Het is nu half twaalf en ik ben echt gesloopt. 'Zullen we weer gaan Angel?' vroeg Jay. Ik knikte en gaapte. 'Ja iemand moet hier nodig naar haar bed.' zei Eli lachend. Ik grinnikte. 'Nou dan gaan wij er weer van door.' we namen afscheid van iedereen en liepen toen naar de auto. Ik stapte in en stelde de tomtom in naar huis. 'Zo. Dat was me weer een dagje.' Zei Jay. Ik knikte. Ik zette mijn muziek weer op en leunde met mijn hoofd tegen het raam. Jay startte de auto en we reden weg. Hij legde op een gegeven moment zijn hand op mijn bovenbeen en maakte weer cirkelvormige bewegingen met zijn duim. Ik werd er heel rustig van en viel ook vrijsnel in slaap.
'Angel wakker worden.' Ik opende meteen mijn ogen. 'Wat?' 'Welke saus wil je bij de kipnuggets?' 'Barbecue.' Hij knikte en gaf het door aan die praatpaal. We konden door rijden en ik kreeg niet veel later een doos van twintig nuggets op mijn schoot. Ik kreeg een grote lach op mijn gezicht. 'Hello my loves!' zei ik blij en opende de doos. 'Jij ook?' vroeg ik toen ik Jay zag kijken. Hij knikte en opende zijn mond. Ik pakte een nugget uit de doos en gooide hem perfect in zijn mond. Ik pakte nu ook zelf een kipnugget uit de doos dipte hem in de saus en at hem op. 'Dit is vele male beter dan het eten dat we daar kregen.' zei ik met volle mond. Jay moest lachen. 'Daar ben ik het met je eens.' Toen we met zijn tweeën de doos leeg hadden gegeten reden we weer verder.
Na een half uurtje waren we er weer. Jay parkeerde de auto in de garage en stapte uit. Ik stapte ook uit en Jay sloeg meteen een arm om me heen. En zo liepen we naar binnen. Toen we de gang in kwamen zag ik dat de lampen in de woonkamer nog aan waren. 'Ze zijn nog op.' zei ik wijzend naar het licht. Jay keek ook die kant uit en knikte. We liepen er heen en ik zag dat de tv aan stond op een of andere film en zag toen de twee tortelduifjes in elkaars armen op de bank liggen.
Ik liep naar ze toe en zag dat ze beide hun ogen gesloten hadden. 'Awh.' Ik pakte mijn telefoon erbij en maakte een paar foto's van het stel. Hier kan ik ze leuk mee chanteren. Nee zo gemeen ben ik ook weer niet. 'Laten we ze wakker maken.' zei Jay met een grijns. Ik keek hem ook grijnzend aan. 'Wat is een liedje die ze beide echt niet kunnen uitstaan?' Jay kreeg nog een grotere grijns op zijn gezicht. 'All about that base van Megan Trainor.' 'Nou dan hebben we iets gemeen.' Ik zocht op youtube het nummer op zette het geluid op zijn hardst en legde mijn telefoon achter hun neer op de bankleuning. Hij lag nu dus net achter hun hoofden. Jay was in tussen naast mij gaan staan en was aan het filmen.
Toen het refrein in kwam begonnen de twee wakker te worden. 'Ooh laat het stoppen!' riep Lisa waardoor we moesten lachen. Draven stopte zijn vingers in zijn oren en ging rechtop zitten. Hij keek om zich heen en toen hij ons zag stond zijn gezicht op onweer waardoor wij nog harder moesten lachen. Nu ging Lisa ook rechtop zitten. Ze pakte twee kussens van de bank en drukte die tegen haar oren aan. Ook zij keek nu onze richting op. 'Ik krijg jullie wel. Ik zou maar rennen!' ik grinnikte griste mijn telefoon van de bank af en rende ermee weg.
