(5.2) "Just fuck me."

812 39 0
                                    


"Hey There-" Zayn pradėjo ir visų akys išsipūtė.

"O die-" Amy pradėjo.

"Tiesiog padarykime tą sukruštą nuotrauką, gerai? Aš turiu eiti ir nusimyžti." Niall garsiai pasakė ir piktai pastūmė Zayn.

Aš buvau suspausta tarp Liam ir Ryan, bei šypsojaus.

"Visi nori į barą?" Katherine paklausė.

Papurčiau galvą.

"Aš verčiau eisiu namo." Tariau ir Amy apsivyniojo savo ranką aplink mane.

"Ar nieko jei aš eisiu? Viskas gerai jei nori, kad pabūčiau su tavimi, galiu eit kartu."

"Ne, eik." Nusišypsojau. "Aš tiesiog nenoriu."

"Tikrai?"

Linktelėjau ir sukryžiavau rankas ant krūtinės.

"Nori, kad paskambinčiau taksi?" Katherine paklausė ir aš linktelėjau ir vėl.

"Aš parvešiu ją."

Mes visi atsisukome į Niall, kuris dabar dėjosi savo striukę.

"Rimtai?" Soph paklausė. "Bet tada neisi į barą?"

"Kai ją užvešiu, atvarysiu. Viskas gerai, neužtruksiu ilgai."

Ji nusišypsojo ir aš atsisveikinau su visais, jausdamasi kaip nevykėlė, nes išeinu pati pirma.

"Tu neprivalai-" tariau, kai buvome prie galinių durų, kurios greičiausiai vedė į stovėjimo aikštelę.

"Aš noriu." Jis tarė ir atidarė duris, praleisdamas mane pirmą pro jo ranką.

Iš karto pamačiau jo mašiną tolimame kairiame kampe ir pradėjau eiti link jos.

"Žinai aš džiaugiuosi. Kad pagaliau įgyvendinai savo svajonę tapti muzikantu ir dainininku."

"Dėkui. Visados laikausi pažado."

Tada aš prisiminiau naktį, kai jis prižadėjo, jog susikaups mokykloje ir taps muzikantu.

"Turiu sustoti prie brolijos namo, nusiprausti ir persirengti. Aš smirdžiu."

"Jo, truputi."

Važiavome tyloje, fone girdėjosi tik vietinis koledžo radijas.

"O dabar pagrosime dainas, kurtas mūsų pačių studentų! Štai ir Zayn Malik daina Little Things!"

"Groju gitara šioje dainoje." Niall mane informavo.

Pakėliau antakius ir Niall pagarsino dainą, kai privažiavome namą.

"Nieko čia nėra. Jie visi po koncertų eina į artimiausią barą."

"Oh."

I know you never loves the crincles by your eyes when you smiled, you never loved the stomach or your-

Zayn angeliškas balsas buvo staigiai nutrauktas ir mes išlipom iš mašinos.

Jis greičiausiai parašė tą dalį apie raukšleles apie Liam, ant kiek tai miela

Niall pasiėmė kelis rūbus iš savo kambario ir nuėjo į dušą, tad aš įjungiau radiją kuris stovėjo ant spintelės ir perjungiau į koledžo kanalą.

Zayn daina kaip tik baiginėjosi, po to kažkieno kita daina prasidėjo. Daina kaip tik baiginėjosi, kai Niall įėjo į kambarį pusiau apsirengęs ir šlapiais plaukais.

"O dabar mūsų žymusis Niall Horan su nuostabiąja Hey There-"

"Ji ne tokia ir gera, gali nesi-"

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant