(16.1) "Please be mine."

771 35 0
                                    


Rey's POV

Ryte atsikėliau su nusispardyta paklode savo kojūgalį, nes užuolaidos buvo neužtrauktos ir kambarį šildė saulės spinduliai.

"Niall?" Sumurmėjau ir pramerkiau akis, užtruko kiek laiko, kol susivokiau, kad jo čia nėra.

Išlipau iš lovos ir nukeliavau iki vonios kambario, kad susitvarkyčiau ir pasiruoščiau dienai.

Rišausi savo batus kambaryje, kai kažkas pasibeldė į duris, ir man jas atidarius į kambarį įėjo Niall, su dviem krepšiais iš Starbucks.

Žvelgiau į jį pasimetusi.

"Pamaniau, kad išėjai." Pasakiau ir atsisėdau ant kėdės.

"Esu nusiminęs, kad manai taip apie mane. Bet aš tik nuėjau paimti mums
pusryčių."

"Ačiū." Pasakiau ir paėmiau šokoladinį keksiuką ir vanilinę latte.

Mes valgėme tyloje, sėdėdami vienas priešais kitą. Niall pradėjo pasakoti ką sugalvojo Balandžio pirmai dienai, kuri bus Penktadienį.

"Niall, tu negali apmėtyti viso namo tualetiniu popieriumi, nes tai ne Helovynas."

"Aš to nedarysiu, tai tik mano idėja. Mačiau keletą išdaigų Google ir tai atrodė kietai."

"O tu dieve." Pavarčiau akis.

"Neteisk manęs, aš neturiu gerų idėjų." Pasakė ir labiau įsitaisė kėdėje.

"Žinau kaip gali išdurti Jake!" Pasakiau sujaudinta.

"Kaip?"

"Mačiau tai Tumblr. Galime nupirkti dėžę su vištienos sparneliais ir suvalgyti tai, tada pripildyti dėžę brokoliais ir kitomis daržovėmis ir duoti jam tai."

Jis pradėjo juoktis.

"Tai nužudys jį."

"Ir mes galime padaryti ledus iš bulvių Josh!"

Niall palinksėjo ir atsigėrė savo kavos.

~~~~~~

"Aš žinau nuostabų Balandžio pirmosios išdaigą, kuria tu gali padaryti Niall." Amy pasakė po dviejų dienų, kai mes abi ėjome į Literatūros salę.

"Sakyk."

"Gali pasakyti jam, kad esi nėščia."

"Ha. Nemanau, kad jis toks kvailas."

"Rimtai! Kada buvo paskutinis kartas, kai jūs dulkinotės?"

"Um, tai įvyko Havajuose."

"Taigi, prieš tris savaites maždaug, ar jūs saugojotės?"

"Iš tikro, ne."

"Šūdas, tikiuosi tu nesi nėščia iš tikro?"

"Ne, Amy, nesu. Mano periodas buvo praeitą savaitę.

"Gerai. Tai gali būti maždaug, kai mes visi, arba keli išeisime kur nors, ir ten bus alkoholio, tu pasakyti, kad negali gerti. Taip pat daug valgysi, nes turi valgyti už du. Kas bus tėvas, Justin ar Niall, pasirinksi pati."

"O dieve! Tai nuostabu! Bet nemanai, kad jis pyks dėl to? Jis netgi gali gauti širdies smūgį."

"Nagi, tai bus linksma." Ji man atidarė duris, kad galėčiau įeiti į salę.

"Gerai, padarysiu tai."

Ji mirktelėjo ir mes atsisėdome į savo vietas. Niall jau buvo čia, kalbėjosi su Ryan. Jie nustojo, kai Amy priėjo prie savo vaikino, tad jis pažvelgė į mane.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now