(15.1) "I love all these little things."

676 38 0
                                    


Rey's POV

Pirma savaitė po pavasario atostogų buvo labai keista, aš ir Niall visiškai nešnekėjome, nebent tai buvo būtinybė, arba paprastas labas arba iki.

Visa kita ėjosi kaip įprasta, įskaitant Mr.Grey's dėmesį man. Tai vis dar vertė mane jaustis nepatogiai, bet šį kartą nebebuvo Niall piktų komentarų mokytojui.

Nors dar tik ketvirtadienis, bet man jau buvo visko per daug. Aš tik norėjau, kad ateitų penktadienis, kad galėčiau grįžti į savo bendrabutį ir valgyti obuolius (nes tai vienintelis dalykas, kurį galiu sau leisti, po grįžimo iš Havajų). Aš praleidžiu apie septynis svarus mintant obuoliais arba picomis, kurias nuperka Ryan, kai grįžta iš Amy's.

Mes buvome šalia pastato, kur buvo muzikos klasė, ir aš laukiau kol Zayn ir Jake baigs savo cigaretes.

"Pasimatysime viduje." Zayn pasakė ir nusišypsojo man, prieš nueidamas vidun.

"Aš visiškai ne nuotaikoje koledžui šiandien." Sumurmėjau ir Jake išleido dūmą, po to nusišypsojo man.

"Kokias pamokas šiandien turi?"

"Literatūra vidurdienį, tada šokių repeticijos nuo trečios iki penktos, ir gimnastika nuo šeštos iki septintos."

"Ar tu nori praleisti pamokas šiandien?"

"Ką?"

"Nagi, Rey, nesakyk, kad niekada nesi praleidusi pamokų ankščiau."

"Na.. nelabai."

"Rimtai? O dieve."

"Nesišaipyk." Atsidusau, sukryžiuodama rankas.

Jis nusijuokė.

"Tikrai, mes galime praleisti pamokas šiandien, ir nueiti, pavyzdžiui į Starbucks ar kažkur. Galime sėsti į taksi ir praleisti dieną Manhattan. Taip pat, vyksta futbolo varžybos, ir aš turiu bilietus, tad mes galime nueiti."

"Gerai, manau. Bet tu mokėsi už taksi."

"Sutarta." Jis nusišypsojo ir numetė cigaretę, sutrindamas ją savo Vans.

Jake paskambino taksi ir išsikvietė jį, ir po kelių minučių mes jau buvome pakeliui link Starbucks.

"Taigi, mes būsime kaip kokios baltosios paauglės šiandien?" Paklausiau po to, kai mes užsisakėme savo kavą ir atsisėdome prie stalo.

"Būtent." Jis pasakė, užsidėdamas savo Ray Bans.

Mes gavome savo gėrimus ir kalbėjomės apie mokyklą ir apie artėjantį vakarėlį šį sekmadienį.

Po to mes apsipirkome, ir pažiūrėjome filmą, kurį jis norėjo taip pamatyti, ir jis sumokėjo už viską.

Jaučiausi savanaudė, kai jis pasisiūlė sumokėti už mano maistą, taigi, nusprendžiau sakyti, kad aš jau pavalgiau pusryčius su Amy, nors tai buvo melas.

Tai mane nunešė atgal į prisiminus

"McDonald's ar Pizza Hut?" Paklausė, kai mes išėjome iš salės, jis apkabino mane ir pažiūrėjo žemyn.

"Um, nesvarbu. Aš vis tiek nealkana."

"Tu tikra?" Jis paklausė.

Patrūkčiojau pečiais ir ignoravau tai.

"Gerai, aš turiu tai pasakyti." Jis pradėjo, kai mes atsistojome eilėje McDonald's.

"Kas?" Pažvelgiau į jį.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now