Bölüm 3

244K 8K 1.7K
                                    

Medya Burçin Akhan
•••

Esila Soykan

Yeni bir gün her zamankinden farklı başlamıştı.Ne uykusuz,ne de çok melankolik bir başlangıç yapmıştım.Belki de gerçekten haklıydılar.Yeni birşeyler ile başa çıkmaya çalışmak diğer sorunları unutturuyordu.Sabah Burçin belası ile uyanmış ve son beş dakika kala okula apar topar yetişmiştik.Burçin bir şekilde babasına hallettirmiş ve kalabalık olsa bile yeni sınıfıma gelmeyi başarmıştı. Selen, Çisem ve Ece ile onları kısaca tanıştırdığımda, her ortama uyum gösteren Burçin,hemen kaynaşmıştı kızlarla.Onun varlığıyla da okula iyice adapte olmuş ve zihnimdeki o kötü anıları bastırmayı biraz olsun başarmıştım.Öğle arası kantine gelmiş ve oturuyorduk. Sürekli yiyeceklerle aramda bir bağ oluşuyor ve yemeden duramıyordum.Sanırım depresyonumla başa çıkma yöntemim biraz da buydu. Sıcak kahvemden bir yudum daha aldım ve kantine göz gezdirdim. Kantin girişinde arkadaşları ve yeni kız arkadaşı diye tahmin ettiğim kız ile şakalaşarak giren Alper'i gördüğümde,kahvemi istemsizce püskürtmüştüm.Bir anlık onunda burada olduğunu unutmuş olmalıydım.Onun dikkatini çekecek kadar rezil olmamak beni rahatlatmıştı.

"Yavaş,ne oldu?"

Burçin soru sormayı tercih ederken,Selen direk ıslak mendil ve peçetelerini önüme sermişti.Gözlerim hâlâ Alpler'deydi.

"Yok artık oda mı burada?"

Burçin hızlıca olayı anlamış ve baktığım yere öylece bakakalmıştı.Masanın altından yavaşça ona vururken,gülümsemeye çalıştım.İstediğim son şey eski psikopat sevgilimi yad etmekti.

"Kimden bahsediyorsunuz siz?"

Çisem'in sorusu ile gözlerimi susması için Burçin'e dikmiştim.Hızlıca toparlayarak,elini boşver dercesine salladı ve sinsice sırıtarak fısıltı şeklinde konuşmaya başladı.

"Bugün yeni bir bar açılıyormuş"

Selen içtiği suyu benim gibi püskürtmemek için büyük bir çaba harcamış ve bir nevi öksürük komasına girmişti.Kendi kendime gülerken,yavaşça sırtına vurdum.

"Yaşınız tutuyor mu ki?" Diye merakla Burçin gibi masaya doğru eğilmiş Ece'ye baktım.Heyecandan gözleri yuvasından çıkacakmış gibi duruyordu.

"Senin tutmuyor mu?" Diye sordu Burçin'de aynı şekilde.Ece dudaklarını büzerek,başını olumsuz anlamda salladığında Çisem büyük bir kahkaha atmıştı.

"Sütünü yudumla Ece Solmaz"

"Sen konuşma" diyerek hızlıca onu paylayan Ece,balık krakeri de yüzüne atmıştı.Kısaca kendi kendilerine yaptıkları minik planın ardından hepsi akşam açılışa gitmek için sözleşmişti.Kollarımı birbirine kenetlemiş ve öylece onları dinliyordum.Burçin,yeniden teker teker herkesin geleceğinden emin olmak için sorarken hepsinden biraz uzatmalı olsa da olumlu cevabı almıştı.Sıra bana geldiğinde hızlıca başımı olumsuz anlamda salladım.İstediğim son şey migrenimi tetikleyecek o ortama katılmaktı.Bir yere de çıkasım gelmiyordu doğrusu. Uyumak hâlâ favorilerim arasında ilk sıradaydı ve bana el sallıyordu. Benden gelen olumsuz tepki ile hepsi bana döndü. Beni çok iyi tanıyan kuzenim bana; pijama, televizyon, telefon ve rahat yatağımın daha cazip geldiğini anlamıştı. Burçin bana çemkirmeye başladığında, hâlâ aynı boş ifade ile ona bakıyordum.

"Tabii ki geliyorsun!"

Başımı yeniden olumsuz anlamda salladım.İstediği kadar çemkirse de onunla oraya gitmek istemiyordum.Gecenin sonunda birkaç kız ile ayık kalan son kişi olmak hiç cazip gelmiyordu.

"Bizde fazla durmayacağız ki,sadece biraz eğleniriiiz"

Selen,kolumu tutarak masum ifadesine kanmam için çemberimi daraltıyordu.Burçin'de buna devam etmesi için mimikleri ile onu destekliyordu.

Mafya Lisede •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin