Rey's POV
Likusi savaitė prabėgo greitai: nuvykau į Chris baigimą su Liam kaip savo pora, kadangi Niall turėjo žaidimą, o tada Niall nuvežė mano tėvus į oro uostą tą penktadienio naktį.
Kai įsėdo į automobilį, po to kai lėktuvas pakilo mums virš galvų, atsidusau atsipalaidavusi.
"Ar nori kažko valgyti?" Paklausė užkurdamas variklį.
Mano pilvas buvo tuščias po praeitos nakties, kai priverčiau save išvemti tą picą, kurią Jake sumąstė užsakyti visiems.
"Uh, nealkana, iš tikro."
Jis susiraukė.
Pastarąsias dienas verčiau save vemti ir badavau, nekenčiau savęs dėl to, bet aš tik norėjau būti liekna. Kaip prieš šešis metus.
"Ką tu valgei pietums?"
"Uh. Buvau McDonald. Su Maddie."
"Gerai tada. Jei jau taip sakai." Pasakė, ir jaučiau palengvėjimą, kad nieko daugiau neklausinėjo.
"Mes vykstam pas Eddie?" Paklausiau, paimdama savo krepšį pilną rūbų nuo praeito savaitgalio.
Jis linktelėjo ir išvažiavo iš stovėjimo aikštelės.
Mes nuvykom iki namo per keturiasdešimt minučių. Automobilis jau stovėjo prie gatvės, kad Ann ir ponas Horan galėtų vykti.
Niall paspaudė skambinimo mygtuką ir vartai atsidarė, kad jis galėtų įvažiuoti ir pasistatyti automobilį.
Vos tik išlipom iš automobilio, pro duris išėjo ponas Horan su dviem dideliais lagaminais.
Jis pasisveikino su sūnumi ir nuėjo link automobilio.
Niall ir aš įžengėm į namus, kur koridoriuje buvo Ann ir Eddie. Jis buvo apsikabinęs jos kojas, sakydamas, kad nenori, jog mamytė išvažiuotų.
"Mes grįšime šį sekmadienį." Ji pasakė ir paglostė jam galvą, liepė vaikui eiti į svetainę, kad galėtų pasikalbėti su Niall.
Moteris pasitaisė plaukus, kai Eddie išėjo, atsisuko į mus ir nusišypsojo.
"Taigi, tu žinai paprasčiausius dalykus: nemaitink jo po septynių ir ne daugiau tūkstančio kalorijų, gerai? Ir be to, dėl modelio darbo, vyks fotosesija Forever 21, vasaros kolekcijai, ir jie ieškojo jauno modelio. Parodžiau jiems kelias nuotraukas iš tavo Instagramo ir tu jiems patikai. Visos detalės ant šaldytuvo. Pakalbėsime, kai grįšiu, o iki to, netrukdykit manęs."
Ji baigė savo mažą kalbą ir užsidėjo akinius nuo saulės bei pasiėmė paltuką nuo pakabos.
"Susimatysim, vaikai."
Ji padarė bučinio garsą ir stebėjome, kai išėjo pro duris ir nuėjo iki savo vyro.
"Ji tokia kalė." Pasakė Niall ir uždarė duris.
Nusišypsojau, nesiginčydama.
"NI" Mes išgirdome rėkimą vos tik įėjom į svetainę, kur Eddie sėdėjo ant žemės ir žaidė su kažkokiom figūrom.
Eddie atsistojo ir atėjo iki mūsų.
"Mamytė sakė, kad tu praleisi savaitgalį čia su Rey." Jis pasakė įsikibdamas į Niall maikę.
"Ar galime suvalgyti picos?" Eddie pasiūlė ir Niall patrūkčiojo pečiais, parodydamas, kas sekčiau jį į viršų.
Nustebau sužinodama, kad jis čia turi savo kambarį.
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...