Hoofdstuk 6 - TRIGGER HOOFDSTUK

327 10 0
                                    


Toen ik wakker werd had ik een bonkende koppijn. 'Au!' ik wou mijn handen naar mijn hoofd brengen maar iets hield ze tegen. Ik keek opzij en zag ze vastgebonden zaten aan mijn bed. Ik keek nu naar mijn voeten. Fuck die zitten ook vast. Kut! Dit is niet goed! Dit is helemaal niet goed!

Ik probeerde me met alle kracht los te trekken maar de touwen sneden alleen maar in mijn vel. Ik ben gestopt met proberen toen mijn enkels en polsen hevig begonnen te bloeden. Ik liet een gefrustreerde kreet horen en niet veel later vloog mijn kamerdeur open en stond mijn vader daar met een vieze grijns. De overweldigende geur van alcohol omringt hem, even als hij glazig uit zijn ogen kijkt die recht op mij gericht zijn. 

Ooh my fucking god! Ik begon weer wild aan de touwen te rukken maar niets hielp. 'Stop maar met proberen. Je komt toch niet los. En je doet jezelf alleen maar meer pijn. Ooh well. In dat geval ga maar lekker door.' ik keek mijn vader vol haat aan. Waar hij alleen maar van moest grijnzen. Hij deed de deur achter zich dicht en natuurlijk ook op slot. Ik rolde met mijn ogen. Nu kwam hij deze kant op. Langzaam. Heel langzaam. De rillingen liepen over mijn rug. What the fuck is die gek met mij van plan?!

Ik begon gejaagder te ademen naar mate hij dichterbij kwam. 'Nee!' riep ik. 'Wat nee? Je hebt hier helemaal geen zeggenschap over.' zei hij met die smeerlap grijns. Ik kroop voor zo ver ik kon weg van hem. Tot ik natuurlijk niet verder kon. Fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Fuck! Dacht ik in mezelf. Mijn vader stond op dit moment recht naast me en begon zich uit te kleden. Ooh god no! Ik voelde de tranen in mijn ogen prikken toen ik eenmaal door kreeg wat hij ging doen.

Mature part

'Nee... alsjeblieft niet...' huilde ik. Wat mijn vader blijkbaar alleen maar meer plezier gaf. Hij stond nu ondertussen in zijn naakte glorie voor me. Hij pakte een schaar van mijn bureau en knipte mijn kleren kapot. Ik schreeuwde het uit in de hoop dat iemand me zou horen. Maar te vergeefs. Ik lag nu alleen in mijn slipje en bh op bed. Mijn vader keek verlekkerd naar mijn lichaam en toen naar het kleurenpalet dat hij bij me had aangebracht vorige week. Hij kreeg een trotse uitdrukking op zijn gezicht. Ik daarentegen haalde schokkerig adem en had de tranen over mijn wangen lopen.

'Nou zullen we jou ook eens verlossen van je overige kleren?' Ik begon tegen te stribbelen wat me een klap in mijn gezicht op leverde. Daar ging mijn bh even later gevolgd door mijn slipje. Hij keek me vies aan toen hij zag dat ik een tampon in had. Hij zuchtte diep en trok hem er gewoon uit en gooide hem in de prullenbak. 'Dan ga ik als ik klaar ben maar douchen.' zei hij en begon me te zoenen. Ik kreeg er de rillingen van en perste mijn lippen stijf op elkaar.

Hij ging van mijn mond steeds verder naar onder. Hij begon aan mijn tepels te zuigen en op ze te bijten. Ik schreeuwde het uit van de pijn. Wat mij nog een klap opleverde. Op een gegeven moment stopte hij met aan me zitten en ik keek door mijn traanogen op. Hij schoof een condoom om zijn stijve lul heen. Ooh my god dat had ik niet willen zien. Ik kneep mijn ogen stijf dicht en voelde toen mijn vader weer aan me zitten. Ik voelde het bed indeuken en geen vijf seconden later de ergste pijn die ik ooit heb gevoeld. Ik schreeuwde het uit. De tranen liepen weer over mijn wangen.

Hij begon in me te stoten dat werd steeds harder en harder en harder tot dat het zo hard ging dat mijn bed begon te schuiven. En na mate hij harder begon te stoten hoe erger de pijn bij mij werd.

Mature part over

Toen hij eindelijk klaar was kleedde hij zich aan en sneed de touwen los van het bed maar niet van mijn polsen en enkels.

