Hoofdstuk 23

271 7 0
                                    

Ik stond nu in de slaapkamer met Lisa. Ik had net gedoucht dus ik ben weer fris en fruitig. Ik heb een groot overhemd van Jay aan en zit geduldig op de stoel te wachten tot Lisa klaar is met mijn make-up. We hadden besloten om niet alles uit de kast te halen voor de make-up. Dus ze is nu bezig met een smokey eye. Mijn lippen krijgen een matzwarte kleur. Ook krijg ik een eyeliner wing en dan mascara maar meer ook niet voor make-up. Voor het haar had ze verzonnen het in een hoge staart te doen aangezien ze dat mooi vond staan. Maar dan draait ze mijn haar om het elastiek heen. Ook geeft ze het meer volume door mijn haar te touperen. Ze heeft de spiegel afgedekt zodat ik het resultaat ook pas zie als ik helemaal klaar ben. Van mij had dat niet gehoeven maar zij vond het heel belangrijk dus liet ik het maar over me heen komen.

'Ziezo. Nou nu alleen je jurk, sieraden en schoenen nog.' Zei ze en ze legde de lipstick weer in mijn make-up tasje. Ik knikte en stond op. Ik had gisteren het jurkje gepast in de winkel en hij zat als gegoten. Ik wou hem eigenlijk niet uit doen maar ja. Ik moest hem toch betalen en misschien werd hij wel vies als ik hem aan had gehouden. Ook had Jay hem dan gezien dus was de verassing eraf geweest met wat ik aan zou doen. Lisa had hem straks een pak meegegeven die bij mijn jurk paste samen met een paar schoenen en hem toen de slaapkamer uitgegooid. Ik zelf heb het pak nog niet gezien dus weten we beide van elkaar niet hoe we eruitzien. Bla, bla, bla. Ik rolde met mijn ogen.

Ik liep de kast in en trok het jurkje aan. Ik trok het zwarte lerenjasje van mijn moeder uit mijn tas en trok die over het jurkje aan. 'Bijna klaar?' vroeg Lisa ongeduldig. 'Bijna. Alleen mijn schoenen en sieraden nog.' 'Oké. Die kun je ook hier doen.' zei ze. Ik rolde met mijn ogen pakte mijn schoenen en het doosje waar ik de sieraden in had gestopt en liep op blote voeten de kast uit. Het moment dat ik de kast uitstapte viel Lisa's mond wijd open.

'Wow girl! You look hot! En dat jasje kan er supergoed overheen.' Ik grinnikte en maakte een rondje om mijn as. 'Sexy!' ik grinnikte. 'Nou alleen de schoenen en de sieraden nog. Ik knikte en ging op het voeteneind van het bed zitten. 'Ik vind dat deze oorbellen er eigenlijk bij moeten.' Ik keek op en zag de oorbellen die ze vasthad. Het voorkantje was de loop van een pistool een het achterkantje de rest van het pistool. 'Ooh die zijn echt fucking leuk!' 'Mooi want ze zijn voor jou.' Ik keek haar vreemd aan. 'Geen zorgen ik heb ze ook dus hebben we matchende oorbellen.' Ik grinnikte en deed de oorbellen in. Toen ik ook de ketting en de ring van Faye omhad en mijn schoenen aan had was ik helemaal klaar.

'Klaar om jezelf te bewonderen?' Ik knikte. Lisa trok het laken van de spiegel en ik zag mezelf. 'Wow.' Was het enige wat ik kon uitbrengen. 'Ja wat je zegt. Wow. Oké nu wil ik wel echt een paar selfies met mijn hot best friend.' Zei Lisa serieus terwijl ze haar telefoon erbij pakte. Na een hele hoop selfies te hebben gemaakt met heel veel gekke poses en gezichten stopte ze haar telefoon weer weg. 'Die moet je wel allemaal naar me toe sturen!' 'Ja ja doe ik zo.' ik knikte tevreden en keek op de klok. We zouden uiterlijk om kwart over twaalf vertrekken en ik zag dat het vijf over twaalf was. 'Nou mooi op tijd.' Lisa knikte. Ze gaf me een duw in mijn rug en we liepen met zijn tweeën naar de trap.

Onderaan stonden Draven en Jay met elkaar te kletsen. Jay had een grijs pak aan met een zwart overhemd en een dunne zwarte stropdas. Zijn haar zat nog altijd even warrig als altijd. Draven keek op een gegeven moment onze richting op en zijn mond viel open. Hij gaf Jay een stoot in zijn zij en ook hij keek nu op. 'Wow. Angel je ziet er prachtig uit.' zei hij toen ik beneden was. Ik grinnikte. 'Jij ziet er zelf ook niet verkeerd uit.' Jay sloeg een arm om me heen. 'Nou wij gaan dan maar. Jullie weten jullie wel te vermaken en er ligt eten in de koelkast en anders bestel je maar pizza. Ik heb geen idee hoe laat we terug zijn maar tot straks.' Ik knikte en zwaaide naar Draven en Lisa en liep toen samen met Jay naar de garage. Hij pakte een zwarte Bugatti.

Hij opende de deur voor mij en ik stapte in. Hij sloot de deur en stapte toen zelf in aan de bestuurders kant. Hij startte de motor en we reden weg. Ik zette het adres in de tomtom en pakte mijn telefoon erbij en zette mijn muziek op. Er kwamen onder andere nummers van One Ok Rock, My Darkest Days, Halestorm, Nickelback en Papa Roach voorbij.

Nadat we zo'n vijfenzestig minuten hebben gereden kwamen we aan op onze bestemming. Ik zette mijn muziek af en stopte mijn telefoon weg. Ik stapte de auto uit evenals Jay. Ik keek om me heen en zag ook de auto van Manuel staan. 'De jongens zijn er al.' Zei ik wijzend naar de auto. 'Nou laten we ze dan maar zoeken.' Ik knikte en haakte mijn arm in die van Jay en we liepen het terrein op.

'En daar zijn ze dan!' hoorde ik Juan roepen. Ik keek in de richting en zag ze onder een paviljoentje staan. Ik zwaaide snel naar ze en we liep hun kant uit. 'Sis dat ziet er goed uit!' 'Thanks. Ik heb het jasje van mam er overeen heen en de lieveling sieraden van Faye om.' De jongens knikte. 'Ja ik zag het al. Zo zijn zij er ook een beetje bij.' 'Nou eigenlijk was het als protest voor de bruiloft maar zo kun je het ook zien. En zijn we er al achter wie onze stiefzussen worden?' vroeg ik terwijl ik rondkeek.

'Nope nog geen idee. Ik weet zelfs hun namen niet.' 'Nou dat wordt nog eens leuk. Nu moet ik aardig zijn tegen iedereen.' Ik rolde met mijn ogen. De jongens moesten lachen. 'En jullie hebben die trol ontmoet. Hoe is ze?' vroeg ik. De jongens rolde alle drie met hun ogen. 'Een echte bitch.' 'Ze heeft wel iets weg van de stiefmoeder van Assepoester.' 'Are you kidding me?' vroeg ik. 'Nope. Jammer genoeg niet.' 'Kan het nog erger?' vroeg ik geïrriteerd. De jongens moesten lachen. 'Zeg dat nou niet. Het wordt er alleen maar erger op.' zei Eron. Ik rolde met mijn ogen.

'We zijn vanochtend naar het kerkhof geweest.' 'Ooh en?' 'Ja wat valt er te zeggen. Ik heb op de drie graven een foto gelegd en op die van Bear ook een knuffel. De stenen waren nog schoon en er was geen onkruid.' De jongens knikte. 'Ik snap nog steeds niet waarom je hem Bear hebt genoemd in plaats van Juan Junior.' Zei hij terwijl hij zijn armen voor zich kruiste. Ik moest lachen. 'Ja wie zal het zeggen. Je zou er maar mee moeten leven.'

Ik keek om en zag allemaal mensen binnen druppelen. Het waren allemaal mensen die ik niet ken. Het zal. Ik keerde me weer tot de jongens. 'Hebben jullie nog veel last gehad van het vrijgezellenfeest gister?' vroeg ik met een grijns. De gezichten van de jongens betrokken. 'Moet je het nou echt beginnen over de hel die we gister moesten doorstaan?' vroeg Manuel. Ik grinnikte. 'Ik hoef het al niet verder te weten. Jullie reactie zei genoeg.' 'Smaak in muziek heeft dat mens ook niet.' zei Eron terwijl hij met zijn ogen rolde. 'Ja dat hoorde ik toen ik binnen was gister. Hebben jullie ook op mijn kamer gekampeerd?' de jongens knikte. Ik grinnikte. 'Jay beer?' 

My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu