Kai jie nuėjo, aš pasisukau į blondiną, kuris sėdėjo šalia manęs.
"Atleisk, kad mes atvykome." Pasakiau jam.
"Ką?" Paklausė pasimetęs.
"Žinau, kad tu norėjai pabūti tik su Jake, bet jis pakvietė mus ir aš nežinau, kad tai...lyg pasimatymas."
"Ak, nesijaudink, tai nėra."
"Taigi, kokie tavo planai su mano Jake?" Paklausiau, sukryžiuodama rankas ant krūtinės ir bandžiau atrodyti bauginanti.
Bet jis neatrodė išsigandęs, kaip tik buvo patenkintas.
"Na... nežinau. Turiu omenyje, jis man patinka, bet tikriausiai aš jam ne."
"Ką turi omenyje?"
"Turiu omenyje... mes krušamės darbe ir nenustojame rašinėtis iki vėlumos, bet...jis.. nežinau, manau, kad jis nori, jog viskas būtų įprasta."
"Leisk tau kai ką pasakyti, Max. Jake...na. Patikėk manimi, jis nenori, jog viskas būtų kaip įprastai. Taip, jis gali kruštis bet kurio momentu, ir taip, jis galbūt yra kalė, bet jei jam kažkas patinka, tai tas žmogus patinka labai. Ir galiu pasakyti, kad tu jam patinku, nes jis raudonuoja, kai kalba apie tave ir jis labai nervavosi dėl šio ‚pasimatymo'. Turiu omenyje, ko tu dar nori?"
"Noriu jo."
"O jis nori tavęs, kur problema?"
"Tai komplikuota. Turiu omenyje, mes dirbame kartu. Ir mes porno žvaigždės. Mes abu krušame kitus žmones, kol vienas iš mūsų tiesiog žiūri."
"Oh... na, tada jums teks tai mesti. Aš noriu, kad Jake būtų laimingas, nes jis to nusipelnė, nes jis nuostabus ir linksmas."
Max nusišypsojo. "Gerai."
"Prisiekiu Dievu, jei tu sudaužysi jo širdį ar bent sužeisi jį, aš tikrai nudėsiu tave."
Jo akys išsiplėtė ir tikiuosi jis priėmė tai rimtai.
"Supratai?" Paklausiau ir jis linktelėjo šypsodamasis.
"Gerai. O dabar paduok man tas bulvytes, kol nemiriau iš alkio."
Jake ir Niall grįžo po kelių minučių, nešdamiesi šešių alaus skardinių pakuotę ir butelį vyno.
Ištiesiau jam stiklinę, kad jis įpiltų man vyno, bet jis man davė netikrai nustebusio žvilgsnį.
"Ko?"
"Vyno, prašyčiau."
"Prašau parodyti man savo pažymėjimą." Jis pasakė.
"Niall." Atsidusau.
"Kiek tau metų?"
"Pakankamai suaugusi, kad daugiau niekada neleisčiau tavo penio arti savęs." Perspėjau jį ir jis įpylė man stiklinę vyno.
"Į sveikatą." Pasakiau ir mes visi susidaužėme.
Po valandos, tie trys jau buvo apgirtę. Jake buvo padėjęs galvą ant Max pečio, kikeno jam į kaklą ir bučiavo jo kaklą.
Jie buvo tokie mieli, kad turėjau padaryti nuotrauką.
"Jėzau Kristau." Niall atsiduso, kai pažvelgė į juos. "Jūs turėtumėte būti kartu."
"Ir mes jus vadintumėme Jax." Pridėjau ir Niall išskėtė savo kojas, kad galėčiau atsisėsčiau tarp jų.
Nusišypsojau ir priėjau prie jo ant savo kelių, tada apsisukau ir nugara įsirėmiau į jo krūtinę ir padėjau galvą ant jo peties.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...