(5.1) "Just fuck me."

787 43 0
                                    


Rey's POV

Kitas rytas buvo kiek šiltesnis, bet aš nenorėjau rizikuoti apsirengdama per daug laisvai.
Tai buvo tas metų laikas, kai yra arba tikrai šalta arba tikrai šilta, bet viskas užsibaigdavo arba hipotermija arba karščio antplūdžiu.

Aš užsimečiau Niall juodą švarką, kurį po paskaitos turėsiu jam grąžinti.

"Aš nekantrauju pamatyti Poną Grey šiandien. Mąstau kaip jis šį kartą flirtuos su tavimi."

"Jis neflirtavo su manim, išmesk tai iš galvos."

Ji pavartė akis ir išmetė savo Subway pakelį į šiūkšliadėžę, nusivalydama rankas į sijoną.

"Pasakyk tai per pertrauka merginoms iš klasės ir trim vaikinam gale."

"As lažinuosi jam tik patinka brunetes?"

"Nekaltos, gražios brunetes? Tai akivaizdžiai juokinga ir skausminga."

"Tu perdedi, ir be to jis sakė, jog nesusitikinės su studentais."

"Gerai pirma, susitikinėti ir mylėtis yra du skirtingi dalykai ir antra, jis sakė, kad tai neteisėta, bet nesakė jog to nedarys. Tu žinai, paneigiant apibrėžimą dazniausiai vartojamas žodis 'ne'. Ką jis padarė buvo išsisukinėjimas nuo tiesos ir taip pat paneigimas. Aš studijuoju psichologiją, tad nesiginčyk su manim."

Mes ėjome į savo vietas ir aš buvau nustebinta matydama Niall jau savo vietoje, jis kaip visad sėdėjo prie Ryan ir Zayn.

Jie pasisveikino su mumis, kai mes atsisėdome. Amy toliau tęsė:

"Kalbant apie psichologijos studijas, kas vakar tave malonino?"

"Ka? Niekas."

"Nemeluok man Renee! Tu šiandien vilki sijoną, kas reiškia tu tuom bandai kažką sudominti arba tas kažkas vakar tave pamalonino, kai manęs nebuvo."

"Tai kvailiausias dalykas kurį aš kada nors girdėjau!"

"Tai tu bandai pasakyti, jog tai tavo ketinimas patraukti Poną Grey dėmesį į seksualią pusę?"

"Aš nenoriu sekso su Ponu Grey! Aš-"

"Tai netinkama kalba diplomatinei institucijai, Panele Parker."

Mano visas kūnas sustingo, kai aš pasisukau pažiūreti į duris kur jau stovėjo Ponas Grey su pasididžiavimu akyse ir portfeliu rankoje.

"Uh. Atleiskit pone."

"Labas rytas klase." Jis tai ištarė eidamas prie savo stalo ant kurio pasidėjo portfelį, prieš tai atsisukęs į mus.

Visi atsistojo ir taip pat pasisveikino.

Mano žandai buvo vis dar tokie pat karšti, kai aš atsisėdau atgal į vieta.

"Atsižvelgiant į tai, kad jūsų puikiai išplėstas žodynas panele Parker, kodėl jums neatėjus prieš klasę ir nepaaiškinus žodžio reikšmes?"

Kur mes, septintoje klasėje?

"Um. Gerai?"

Aš pakilau ir Amy padarė man vietos, pro kur galėjau išeiti ir atsistoti prieš klasę šalia jo.

"Tai? Um."

"Tai gan trumpas sijonas Panele Parker." Jis pastebėjo ir jo pirštai prilietė mano sijono kraštą.

Amy veidas buvo šokiruotas, kaip ir klasės.

"Atsiprašau?"

"Tu žinai tai pažeidžia taisykles, vilkėti tokius trumpus sijonus per paskaitas."

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now