1.3

2.3K 120 23
                                    

Yazarın anlatımıyla

"Oğlum, Gözde çok sevdi kızı." İrfan şaşkınlıkla konuşuyordu. Mert Hakan'ın beklediği bir şeydi ki bu gülümsedi.

"Ee abi, formayı beğendi mi bari?" Arda gülerek konuştuğunda Mert Hakan, ensesine şakayla karışık vurmuştu.

"Oğlum kız zeki diyorum, sen kızı görünce gülüyorsun. Çaktı muhtemelen de salağa yatıyor." Mert Hakan'ın bu söylediğiyle Arda kahkaha atmıştı.

"Abi valla çok yakışıyorsunuz ya." Arda'nın görüşleri en az herkes kadar önemliydi. En azından dışarıdan bir gözdü.

"Merto, şaka bir yana gerçekten. Hani, Gözde onu bir ara yemeğe davet edecek sanırım. Haber veririm seni de çağırırız. Gözde çok yakıştırıyor sizi."

Mert Hakan, bu işi yapsa yapsa Gözde yapar zaten diye geçirdi içinden.

Deniz, onun için herkesin bir tık ilerisindeydi.

Nedenini bilmiyordu ancak Deniz'de bir şeyler olduğunun farkındaydı. Herkese karşı bu kadar sinirli olan adam nasıl ona karşı bu kadar sakin olabilirdi?

Mert Hakan bir süre bunu düşünmüştü.

"Haberlerde de gördüm, işinde çok başarılı. Sahi, Merto. Sen bu kızı nereden buldun?" İrfan'ın bu sorusuyla Mert Hakan gülmüştü.

Çünkü onu bulması için, aramasına gerek kalmamıştı.

"O beni buldu." Gülümsemesi daha da büyümüştü.

Etrafındaki herkes şaşırmıştı ancak Mert Hakan'ın şu an aklında tek bir isim vardı.

-
Deniz'in anlatımıyla

"Deniz, n'olur kahve içsek?" Nil, başlamıştı söylenmeye.

"Ya Nil. Ne yapacaksın konuştuğum kişiyi ya. Arkadaşız diyorum, neden bana inanmıyorsun?" söylediğim şeyle ofladı.

"Deniz, bizimle neden tanıştırmak istemiyorsun?" Kerem, sevgilisini desteklemişti.

"Çünkü sadece arkadaşız." dediğim şeyle gözleri devrilmişti karşımdaki çiftin.

"Çınar beni hiç anlamıyorlar." dediğim şeyle buruk bir şekilde gülümsemişti Çınar.

Ona doğru yaklaştım. "İyi misin?" Sorgularcasına baktığımda kafasını sallamıştı.
"Bana da mı yalan söyleyeceksin?" Söylediğim şeyle gülmüştü.

"Birbirimizi bu kadar iyi tanımamız çok sinir bozucu." dediği şeyle gülmüştüm.

"Belki, biraz."

"Altı üstü evlendiğini görmek istedim, çok mu şey istiyorum." Nil'in söylediği şeye şaşkınlıkla baktım.

"Nil sen ne diyorsun?" Kahkaha atmıştım.

"Ne evliliği? Evliliğe ne zaman geldik." Oflamıştı.

Oturduğu yerden kalkıp çıktığında arkasından bakakalmıştım.

"Deniz, Nil'in seni ne kadar sevdiğini biliyorsun. Senin hayatında birinin olması onu çok mutlu eder. İster istemez merak ediyor işte, onu üzme. Tanıştır, ne olacak?" Kerem sevgilisini açıklamıştı.

Mert Hakan da beni arkadaşlarıyla tanıştırmıştı ancak aynı şey değildi.

Of neyse, muhtemelen tanıştıracaktım.

Mert Hakan: N'aber?

Deniz: İyidir komutanım, senden?

Mert Hakan: İyiyim ben de.

Mert Hakan: N'abıyorsun, müsait misin?

Deniz: Müsaitim.

Deniz: Arkadaşlarım sürekli seni soruyorlar.

Deniz: En yakın arkadaşımı zapt etmeye çalışıyorum.

Mert Hakan: Neden ki?

Deniz: Hangisine geliyor bu soru?

Mert Hakan: Neden zapt ediyorsun, tanıştırsana bizi.

Deniz: Ne?

Mert Hakan: Neden şaşırdın bu kadar.

Deniz: İsteyeceğini düşünmemiştim.

Deniz: Rahatsız olma diye de söylemiyordum.

Mert Hakan: Neden rahatsız olayım ki?

Mert Hakan: Ben seni arkadaşlarımla tanıştırdığımda sen rahatsız oldun mu?

Deniz: Hayır da.

Mert Hakan: O zaman, tanıştırıyorsun?

Deniz: Tanıştırayım bari.

Mert Hakan: Tanıştır bari :)

Valla tanışıyorlardı.

Querencia || Mert Hakan YandaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin