(12.1) "You look cute when you sleep."

713 34 0
                                    


Rey's POV

"Jau ketvirtas kartas šią savaitę, kai aš krentu į tualetą, nes kažkuris iš jūsų pamiršta nuleisti dangtį!" pasakiau , kai įėjau į svetainę po mėnesio, Vasario 12-tą.

"Niekados nesupratau, kai tu gali suknistai nepasižiūrėti, prieš sėdant?" Josh paklausė, neatitraukdamas žvilgsnio nuo biliardo stalo.

Pavarčiau akis ir atsisėdau ant sofos šalia Justin, kuris žiūrėjo televizorių.

"Kur Niall? Nemačiau jo visą dieną."

Jis gūžtelėjo ir pasuko savo galvą, kad pažiūrėtų į mane.

"Ar jis ne kokiame vakarėlyje ar panašiai? Juk penktadienis."

"Tik ne šią savaitę." Jake pasakė man.

"Kodėl ne?"

"Valentino diena." Keli vaikinai pasakė vienu metu ir atsiduso. Nusijuokusi atsisukau į juos.

"Kodėl tai taip blogai?"

"Um, nes mes turime nupirkti dovanas ir suplanuoti gerą pasimatymą, bet joms gali tai nepatikti, nes jos yra savo perioduose."

Kas priminė man, kad mano periodas bus maždaug, šiandien

"Taigi? Ar sunku būna išrinkti dovanas?" Paklausiau.

"TAIP?!" Jie visi vienu metu pasakė.

"Nėra sunku išrinkti dovaną, tiesiog turi žinoti ką ji ar jis mėgsta."

Ir štai mes sedėjome mažam rate, kur vaikinai manęs klausinėjo apie dovanas, ir tikėjosi išgirsti atsakymus apie Valentino dieną.

Niall grįžo labai vėlai, kai jau buvo visiškai sutemę. Jis atrodė siaubingai pavargęs, lyg būtų atlikęs daug svarbių darbų šiandien.

Jis sumurmėjo visiems 'labas' ir patraukė Justin nuo sofos, pats atsisėsdamas ant jos, pasiėmė katytę ant savo kelių ir paglostė jos nugarą. Ji atsakė į jo prisilietimus sumurkdama, ir užsimerkė.

Jis piktai debtelėjo Justin, kuris supratęs linktelėjo. Justin paklausė ar aš norėčiau padėti jam su kai kuo ir aš sutikau.

Mums tiesiog reikėjo iškrauti kelis daiktus iš mašinos, kurie buvo susiję su futbolu ir nunešti į namą, kuriame buvo neįtikėtinai tylu, bet nekreipiau į tai dėmesio.

Vėliau, naktį, kai aš jau ruošiausi įsidėti ausinukus į savo ausis ir miegoti, Niall įjungė kambaryje šviesą.

"Kas per šūdas, prašau ne." Užsimerkiau.

"Turiu klausimą." Jis pasakė ir nusivilko marškinėlius, atverdamas savo krūtinę.

Jis priėjo arčiau, tada įlipo į lovą ir apsižergė mano kūną, kas nustebino mane.

"Ir tu negalėjai manęs paklausti būdamas ant žemės?"

"Ne." Jis atsakė.

"Gerai? Klausk."

"Norėtumei kai kur nuvykti šį Sekmadienį?"

"Per Valentino dieną?"

Jis linktelėjo, kramtė savo lūpą.

"Um- žinoma? Kur?"

"Į restoraną, tiesiog papietauti."

"Kodėl tu kvieti mane?"

"O tu nenori?" Jis paklausė, jo pirštai keliavo mano kaklu.

"Žinoma, kad noriu."

"Mes išvykstame septintą, apsirenk lengvai."

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now