Rey's POV
"Ką?", paklausiau nors ir girdėjau jį pirmąjį kartą.
"Kas jei mes apsigyventume kartu?"
"Ar tai nebus kiek per anksti? Turiu omenyje.. mes vėl kartu maždaug savaitę."
"Bet mes gyvenome kartu ir mes pažįstame vienas kitą maždaug tris metus. Tu nenori to?"
"Žinoma aš noriu... tai tik- aš dabar negaliu leisti sau įsigyti būstą"
Jis pavartė akis ir atsiduso.
"Aišku aš sumokėsiu už tai. Na, mano tėtis."
Aš pavarčiau akis kai jis tęsė įtikinėjimą.
"Įsivaizduok tai, mažute.. "Jis pradėjo ir užsirideno ant manęs, kad galėtų apžergti mano liemenį, kai aš gulėjau po juo.
"Nuostabus Brooklyn'o tilto ir parko vaizdas, tavo nuosava marmurinė vonia ir aš net nekalbu apie šildymą."
Aš nusišypsojau jam. "Aš neturiu nieko prieš, kad mes apsigyventume kartu, man tai patiktų, mažuti."
Jo akys išsiplėtė ir jis padėjo savo rankas iš abiejų mano galvos pusių.
"Aš dievinu, kai tu mane taip vadini."
"Tikrai? Kodėl?"
"Nes tai miela."
Buvo trumpa pauzė prieš jam paklausiant.
"Tai tu nori tai padaryti ar ne?"
Aš šypsojausi apsimesdama, kad galvoju.
"Mmhm... jeigu mes galėsime įsigyti katę."
"Ką? Ne."
Aš patempiau lūpą ir jis atsiduso.
"Gerai. Bet tada mes irgi galime įsigyti gyvatę."
"Jokiu būdu."
"Iguana?"
"Pelytę."
"Jūrų kiaulytę."
"Sutarta." Aš pasakiau ir jis nusišaipė.
"Jėzau, mes turėsime visą zoologijos sodą."
"Tai bus nuostabu." Aš pasakiau ir Niall nusišypsojo lenkdamasis prie manęs, kad galėtų mane pabučiuoti.
"Žinau."
Kai mes grįžome į vakarėlį buvo apie trečia ryto ir žmonės jau buvo girti ir voliojosi ant grindų.
"Jezau supisas Kristau." Niall suburbėjo kai pamatė Zayn nukritusį ant fotelio tokioje pozoje, kuri ryte būtų jį nužudžiusi.
"Ar čia yra kažkas, kas yra blaivus?" Aš paklausiau pas Niall, kai apsidairiau aplink svetainę ir nuėjau prie šviesos jungiklio, kad galėčiau ją įjungti ir matyti viską.
Keletas dėjonių pasigirdo, kai įjungiau šviesą. Aš pastebėjau Chris ir Chloe susiglaudusius, kai Josh buvo užėmęs pusę laisvos sofos.
"Lauke yra dar keletas žmonių, kurie visdar stovi ant kojų ir aš išsiųsiu juos namo, nes supistai noriu miego." Niall suburbėjo ir nustūmė Bryan nuo biliardo stalo.
Jis sudejavo, bet toliau miegojo ir aš pavarčiau akis, nes tai buvo įprasta. Aš pasiėmiau buteliuką vandens nuo baro ir atsisėdau ant aukštos kėdės, sukryžiuodama savo kelius.
Pasukau savo galvą pamatydama Niall įstumiant 5SOS vaikinus į svetainę.
"Aš iškviečiau taksi, važiuokit namo." Jis grubiai pasakė ir gerai, dabar aš tikrai turėjau įsiterpti.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...