Niall's POV
Stebėjau kaip jos akys išsiplečia ir aš sukandau lūpą, nes šūdas šūdas aš neturėjau jai pasakyti
"Tu-tu myli mane?" Ji paklausė ir nusiėmė nuo savęs pledą, tada atsistojo ant lovos krašto.
Stebėjau jos liekną kūną vien apatiniuose, kai jos klubų kaulai puikiai matėsi per jos odą, o šonkauliai pasirodydavo kiekvieną kartą jai kvėpuojant.
Neatsakiau, tik dėjau žingsnį arčiau, kad galėjau apglėbti jos klubus.
Ji padėjo rankas man ant pečių ir pažiūrėjo žemyn į mane. Jos akyse buvo daug emocijų ir jos spindėjo taip, kaip aš dar nebuvau matęs.
"Tai? Ar tu tiesiog tai pasakei, nes tau išsprūdo dėl momento?"
Pakračiau galvą ir palikau bučinį ant jos pilvo, pažvelgiau aukštyn į ją.
"Jo."
"Tu ką?" Ji erzino ir įvėlė pirštus man į plaukus.
"Aš myliu tave."
Jaučiausi keistai, bet gerąja prasme, kai pasakiau tai. Aš niekada nesakiau to anksčiau, nebent mamai, kai buvau jaunesnis.
Ji nusišypsojo, jos šypsena buvo tikra, laiminga, šypsena, kurios nemačiau jau ilgą laiką.
"Aš irgi tave myliu." Ji pasakė ir mano širdis pradėjo plakti greičiau, pirštai susmigo į jos odą.
"Tikrai?"
Ji palinksėjo. "Niekada ir nebuvau nustojusi, iš tikro."
"Tai kodėl nepaskambinai man?" Paklausiau ir ji susiraukė.
"Tu tas, kuris nepaskambino, Niall. Vaikinai turi žengti pirmą žingsnį. Ir draugystė per ilgą atstumą vis tiek nebūtų buvus sėkminga."
Paleidau jos kūną ir ji nulipo žemyn, kad apsivilktų pižamą. Ji apsirengė maikutę ir medvilnines kelnes, tada grįžo į lovą.
"Ateik prisiglausti." Ji pasakė ir aš palinksėjau, nusiėmiau kelnes ir maikę.
Kambaryje buvo žiauriai karšta, bet ji atrodė sušalusi, o viskas ko aš norėjau, tai sušildyti ją ir šnibždėti į ausį, kad ji nenusipelnė šitaip jaustis, nes ji buvo graži ir tobula.
Nusiėmiau savo apatinius ir nuėjau išsivalyti dantų, tada grįžau į miegamąjį.
"Pasislink šiek tiek." Pasakiau ir ji pasitraukė, kad aš galėčiau atsigulti ant nugaros ir ji prisiglaustų.
Ji padėjo galvą man ant krūtinės ir aš pradėjau žaisti su jos švelniais plaukais.
Rey's POV
Jis pradėjo žaisti su mano plaukais, o aš nusišypsojau, tada palikau bučinį ant jo krūtinės.
"Taigi, ką mes veiksime rytoj?" Paklausiau.
"Repeticija devintą, o šeštą aš vyksiu žiūrėti žaidimo su Sean. Tikriausiai išeisiu apie antrą, o grįšiu maždaug vidurnaktį."
"Kaip tu nuvyksi ten?"
"Sean gavo mašiną."
"Jėga." Pasakiau ir jis nusijuokė.
"Jo... jie bręsta gana greitai. Jis įsikėlė kartu su Jade prieš mėnesį. Ir Jake planuoja pirštis Sasha."
"Tikrai?" Pasakiau nustebusi.
"Jo, bet nesakyk jai, gerai?"
"Žinoma ne."
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...