"Siz aynı odayı boyamayın." Nil, Mert Hakan ve bana doğru konuştuğunda kaşlarımı çattım.
Mert Hakan, ben, Gözde, İrfan, Kerem, Çınar ve Nil. Koca evi boyayacaktık.
"Neden Allah Allah? Kerem, sen ve Çınar alt katı halledersiniz biz de dördümüz üst katı işte." dediğim şeyle Nil kafasını iki yana salladı.
"Çok oynaşıyorsunuz siz." Şaşkınlıkla baktım onun yüzüne.
"Yok artık." dediğim şeyle Mert Hakan gülmüştü.
"Allah Allah, öyle olmasının sana ne zararı var? Siz oynaşmıyor musunuz, konuşturma beni şimdi." Mert Hakan, Nil'e doğru konuştuğunda Nil ona dil çıkardı.
Mert Hakan'a çok kızgındı, beni kendisinden çaldığını düşündüğü için.
"Biz evleniyoruz ama." Nil savunmasını yapmıştı.
"Tamam biz de evleniriz." Şaşkınlıkla baktım Mert Hakan'a.
Nil, kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu Mert Hakan'ın suratına.
"Ohoo, kızım böyle olmaz ki. Ya Deniz, vermiyorum Nil'i derse. O zaman n'olacak?" Gözde gülerek sormuştu bu soruyu.
Nil'in Mert Hakanla olan ilişkimi dibine kadar desteklediğini biliyordum.
Sadece evlendiğinde sanki benden uzaklaşacak bense sadece sevgilimle ilgilenecekmişim gibi hissediyor ki öyle bir şey yok. Diyorum ya her zaman, Nil benim ilk ailem diye.
Onu bırakmam ki.
Mert Hakan, Nil'i sinir etmeye devam ediyordu.
"Ya git." Nil, aniden Mert Hakan'a çıkışıp beni yanına çekmişti. Nil, oldum olası beni paylaşamazdı. Küçükken, yurda bir çocuk gelmişti. Hani böyle aileler bağış yapmak için gelirler falan ya, o şekil. Çocuk arkadaş olmak istemişti ancak Nil, izin vermemişti.
7 yaşında falandım galiba.
"Hatırlıyor musun Nil, yurtta da aynı şey olmuştu. 7 yaşında falandık, yine bir erkek çocuk gelmişti benimle arkadaş olmak için sense çocuğun ensesinde yumurta kırmıştın." Gülerek söylediğim şeye Nil de gülmüştü.
Mert Hakan şaşkınlıkla bakıyordu yüzümüze.
"N'oldu?" Gülerek sorduğum şeyle konuştu.
"Ben 9 yaşındayken annemle bir yurda gitmiştim. Orada mavi kot ceketli, güzel bir kız vardı. Onunla konuşmaya çalışırken, yakın arkadaşı olduğunu tahmin ettiğim kız ensemde yumurta kırmıştı. Bana, zırto dediğini hatırlıyorum." Şaşkınlıkla bakıyordum yüzüne.
Biz o yaşlardayken... Mert Hakan, 9 yaşındaydı. Gerçekten o zamanlar, Nil insanlara zırto diyordu.
"Mert Hakan?" Gülümseyerek ona baktım. Onunla ilk karşılaşmamız değildi işte, biz yine karşılaşmıştık ve bu sefer daha güçlü bir şekilde.
Artık Nil de zırto demiyor hem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia || Mert Hakan Yandaş
Fanfiction"Biliyor musun Querencia, İnsanın kendini en güvende, güçlü ve rahat hissettiği, kendi olabildiği, yuvası gibi gördüğü yer demekmiş." Gözlerinin içine baktığımda bu açıklamama karşı gülümsemişti. "Senin yanındayken kendim gibi olduğumu hissediyorum...