Hoofdstuk 84

157 4 0
                                    

~ Drie dagen later

'Bel! Ikke open doen?' riep Blake van beneden. 'Ja doe maar kerel!' riep ik terug. Het is nu zaterdag en dat betekend de verjaardag van Blake voor de rest van de familie en vrienden. Blake mocht gister weer met ons terug naar huis. En wat was ik blij dat hij weer gewoon thuis is bij ons. Hij heeft vannacht nog wel bij ons in bed geslapen. Wat ik overigens niet heel erg vond. Maar vannacht gaat hij wel weer proberen in zijn eigen bedje te slapen.

Ik deed mijn haar snel in een staart en liep de kamer uit naar beneden. 'Hey Lex.' 'Hey Mel.' Zei ik met een glimlach. 'Wat zie je er leuk uit zeg.' Zei ik terwijl ik haar outfit in me opnam. Het was een kort wit jurkje met blauwe en groene bloemen en strakke zwarte lijnen over het bovenstuk. 'Thanks. Jij ziet er anders ook heel erg leuk uit. En die buik. Echt prachtig! Kan niet wachten tot ik echt ga showen.' zei ze met een big smile.

Ik keek naar beneden om te zien wat ik ook alweer aan had. Ooh ja mijn marineblauwe jurkje. Ik grinnikte. 'Thanks. En dat gaat binnenkort echt wel gebeuren. Nou omdat het zulk lekker weer is zitten we buiten.' 'Ooh lekker. Maar het mag ook wel lekker weer zijn. Het is ten slotte lente.' Ik knikte. 'Nou volg mij maar.' Ze knikte en ik liep haar voor de tuin in.

We hadden op de veranda stoelen neergezet. Ook stond er een partytent op. 'Ooh wat leuk.' Ik knikte. 'Ja dat vind ik nou ook.' Ik keek naar Blake die op een kleed die we op het gras hadden gelegd zat te spelen met zijn actiefiguren. Toen hij mij zag kijken zwaaide hij en ging weer verder. Ik grinnikte. 'Nou kies een plaats uit nu er nog te kiezen valt.' Zei Jay die ook de tuin in kwam lopen.

Hij gaf mij een kus op mijn wang. 'Nou dan zal ik dat maar doen he?' vroeg Mel lachend. Ik knikte. 'Wil je trouwens wat drinken?' 'Uhm ja lekker doe maar iets koels.' 'Sinas? Cola? Gewoon ranja?' 'Ja sinas is prima.' Ik knikte. 'Hey dude! Ik heb wat voor je!' riep ze naar Blake. 'Mij?' vroeg hij wijzend naar zichzelf. Mel knikte. Blake stond snel op en kwam aanrennen. 'Gefeliciteerd met je verjaardag kerel.' Zei ze terwijl ze hem bij der op schoot zette. 'Ja ikke al vier!' riep Blake blij.

Ik grinnikte en liep naar de keuken om drinken te pakken. Net toen ik klaar was ging de deurbel weer. Ik liep naar de deur en opende hem. 'Hey Sis!' riep Juan die meteen in en knuffel trok. 'Ik ben ook blij om jou te zien bro.' Zei ik lachend. 'Zo waar is de jarige job?' 'In de tuin. En Mel is er ook al.' 'oké nou laat ik daar maar snel heen vertrekken dan.' Hij liet me los en vertrok in een sprintje naar de tuin. 'En hier is je lievelingen oom!' riep hij terwijl hij door de deur liep. Ik grinnikte. En keerde me tot de rest.

'Hey Lexie! Wat zie je er leuk uit!' riep Lizzie en gaf me een knuffel. 'Jij ook schat.' Zei ik met een glimlach. 'Dankje. Nou die kleine is in de tuin?' ik knikte. 'Let's go Eer!' riep ze en trok Eron mee naar buiten. 'Hoi Lex. Doei Lex.' Riep hij mij nog na. Ik moest lachen en keerde me tot Manuel en Maria. 'Gefeliciteerd Lex.' 'Thanks.' 'Ooh ik weet dat Lizzie dit al heeft gezegd en Mel waarschijnlijk ook al maar je ziet er echt leuk uit. En die buik staat je goed man!' ik moest lachen.

'Thanks. Nou willen jullie alvast wat drinken. Ik was toch al bezig.' 'Koffie.' Ik knikte en keek naar Maria. 'Uhm Sinas?' vroeg ze vragend. Ik knikte en liep de keuken weer in. Ik zag dat Maria me achteraan liep. 'Ik dacht ik kom je even helpen.' 'Bedankt. Als jij de drankjes even verder klaar maakt ga ik het even aan de rest vragen.' Ze knikte. 'Is goed.' Ik liep de tuin weer in en zag Mel bij Juan op schoot zitten.

Ik grijnsde en keek Jay aan met een blik die zei dat ik de weddenschap ging winnen. Hij rolde met zijn ogen maar grinnikte toen. 'Wat willen jullie trouwens drinken?' 'Koffie.' 'Koffie.' 'Cola.' 'Sinas.' Ik knikte en liep de keuken weer in. 'Nog twee koffie, een cola en een sinas.' Maria Salueerde en begon ook daarmee. Ik pakte een tuimelbeker van Blake uit de kast en deed er limonade in. Ik zette het op het dienblad neer waar de rest van het drinken ook al op stond.

My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu