Mededeling!! NIET OVERSLAAN!

592 9 0
                                    


Hey guys, 

Zoals jullie kunnen zien staat MLMK weer terug online. En please, for the love of all that is good and healthy, laten we dat zo houden. 

Ik weet niet wat er aan de hand is. Dit verhaal staat als sinds 2017 online, is nooit wat aan veranders, en nu in de laatste 2 jaar is hij al 3x offline gehaald en verwijderd. Ik denk dat dit komt omdat iemand het verhaal rapporteerd. En ik denk dat ik weet waarom het verhaal wordt gerapporteerd; Hoofdstuk 6.  Het hoofdstuk waarin Ricardo die gruwelijke daad begaat. Het hoofdstuk waarin Lexie sexueel misbruikt wordt. 

Laat me alsjeblieft uitleggen waarom ik dit heb geschreven en ik ook niet van plan ben om dit aan te passen. Maar voor ik dat ga doen wil ik eerst zeggen en duidelijk maken dat ik Ricardo's daad totaal niet goedkeur. Als een slachtoffer van sexueel misbruik walg ik er zelfs van. 

Oke, nu dat duidelijk vermeld staat, laat me uitleggen waarom ik het toch geschreven heb;

* Ricardo heeft PTSS opgelopen door de dag waarop hij te laat was om zijn vrouw en dochters te redden. 

PTSS is een mentale ziekte die zelfs je hele persoonlijkheid en doen en laten overhoop gooit. Als je een kalm persoon was voor de stres die PTSS veroorzaakt kun je door de PTSS nu met woede en agressie probelemen lopen. Dit is ook wat er is gebeurd met Ricardo. Dit is ook waarom hij nu zo snel uit zijn slof vliegt en alles op Alexa uit. Dit is ook waarom hij nu kampt met losse handjes en Alexa als boxbal gebruikt wordt. Dit wordt echter alleen maar erger omdat hij niet behandeld wordt voor zijn PTSS en ook aan de drank geslagen is, wat hem dus extra agressief maakt.

* Clarissa was de liefde van zijn leven. Zijn ware soulmate. Alexa lijkt als twee druppels water op haar moeder (als je haar haarkleur wegdenkt, dat is het enige wat ze van Ricardo heeft geerft qua uiterlijk). Omdat Alexa dus zo erg op Clarissa lijkt, en Ricardo door zijn verdriet en woede aan de drank zit, kan hij niet meer helder na denken. In hoofdstuk 6 is hij dan ook al zo ver heen, dat hij Alexa niet meer aanziet als zijn dochter, maar als Clarissa - zijn vrouw waar hij zo ontzettend van houd. 

{Onthoud dat Ricardo en Clarissa's liefde echt goed was voor die dag. No red flags. Hij behandeld haar met respect en geeft haar alle liefde die hij in zicht heeft. Net als dat hij het woord ' Nee' respecteerd en niet doordringt. Nee is nee.}

* De drank, de onbehandelde PTSS en het grote verdriet over het verlies van zijn ware wederhelft en jongste dochter, en Alexa die dus een kopie van haar moeder is, is een volledig recept voor wat er dus plaats vind in hoofdstuk 6. 

Ik weet zelf ook wel dat het een kut hoofdstuk is, en dat iedereen er van walgt van wat erin gebeurd, helemaal omdat Ricardo Alexa's vader is. Maar dit is niet ongehoord in het echte leven. Zo veel sexueel misbruik is door familieleden. Dit verhaal is dan wel fictie, maar de problemen en struggels waar Alexa in dit verhaal mee kampt zijn niet ongehoord in het echt. 

Dat is ook een rede dat ik het zo heb laten lopen. Nogmaals dit is geen inc//est verhaal. Wat er gebeurd is gruwelijk en zou niet mogen bestaan en gebeuren. Maar het gebeurd


Dus alsjeblieft, rapporteer dit verhaal niet. Als je dit verhaal voor het eerst leest en alles wat ik je net verteld hebt afschrikt, stop dan met lezen en ga door met je leven. Maar ga niet dit verhaal lopen rapporteren en dit verhaal verpesten voor andere lezers die echt van dit boek houden en de groei die Alexa door maakt, en voor mij. Alsjeblieft, alsjeblieft ik smeek het je om dan gewoon te stoppen met lezen. Dat neem ik je echt niet kwalijk, maar rapporteer dit verhaal niet. 


Love,

bk281100 



My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu