"Ko vienos?"
"Cigaretės."
Jis nusiprunkštė. "Aha, ne."
"Nagi, jug gi nėra taip lyg niekados nebūčiau bandžius."
"Ką?"
Gūžtelėjau. "Jau kokį mėnesį rūkau."
"Ką?" jis paklausė ir visas atsisuko į mane. "Kodėl?"
"Na, matau kaip tu tai visados darai, tad nusprendžiau pažiūrėti kodėl tu tai taip mėgsti ir tu teisus, tai gana užkrečiama! Dabar surūkau pakelį per dieną."
Jis spoksojo į mane, nelabai įtikintas.
"Taigi, prašau?"
"Ne. Jokiais būdais."
"Gerai, tada einu atsinešiu vieną iš savo kuprinės." Blefavau ir jis atsiduso, ištiesdamas man pakelį.
Nusišypsojau ir paėmiau cigaretę, pridėdama ją prie lūpų.
"Uždek."
Jis padarė kaip ir paprašiau, tada paėmiau ją tarp dviejų pirštų, kaip mačiau jį darant daug kartų. Tada išleidau dūmus.
Niall stebėjo kaip aš tai dariau ir tikiuosi nepastebėjo ant kiek susimaunu. Susilaikiau nenusikosėjus ir išmetus cigaretės, nes ei, aš čia bandžiau kai ką įrodyti.
"Dabar galime būti rūkymo draugužiai. Kadangi jau esame krušimosi ir mokymosi draugai ar taip ar taip."
Jis neatsakė.
"Ar kažkas blogai?" Nekaltai paklausiau ir dar kartą įtraukiau.
"Ne, tiesiog tu sakai, kad aš galiu susirgti plaučiu vėžiu, o dabar pati tai darai?"
"Bet juk tai verta to, tiesa? Ir kodėl tau išvis rūpi? Pats tai darai."
"Taip, bet..."
Jis atsiduso ir paliko šį pokalbį ramybėj, tada baigė ir išmetė cigaretę tuo pačiu metu kaip ir aš.
"Atrodai sušalęs." Tariau.
"Tai sušildyk mane." Atsakė.
Įžūli šypsena žaidė jo lūpose ir jis vėl mane bučiavo. Atsitraukiau beveik iš karto ir jis susiraukė.
"Tavo skonis kaip cigarečių."
"Ar tu rimtai? Tavo taip pat."
"Na ir?"
"Tu elgiesi itin vaikiškai."
Išsilaisvinau iš jo glėbio ir jis pavartė akis, atsisukdamas į turėklus. Įžengiau atgal į kambarį ir užrakinau duris.
Jis apsisuko ir pabandė atidaryti duris, bet jos nepasijudino.
"Rimtai?"
"Aš esu vaikas, štai ką daro vaikai." Atsakiau ir jis perbraukė ranka per plaukus, prieš man prispaudžiant veidą prie stiklo.
Jis nusijuokė, pavartydamas akis. Tada greitai išsiėmė telefoną, prieš man spėjant suprasti kas vyksta, jis mane nufotografavo.
Greitai atsitraukiau ir užtraukiau užuolaidą.
"Jei dabar manęs neįleisi, išsiųsiu šią nuotrauką visiems, kuriuos turiu kontaktuose."
"Neišdrįstum."
"O, dar ir kaip išdrįsčiau."
Atsidusau ir atitraukiau atgal užuolaidą, prieš atidarant duris ir jį įleidžiant.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...