Lisa zat vlak achter me en Jay was alles aan het filmen. Ik maakte een zigzagbeweging en sprong over de bank heen. Ik keek achterom en zag dat Lisa nog steeds achter me zat. Niet zo dichtbij als ze was maar nog wel in de beurt. Ik moest grijnzen. Ik rende de kamer uit richting de trap. Lisa rende me achteraan en de jongens ook zodat ze het konden filmen. Ik rende de trap op met Lisa achter me aan. Ik sprong ineens naar de zijkant en boven op de trapleuning en glee weer naar beneden. Toen ik beneden was zette ik de muziek die nog speelde op mijn telefoon af en borg hem op.
Ik keek nu naar bovenaan de trap en zag Lisa buitenadem staan ze keek me chagrijnig aan. Ik moest lachen en gaf haar een lucht kus. Ze rolde met haar ogen en kwam rustig naar beneden lopen. 'Ik geef het op. Ik ben helemaal kapot en jij deed nog wel van die sprongen tussen door en je hebt niet eens een zweet druppel op je voorhoofd staan!' ik grinnikte. 'Ik heb een hele goede conditie.' Zei ik schouderophalend. Ik keek naar de jongens en zag dat Jay zijn telefoon weg stopte.
'Nou wij gaan maar eens naar boven.' zei Draven die een arm om Lisa heen sloeg. 'Are you kidding me?! Ik was net boven aan de trap. Had je het niet even eerder kunnen zeggen ofzo?!' ik moest lachen. Draven rolde met zijn ogen en tilde haar in een soepele beweging op en liep met Lisa in zijn armen naar boven. Jay sloeg een arm om me heen en wij liepen ook naar boven. In de kamer pakte ik de kleren van het bed die ik gister aan had voor het slapen en liep er mee naar de badkamer waar ik me omklede. Ik had hier ook make-up doekjes neergelegd dus ik maakte meteen mijn gezicht schoon. Ook haalde ik de staart uit mijn haar en deed het weer in een knot boven op mijn hoofd.
Ik liep de badkamer weer uit en liet me face flat op het bed vallen. 'Ligt ie lekker?' hoorde ik Jay Lachen. Ik knikte. 'Hey heeft die tattoo in je nek een betekenis?' vroeg hij. Ik drukte me op en rolde op mijn rug waarnaar ik rechtop ging zitten en hem aankeek. Ik knikte. 'Alle twee hebben ze een betekenis.' Zei ik. Hij keek me vragend aan. 'Alle twee? Waar heb je er nog meer een dan?' ik liet de tattoo op mijn pols zien. 'Aha.' 'Die in mijn nek is voor mijn moeder. Ze was helemaal gek op bloemen. Dus ik heb een vervagende bloem op mijn nek laten zetten. En deze,' zei ik terwijl ik de muzieknoot op mijn pols aanwees. 'Is voor Faye. Omdat ze mijn muziek buddy was.' hij knikte.
'En jij dan? Jij hebt ook een tattoo. Heeft die van jou ook een betekenis of dat dan weer niet?' hij moest lachen. 'Nee ik heb deze laten zetten toen ik dronken was. Zit geen betekenis achter.' ik moest lachen. 'Toen je dronken was? Nou dan heb je goede smaak ook al ben je dronken. Je hoort eigenlijk van iedereen die dronken een tattoo zet dat ze slecht aflopen.' Zei ik lachend. Hij knikte. 'Gelukkig was dat bij mij niet het geval.' Ik knikte. 'Daar had je wel geluk mee inderdaad.' Jay ging op het bed liggen en deed het licht uit. Ik kroop dicht tegen hem aan en legde mijn hoofd op zijn borstkast en viel niet veel later in slaap.
JE LEEST
My Loving Maffia King
AçãoTERUG ONLINE - PLEASE, FOR THE LOVE OF ALL THAT IS GOOD, LET IT STAY THAT WAY. Thank you. Alexa heeft geen makkelijk leven. Na de dood van haar moeder en zus, is ze een huls. Haar vader - haar grootste steun en toeverlaat - heeft zich tegen haar ge...