Jis išleido dūmus, žiūrėjo į mane rimtai.
"Ir kur tavo vaikinas?"
"Jis pavargęs."
"Taigi leido tau eiti vienai?"
Patrūkčiojau pečiais.
"Tik nesakyk, kad šita šaka dėl savigynos."
"Galbūt." Pasakiau ir numečiau ją ant žemės, šalia jo.
"Kodėl tau reikia į vaistinę? Ar tu jautiesi blogai?" Jis paklausė ir aš priėjau arčiau. Jo Vans lietėsi su mano keliais.
"Ne. Man tik-" Atsidusau. "Reikia tamponų."
Jis susiraukė, bet tada veido išraiška pasikeitė į normalią.
"Taigi tu savo periode dabar?"
"Ne, bet uh, žadintuvas suskambėjo kalendoriuje, kad jis tuoj bus, taigi jo."
"Jis tikrai tau leido eiti vienai? Taip apsirengus?" Jis parodė į mano šortus.
Pasitempiau juos žemyn.
"Koks dėmesingas." Niall sumurmėjo, numetė cigaretę ant žemės ir sutrypė ją, tada atsistojo nuo suoliuko šalia manęs.
"Ką tu darai?"
"Užimu šakos vietą, iš tikro."
Ir vaikino, bet nesvarbu haha
"Bet čia maždaug dvidešimt minučių kelio." Pasakiau ir jis patrūkčiojo pečiais.
"Man nesvarbu."
Taigi mes pradėjome eiti, ir galiu pasakyti, kad tarp mūsų vyravo šiokia tokia įtampa.
Kai mes pasiekėme miestą aš pagalvojau, kad dabar tinkamas metas atsiprašyti."Žiūrėk, um, dėl ankščiau. Atsiprašau, kad buvau nemandagi. Aš tiesiog buvau, nežinau."
"Tau PMS. Aš supratau." Jis pasakė ir aš sukryžiavau rankas ant krūtinės.
"Ne. Aš tiesiog nemandagi. Atleisk."
"Nieko tokio. Supratau."
"Ne, rimtai. Aš lyg kalė šiandien, atsiprašau."
"Tau nereikia atsiprašyti. Tai nepakeitė mano požiūrio į tave."
Kodėl jis toks geras
Kodėl žmonės negali matyti šitos jo pusės
Pažiūrėjau į jį, kai mes pasiekėme tikslą.
"Ačiū, kad ėjai su mani-"
"Tau nereikia atsiprašinėti manęs ar dėkoti, gerai? Viskas gerai. Tikrai gerai." Jis pasakė ir aš atsidusau, bei užčiaupiau savo burną.
Stengiausi ignoruoti žmonių žvilgsnius, kai įėjome į vaistinę, nes dabar naktis ir aš dėviu tik trumpus šortukus.
Kai pasiėmiau tamponus, Niall jau laukė manęs prie išėjimo, su pokeliu prezervatyvų, kurie matėsi galinėje kišenėje.
Na, žinoma
Išėjome iš vaistinės, mums reikėjo į dešinę, bet jis pasuko į kairę.
"Ką tu darai?"
"Juk nori pamatyti Times Square?" Jis paklausė.
"Am, žinoma."
"Mes pasigausime autobusą atgal. Nesijaudink."
"Gerai, tada."
"Taigi, dažnai čia atvyksti?"
"Kartais. Mes valgome čia, kai turime rungtynes Madison Square Garden."
YOU ARE READING
The One That Got Away (2 sezonas) ✔️
FanfictionJie susitiko prieš du metus. Jie buvo įsimylėję. Bet viskas ką jie turėjo, tai vasaros romanas, nes ji turėjo grįžti, kur sugebėjo tęsti savo gyvenimą. Dabar, praėjus dvejiems metams, ji išvyksta į koledžą Niujorke, pasirengusi pradėti naują gyveni...