kiek laiko jachta sustojo ir aš atsisėdau, manydama, kad jau atvykome į kitą salą, bet buvome vidurį vandenyno.
"Kas nutiko?" Paklausiau Soph.
"Sustojome paplaukioti." Ji atsakė ir parodė į vandenį.
"Jauskitės laisvai prisijungti prie mūsų, panelės." Niall tarė, atsidurdamas prie mūsų, nuoga krutine ir pasiruošęs pasiplaukioti.
Justin išsišiepė, pukiai žinodamas, kad Niall specialiai jį pavadino panele.
"Aš visai nieko prieš pasiplaukiojimą." Katherine tarė ir atsistojo, pasirąžydama ir nusiimdama akinius.
Ji įšoko į vandenį po jo, bet daugiau niekas nesivargino pasijudinti iš savo vietų. Kiti vaikinai vis dar rūkė žolę, o Louis su Harry buvo kažkur dingę.
(Visi žinojo kur jie buvo.)
Galiausiai Jake ir Liam prisijungė prie Niall ir Katherine, taigi Justin paklausė ar nenoriu parūkyt.
Gūžtelėjau ir jis išsišiepė, atsistodamas ir pasakydamas, kad sekčiau jam iš paskos. Jis atsisėdo ant laisvo gulto ir lengvai pasisodino mane į savo glėbį, prieš pagriebiant suktinuką nuo stalo ir paprašant Zayn, kad jį uždegtų.
"Kodėl neini į vandenį?" Paklausiau Zayn, kai Justin įtraukė pirmą kart, išleisdamas dūmus mažais žiedeliais.
"Nemoku plaukti." Jis tyliai sumurmėjo, neatsimerkdamas.
Stebėjau jo tatuiruotą krūtinę kilnojantis, kol jis rūkė, jo kaulėti šonkauliai pasirodydavo kiekvieną kartą, kai jis įkvėpdavo.
Justin jau surūkė pusę suktinio ir aš negalėjau trukdyti Zayn kalbant su juo, nes jis buvo apsinešęs ir šypsojosi.
Pamačiau Niall lipant atgal į jachtą ir einant link mūsų.
"Mažute." Justin garsiai tarė ir aš pasukau savo galvą į jį.
Jo laisva ranka sugriebė man už kaklo ir prisitraukė mane arčiau jo burnos. Aš pravėriau lūpas, puikiai žinodama, ką jis norėjo padaryt.
Jis išpūtė dūmus man į burną ir aš juos įkvėpiau, prieš išleisdama pro nosį.
"Gerutė." Jis nusišypsojo ir Niall atsisėdo ant gulto, šalia Zayn.
Apvyniojau savo kojas aplink Justin liemenį, kad galėčiau atsisėsti patogiau ir jis padėjo surukytą suktinį ant stalo, patrindamas, kad užgesintų.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...