Epilogue 2

268 16 5
                                    

Rey's POV

Gegužės 3, 2025 (Noah-5, Nicole-4, Ryan-4)


"Noah, patrauk alkūnes nuo stalo." Pasakiau tą dieną per pusryčius.

Noah pavartė akis ir patraukė alkūnes nuo stalo ir toliau kimšo dribsnius į burną.

"Tėtuk, kada prasideda tavo čempionatas?" Ryan paklausė žiūrėdamas į Niall, jo smakru tekėjo pienas.

Pasilenkiau ir nuvaliau jį su servetėle.

"Už mėnesio."

"Ar galėsiu eiti į aikštelę su tavimi, tėtuk?"

"Žinoma, drauguži."

"O aš?" Noah surėkė.

"Visi trys galėsite eisi su manimi gerai? Dabar valgykit savo dribsnius, nes darželyje reikia būti po valandos."

"Ar tikrai nuveši juos laiku?" Paklausiau ir jis palinksėjo.

"Mažute, nesijaudink, nuvešiu laiku. Tu gali eit ir pasilinksmint su Jake."

Linktelėjau ir kai vaikai baigė valgyti, nusiuntėme juos apsirengti.

Kai kroviau indus į indaplovę pajaučiau dvi stiprias tatuiruotas rankas ant savo liemens. Niall prisitraukė mane prie savo krūtinės ir aš nusišypsojau, atsirėmiau į jį.

"Su devynerių metu metinėmis." Jis sušnibždėjo man į ausį ir pajaučiau drugelius savo pilve.

Jis patraukė savo dešinę ranką, tada apsuko mane ir padavė man ilgą velvetinę dėžutę.

"Niall." Pasakiau, jau žinojau, kad dėžutėje yra kažkas labai brangaus.

"Tiesiog atidaryk." Jis pasakė ir padariau tai, viduje buvo apyrankė su N ir R raidžių karoliukais.

"Ačiū, mažuti." Pasakiau ir apvyniojau rankas aplink jo kaklą, prisitraukiau bučiniui.

Jis atsiduso man į lūpas ir pravėrė burną, kad mūsų liežuviai susitiktų. Mūsų bučiniai siuntė šiurpuliukus per visą kūną, tada užkėlė mane ant spintelės už klubų.

"Ar mes vis dar turime planų vakare?" Paklausė bučiuodamas mano kaklą, jis nučiulpė man žaizdą ten.

"Žinoma." Iškvėpiau ir jis atsitraukė, kad galėtų vėl mane pabučiuoti.

"KĄ TU DARAI MAMYTEI?"

Niall atsitraukė, kad pamatytų Noah ir Nikki, jau apsirengusius ir žiūrinčius į mus.

"Nieko, aš tik-"

"Tu žalojai jos kaklą!" Niah pasakė ir trenkė į Niall koją su savo mažu kumštuku.

"Aš neskriaudžiu mamytės."

"Bet ji turi žaizdą ant kaklo." Noah protestavo ir Ryan taip pat įėjo į virtuvę.

"Mes turime vykt į darželį, kur tavo batai?" Paklausiau ir padėjau Noah užsidėti batus, kol Niall padėjo Ryan taisyklingai užsidėti maikę.

Jis išvyko, paleido juos Kaylee's darželyje ir išvažiavo į praktiką.

Neturėjau jokių fotosesijų šiandien (buvau veido modelis L'Oreal, retkarčiais modelis Forever 21 ir Zara- jeigu jums įdomu), todėl nusprendžiau papietauti su Jake.

Mes vykome į mūsų įprastinę vietą, mielą kinų restoraną su terasa, iš kurios mes galėjome stebėti praeinančius žmones ir šnekėti šūdus apie tai, kaip jie apsirengę. Na, Jake dažniausiai tai darydavo, o aš klausydavau, kol kimšdavau į save maistą.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now