(18.1) "You're my favourite person."

856 38 0
                                    


Rey's POV

"Niall?" Kreipiausi, kai jis pagaliau atsitraukė nuo manęs, kai mes bučiavomės.

"Jo?" Paklausė iškvėpdamas man į lūpas. Jo akys blizgėjo, lūpos ryškiai raudonos.

"Man tikrai šalta."

"Gerai, eikime vidun."

Nusišypsojau, o jis man atgal. Mūsų pirštai susipynė ir mes nuėjome vidun.

"Taigi, tai reiškia, kad galiu pasikeisti savo statusą Facebook?" Jis paklausė juokaudamas, kai mes ėjome link stalelio.

Pavarčiau akis ir nusišypsojau. Visų, esančių prie stalo, akys pakilo link mūsų supintų rankų pirštų.

"Tai jūs dabar esate kažkas?" Jake paklausė ir aš prikandusi lūpą palinksėjau.

"TAIPPPP, KALĖS!!" Jis pašoko iš savo vietos rėkdamas, tada atsisuko į Katherine. "Tu ir Amy skolingos man penkis šimtus!"

"Jūs lažinotės apie mus?" Paklausiau, norėjau atsisėsti, bet Niall sustabdė mane atsisėsdamas pirmiau. Justin ir Soph jau sėdėjo šalia vienas kito.

Niall sugriebė už mano klubų ir pasisodino ant savo kelių, nugara atsirėmiau į jo krūtinę.

"Ak, taigi, čia pilna porelių. Ar kas nors iš čia laisvas?" Jake atsiduso, pastebėjau, kad Zayn ir Liam vis dar negrįžo.

"Aš laisvas." Calum pasakė ir Jake atsisuko į jį.

"Tu gėjus?"

"Nah." Nusijuokė ir Jake atsiduso ir atsigėrė savo alaus.

"Jis gėjus tik man." Michael įsiterpė ir apkabino Calum per pečius.

Malum jausmai

Jėzau Kristau


Maistas buvo atneštas po keleto minučių ir aš negalėjau valgyti dėl drugelių savo pilve. Taigi, po pusės mėsainio ir šiek tiek bulvyčių, aš pastūmiau savo maistą Jake, kuris pažvelgė į mane, kaip vaikas per Kalėdas.

"Myliu tave, mažute, tekėk už manęs." Jake pasakė pilna burna.

"Žinoma." Nusijuokiau ir pajaučiau Niall pirštus įsiremiant į mano šlaunis, taip primindamas, kad jis taip pat čia yra.

Nusišypsojau ir pasukau galvą, panardinau nosį jo kakle, užuosdama jo nuostabius kvepalus.

"Tu juk nepavydi gėjui, ar ne?"

Jis pažvelgė žemyn į mane rimtai, bet tada jo veide atsirado pašaipi šypsena.

"Dieve, Jūs šlykštūs." Jake susiraukė ir Niall parodė jam vidurinį pirštą. Apsižvalgiau, visi prie stalo nenulaikė savo šypsenų.

"Ak, na labas!" Niall suriko, kai Zayn ir Liam pagaliau grįžo į tualeto. "Negi tu įkritai į tualetą, ir Liam turėjo sunkų darbą tave traukiant?"

Zayn nuraudo ir Liam pavartęs akis sukrito į savo vietą.

"Taigi, kas dominavo šį kartą?" Niall tęsė ir Zayn dar labiau paraudo, bet paslėpė savo veidą delnuose ir atsiduso.

"Nekalbėkime apie mus, kas vyksta čia?" Liam paklausė, tada parodė į mus su Niall ir į Soph ir Justin.

"Mes kartu." Soph pasakė ir Justin išsišiepė.

"Ir jūs du?"

"Mes irgi." Niall pasakė.

"Pagaliau." Zayn pasakė, pagaliau pakeldamas galvą po Niall komentarų.

The One That Got Away (2 sezonas) ✔️Where stories live. Discover now