(1.2) "Get a fucking room."

700 39 0
                                    


Praėjo trys dienos kai aš esu čia, ruošiausi eiti išsirinkti savo veiklą, kai būsiu čia.

Amy ir Katherine pasiūlė eiti kartu, taigi akivaizdu, kad Liam ir Ricky eis su mumis, taip pat ir Ryan- vaikinas iš Anglijos.

''Kur tavo kambariokas?'' Katherine paklausė, užmetė savo ranką ant Ryan pečių, kai aš pristatinėjau save.

''Kaip paprastai. Visiškai prisigėrė praeitą naktį, nes šiandien jo gimtadienis, nenori keltis iki vidurdienio, tada pasiruoš namus ir nusigers vėl. Man atrodo jis dulkinosi su tavo kambarioke, bet negaliu sakyti. Buvau šiek tiek girtas.''

''Palauk, šiandien jo gimtadienis?'' Katherine paklausė pažiūrėdama į Ricky. ''O, šūdas. Šiandien 13 diena. Šūdas. Aš turiu jam parašyti SMS ar kažką.''

Ricky patrūkčiojo pečius ir Katherine patraukė savo ranką, Amy keistai žiūrėjo į Ryan, man reikėjo paklausti kas ne taip.

''Kas blogai?''

''Ką turi omenyje?'' Ji paklausė, paimdama kažkokį lankstinuką ir apžiūrėdama.

''Turiu omenyje, kaip tu keistai žiūri į Ryan.''

''Ai, taip. Jis man patinka.'' Ji pasakė ramiai ir padėjo lankstinuką atgal.

''Tai kodėl nedarai nieko dėl to?''

''Nemanau, kad man verta.''

''Kodėl ne?''

''Aš jam niekada nepatiksiu.''

''Kodėl taip manai?''

''Aš stora? Ir jis su savo kambarioku visada vadina mane banginiu. Na tik jo kambariokas, bet Ryan neprieštarauja tam.''

Atsidusau, jutau pažįstamą jausmą. Aš žinau kaip jautiesi, kai žmonės daro tai.

''Tu graži ir linksma, o Ryan ir jo supistas kambariokas tegul užsikruša, gerai?"

Ji nusišypsojo ir pasakė juokelį, viskas kaip anksčiau.

''O, o štai mūsų šokių klubas! Užrašyk save Rey!'' Katherine pasakė ir parodė į stendą.

''Bet, čia nieko nėra.''

''Tai todėl, kad aš turėjau tuo pasirūpinti, šūdas.''

Pavarčiau akis ir užrašiau savo vardą.

''Daug žmonių nori užsirašyti į šokių klasės. Jie mano, kad tai lengvas dalykas laisvalaikiui. Bet mes keliaujame aplink visą Niujorką ir mums užtai netgi moka." Pasakė Katherine, atsilošdama savo kėdėje.

''Ar jūs norite kavos? Čia yra Starbucks už kampo.'' Liam paklausė atsisukdamas į Amy, Ryan ir mane.

''Žinoma.'' Pasakiau ir Liam nusišypsojo, jo akys atrodė mielai. Jis atrodė kaip karštas šuniukas- jei jie išvis gali būti vadinami 'karšti'.

Ricky ir Katherine nusprendė, kad jiems reikia kai ką apžiūrėti, bet iš tikro jam reikia tiesiog iščiulpti jos veidą.

''Tai ką tų veiki, Liam Payne?'' Paklausiau, kai ėjome gatve. Amy ir Ryan ėjo už mūsų ir aš girdėjau, kad jie turėjo pokalbį apie vakarėlį šiąnakt.

''Aš grupėje. Būgnininkas.''

''Grupėje? Kaip ji vadinasi?''

''One Direction.''

''One Direction?''

Jis linktelėjo. ''Su kitais trim.''

''Kuo?''

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now