Ik kreeg voor dat hij de kamer uit liep nog een stomp tegen mijn neus waardoor die begon bloeden. Maar ik voelde hem niet breken. En natuurlijk ook nog een paar harde stompen tegen mijn rechter ribben. Waardoor ik naar adem hapte. Hij liep de kamer uit en deed hem van buitenaf op slot. Niet veel later hoorde ik de douche aan gaan.

Ik probeerde de touwen van mijn polsen en enkels los te maken. Toen het me uiteindelijk gelukt was gooide ik ze naar een hoek in mijn kamer en keek hoe erg mijn enkels en polsen waren toegetakeld. Ik had er diepe sneeën in zitten maar ze waren gestopt met bloeden. Ik voelde nog wel de helse pijn tussen mijn benen, mijn onderrug en onderbuik. Ik keek tussen mijn benen en zag dat ze helemaal bebloed waren. Ik zwaaide mijn benen voorzichtig over mijn bedrand heen en probeerde op te staan. Maar mijn benen begaven het en ik viel met een harde klap neer op de vloer.

Ik trok me via het bed omhoog en strompelde terwijl ik me met een hand overal aanvast hield om niet nogmaals te vallen en mijn andere hand op mijn onderbuik had gelegd die echt verschrikkelijk veel pijn deed richting mijn badkamer. Uiteindelijk wist ik de badkamer te bereiken en leunde op het kastje. Ik keek naar mezelf via de spiegel. Mijn mascara was helemaal uitgelopen. Mijn neus bloede heel erg en mijn wang ter hoogte van mijn jukbeen begon al blauw te kleuren. Ook had ik een diepe snee in mijn gezicht. Die kwam vast van zijn ring aangezien die scherpe randjes heeft.

Ik keek nu naar mijn ogen in de spiegel. Ze stonden dof. Het sprankje hoop dat ze altijd nog hadden is gedoofd. Ik begon weer te huilen. Hoe kon hij zo laag zakken dat hij zijn eigen dochter verkracht? Hoe?! Ik begon keihard te huilen. En liet alles eruit. Alles wat ik al die tijd heb opgekropt. Alles waar ik tegen mezelf over had gezegd dat het niet waard was om over te huilen. Alles kwam eruit.

Toen ik me mentaal weer iets beter voelde strompelde ik iets verder naar mijn bad. Na vijf minuten geklungeld te hebben was het me eindelijk gelukt om erin te komen. Ik zette de kraan aan en schakelde hem om naar de douchekop en spoelde zo het bloed van me af. Het water prikte erg bij mijn wonden. Ik zette het van me af. Ik keek gefascineerd naar het kleurloze water dat steeds roder van kleur werd. Ook waste ik mijn gezicht. Waar ook allemaal bloed zat. Ik keek weer naar het knalrode water dat met de minuut zijn kleur verloor. Het ging van donkerrood. Naar rood naar lichtrood naar roze en van roze naar licht roze en zo verder tot het weer kleurloos was en ik zeker wist dat er geen bloed meer was.

Ik draaide de kraan uit en hees mezelf met heel veel moeite op uit de badkuip waar ik ook weer met heel veel moeite uitstapte. Ik ging op de badrand zitten en droogde me voorzichtig af. Ik pakte een van mijn slipjes en trok het weer met heel veel moeite aan. Ook trok ik een groot T-shirt aan dat ik heb gestolen van een van mijn broers en keek voor de laatste keer in de spiegel.

Er staarde een meisje terug die ik niet herkende. Een meisje die helemaal gebroken is. Een meisje die het leven ook niet meer ziet zitten maar haar broers en Jay niet wil achterlaten. Ik zuchtte diep en voelde de tranen alweer over mijn wangen lopen. Ik legde mijn hand weer op mijn onderbuik en met de andere wist ik zonder te vallen me naar mijn slaapkamer te loodsen. Ik keek naar mijn bed. Helemaal bebloed. Kussensloop nat van de tranen en bloed uit mijn neus.

Ik zuchtte nog eens diep en begon het te verschonen. Ik gooide alles wat vies was meteen in de prullenbak. Ik ga ze toch nooit meer gebruiken. Ik raapte voorzichtig mijn kapotte kleren van de grond en deed die ook weg. Toen ik klaar was met opruimen was ik helemaal gesloopt en de pijn die ik voelde hielp ook niet echt mee. Ik hees me voorzichtig in bed en trok het nieuwe laken over mijn hoofd en huilde mezelf uiteindelijk in slaap.

My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu