'Ik krijg altijd een beating als ik iets fout doe of zeg. Zondag was hij heel erg. Ik had je net uitgezwaaid en sloop naar mijn kamer. Ik had de duivel niet gezien dus ik dacht dat hij er niet was. Maar hij stond me op te wachten op mijn kamer. Hij was heel boos. Nee razend. Ik was zo bang dat ik me niet kon bewegen. Het enige wat ik me kan herinneren voordat hij me knock out sloeg was dat hij de deur op slot draaide.' Ik begon weer gejaagd te ademen.
'Shh Angel het komt goed.' fluisterde Jay me toe. Ik haalde diep adem. 'Ik werd wakker met erge hoofdpijn toen ik mijn handen naar mijn hoofd wou brengen ging dat niet. Ze zaten vastgebonden aan het bed. Evenals mijn voeten. Daar komen die sneeën vandaan.' Jay knikte. 'Hij hij.... Hij heeft me ver... verkracht.' huilde ik. Jay sloeg zijn armen snel om me heen en trok me bij hem op schoot. Ik huilde mijn tranen er weer uit tot ik het gevoel had dat ze er niet meer waren.
'Hij heeft me gewoon verkracht Jay. Zijn eigen dochter.' Snikte ik nog na. Jay had zijn armen strak om me heen geslagen en wreef over mijn rug. 'Het komt allemaal goed Angel. En ik ga nu echt niet anders naar je kijken. Je bent nog steeds mijn Angel.' Ik keek hem in zijn ogen. Ze stonden weer liefdevol en niet kil zoals ik ze af en toe zie. Jay keek naar mijn lippen en toen weer in mijn ogen alsof hij toestemming vroeg om me te zoenen.
Dit keer nam ik zelf het initiatief en ik plantte mijn lippen op de zijne. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en ging met mijn handen door zijn haren. Hij had zijn handen op mijn onderrug liggen. We stopte beide na een tijdje om op adem te komen. Ik keek op de wekker die op het nachtkastje stond naast het bed. Hij gaf aan dat het half elf was. Ik keek weer naar Jay. 'Wat heb je eigenlijk met die Kim gedaan?' vroeg ik. Jay rolde met zijn ogen.
'Ik heb tegen haar gezegd dat ze vannacht mocht blijven maar dat ze morgen voor half elf het huis uit moest zijn.' Ik knikte. 'Ja het is ook weer zo sneu om haar zo het huis uit te zetten 's avonds laat. Nou laat. Zo laat is het ook weer niet maar je snapt me.' Jay knikte. 'Wat is ze eigenlijk van je? Aangezien ze je de heletijd haar vriendje noemde.' Zei ik grinnikend. 'Ze is mijn ex maar ze accepteert gewoon niet dat het uit is tussen ons twee.' 'Wanneer ging het uit?' 'Een jaar terug.' Zei hij nu lachend. Ik moest lachen. 'Wow en ze zit nu nog steeds met het idee in haar hoofd dat jullie wat hebben samen?' vroeg ik. Hij knikte.
'Wow dude wat speelt er allemaal af in haar hoofd?' Jay moest lachen. 'Dat vraag ik me ook altijd weer af als ik haar zie.' 'Dat kan ik geloven ja' 'hoe kwam ze überhaupt binnen?' 'Ze weet waar ik mijn reservesleutel heb liggen. Die moet ik dus verplaatsten.' ik knikte en keek weer naar mijn ring. 'Vind je hem mooi?' 'Nee. Ik vind hem prachtig.' Zei ik met een big smile.
'Nou hoe zat het ook alweer met die bruiloft morgen?' ik rolde met mijn ogen en pakte mijn telefoon van het bed af. 'Ik heb het hier. Eli heeft het doorgestuurd. Even kijken. Uhm hier. De bruiloft wordt morgen gehouden en zal plaatsvinden in de tuin der tuinen. Bla, bla, bla. De ceremonie begint om 13:30 en zo rond 00:00 uur zal het feest zijn afgelopen. En de rest is niet belangrijk. Maar de tuin der tuinen is vanaf hier zo een uurtje rijden met de auto dus we moeten op tijd weg. Waarschijnlijk moet ik er ook eerder zijn omdat ik de dochter ben van de duivel. Ja dat is het wel een beetje.' Jay knikte.
Ik gaapte waardoor Jay moest lachen. 'Ben je moe Angel?' ik knikte. Hij trok me bij mijn middel naar hem toe waardoor ik nu in zijn armen lag. Jay ging zelf ook goed liggen en deed het ligt uit. Ik legde mijn hoofd op zijn borstkast en luisterde naar het kloppen van zijn hart en sloot mijn ogen. Na een tijdje voelde ik mezelf in slaap vallen in Jay's armen.
Pov Jayro
Ik schrok van het verhaal van mijn meisje. Wie kan zoiets nou doen?! Hoe kan je zoiets op je geweten hebben. Dat je vreemdgaat is al erg genoeg maar dan ook nog je vlees en bloed vermoorden. Hoe ziek in je hoofd ben je dan? En dan ook nog die bruiloft morgen. Ik heb wel met haar te doen. Ik keek naar het prachtige meisje dat in mijn armen lag te slapen. Ik wreef over haar zij. Ze ziet er zo vredig uit. Geen zorgen of problemen te bekennen. Ik drukte een kus op haar voorhoofd en trok haar dichter tegen me aan. Ik snoof haar heerlijke geur op en sloot mijn ogen en viel niet veel later in slaap. Met mijn meisje in mijn armen.
JE LEEST
My Loving Maffia King
ActionTERUG ONLINE - PLEASE, FOR THE LOVE OF ALL THAT IS GOOD, LET IT STAY THAT WAY. Thank you. Alexa heeft geen makkelijk leven. Na de dood van haar moeder en zus, is ze een huls. Haar vader - haar grootste steun en toeverlaat - heeft zich tegen haar ge...