(13.2) "Give it to me."

725 37 0
                                    


Likusi dienos dalis prabėgo ramiai; grynai praleidome ją paplūdimyje, nuo dešimtos ryto iki vakarienės, tada persikėlėme prie baseino ir po vaikinų pasirodymo, nusprendėme nueiti į miestelį ir pavalgyti prašmatniame restorane, nes kodėl gi ne?

Išsirinkome kiniečių restoraną, tiesiai priešais paplūdimį ir viskas ėjosi gerai ir linksmai iki kol Justin nepermetė savo rankos man per petį irJake nepaklausė kas tarp mūsų vyksta.

"Nieko." Mandagiai atsakiau, šiek tiek susigėsdama po visų žvilgsniais.

Išgėriau Amy kokteilį tą pačią sekundę, kai jis buvo pastatytas ant stalo, tad ji turėjo gerti mano kolą.

"Ramiau su alkoholiu, tu dar nelegali." Niall pasakė iš kito stalo galo ir aš jam nusiunčiau perkreiptą veidą.

Jis susiraukė ir aš pavarčiau akis, sutelkdama savo dėmesį į Justin, kuris pradėjo pasakoti kažką apie tai, kodėl nori būti brolijoje.

"Ar šiąnakt krušimės?" Niall garsiai paklausė ir aš pasukau galvą, pažiūrėt su kuo jis šneka; keistas pasididžiavimo jausmas atsirado mano pilve, manant, kad tai skirta man.

Bet jis žiūrėjo į Soph su klausiamu žvilgsniu, ir gerai tada. Du gali žaisti šį žaidimą.

"Nori užeiti nakčiai? Amy gali pasilikti su Jake." Greitai paklausiau Justin, kuris atrodė nustebęs.

Supanikavau, nes nežinojau ar iš tikro noriu mylėtis su Justin, ar ne.

"Rimtai?" Jis paklausė, neužtikrintas.

"Uh-"

"Aš verčiau nesidalinčiau kambariu su Jake. Jau pakankamai prisiuosčiau jo bezdalų per savo gyvenimą." Amy tarė ir Jake nusijuokė.

"Tas pats ir tau." jis atsakė, kas privertė visus nusijuokti ir nutraukti nejaukią įtampą.

"Turiu į tualetą." Tariau ir atsistojau, ištiesindama savo suknelę su rankomis. Pažvelgiau į Jake.

"NEVALGYK JOKIO mano maisto, arba." Įspėjau jį, prieš greit nueinant iki tualeto.

Spoksojau į save veidrodyje, šiek tiek gailėdamąsi, jog nepasidažiau, nes atrodžiau, kaip pabaisa.

Pašukavau savo plaukus, prieš nusiplaunant rankas ir išsidžiovinant jas. Kai jos išdžiuvo, kažkas įėjo į tualetą ir aš atsisukau pasižiūrėti.

Turėjau pažiūrėti antrą kartą, kad pamatyt Niall, uždarant ir užrakinant duris už savęs.

"Ką darai? Čia viešas tualetas."

"Ką po velniais tu darai?"

"Apie ką tu kalbi?"

"Kalbu apie tai, kaip kvieti Justin pas save, kad tave išdulkintų?"

"Kodėl tau rūpi?"

"Am, nes mes susitarėm?"

"Oh, tai vis dar galioja? Nes tu lendi prie Soph jau kokį mėnesį ir manęs nekrušai jau keturis. Ir aš netikiu, kai tu sakai, kad neturėjai sekso su niekuo šiuos pastaruosius mėnesius."

"Kodėl tu išpūti tokį didelį burbulą dėl to, ką aš krušu?"

"Tu rimtai? Tu katik pats pradėjai šią temą!"

Jis susiraukė ir nužvelgė mane, prieš dėdamas žingsnį link manęs ir priremdamas mane prie sienos.

"Galėčiau tave iškrušti dabar priešais šitą sieną, žinai..." jis sušnabždėjo, prieš išsišiepiant, tada jis pasilenkė ir sujungė mūsų lūpas.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now