Hoofdstuk 30

249 5 0
                                    

'Eerst aankleden want zo kunnen we ons natuurlijk niet vertonen aan die jongens en meiden en al helemaal aan die schurft die straks een gebroken neus heeft.' 'Wel meer dan een gebroken neus.' Zei ik met een grijns en ik wreef in mijn handen. Iedereen moest lachen. Lisa en ik stonden op en liepen naar boven. Ik sloeg de kamer van Black in en keek wat ik in de tas had gestopt wat ik nu aan kon doen. Ooh zwarte broek met gaten. Zwarte croptop. Leren jas met gespen. Ooh en mijn zwarte Adidas. Ik trok alles aan. Wow die croptop bedekt het verband precies.

Ik grinnikte en liep naar de badkamer waar ik mijn gezicht waste. Ik hoorde een klop op de deur. 'Ja?' vroeg ik. De deur ging open en daar stond Lisa met mijn make-up tasje. Ik keek haar vragend aan. 'We gaan je badass opmaken. Zo donker als maar kan. 'oké.' ik deed mijn haar in een knot en leunde tegen de wasbak aan. 'Weer een smokey eye maar dan heel donker en die zwarte lipstick?' ik knikte. 'Ik wist niet dat jij een navelpiercing had.' zei Lisa die naar mijn piercing keek. 'Heb ook twee tattoos. Heb je die al gezien?' ze schudde haar hoofd. 'Deze.' zei ik terwijl ik me met mijn rug naar der toe draaide en op mijn nek tikte. 'En deze.' Zei ik terwijl ik de muzieknoot liet zien. Ze knikte. 'Ik vind die bloem heel erg mooi.' 'Thanks.' Zei ik lachend. Lisa pakte de make-up die ze nodig had en begon me op te maken.

'Zo ook dat is klaar.' zei ik terwijl ik mijn haren in een invlecht had gevlochten.' 'Ja je ziet er echt goed uit.' 'Thanks girl!' Lisa moest lachen. 'En nu jij nog. Zelfde als ik? Dan matchen we en dan doen we ook die oorbellen in.' zei ik. Lisa knikte wild. Ik pakte de make-up uit het tasje en begon aan mijn meesterwerk.

'Ziezo.' Zei ik terwijl ik de borstel weg legde. Ik had bij Lisa twee invlechten gemaakt. We hadden beide ook al de oorbellen in. 'Selfie!' riep ze en haalde haar telefoon tevoorschijn. Ik grinnikte en deed alsof ik een pistool vasthad. Lisa grinnikte en na weer heel veel foto's in verschillende poses en gekke bekken waren we klaar. 'Je ziet er trouwens superleuk uit Lies.' Zei ik toen ik haar outfit bekeek. Ze had een lichtblauwe broek aan met heel veel gaten en daaronder had ze een fishnet panty aan. Als top had ze een zwarte bralette en daaroverheen een zwarte bomberjack. 'Thanks girl.' Zei ze en ze deed zo'n gay handje waardoor we in lachen uitbarstte.

We liepen naar beneden waar de jongens al op ons aan het wachten waren. Ze hadden beide een witte v-hals een zwart lerenjack en een zwarte broek aan. Ook hadden ze beide hun zonnebril op. Toen ze ons zagen begonnen ze te fluiten waar wij weer om moesten lachen. Toen we beneden waren sloegen de jongens een arm om ons heen. 'Zo klaar voor Angel?' Ik knikte. 'Kan niet wachten om hem als mijn boksbal te gebruiken.' Iedereen moest lachen. 'Nou laten we dan maar gaan.' zei Draven. We knikte en liepen naar de garage. 'Hey! Mijn baby!' riep ik blij en rende naar mijn matzwarte motor. Ook mijn helm lag erbij.

'Wanneer heb je die hierheen laten halen?' vroeg ik aan Jay. 'Een van je broers kwam hem brengen. Hij zei dat je waarschijnlijk gek werd als je er niet op kon rijden. En... je stiefmoeder had de planning om hem roze te laten spuiten.' Ik trok een boos gezicht. 'Niemand komt aan mijn baby zonder mijn toestemming.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Nou ik ben hier ook met mijn motor dus we kunnen ook met de motoren naar het warenhuis.' Stelde Draven voor. Ik knikte hevig en keek Jay smekend aan. 'Daar kan ik niet tegen op.' 'Yes! Ik rijd.' Zei ik terwijl ik mij helm opdeed en al op mijn motor stapte. Ik gaf mijn reserve helm aan Jay en hij stapte bij me achterop.

'Ik rijd wel achter jullie aan!' riep ik naar Draven. Hij stak een duim in de lucht en startte de motor. Ik deed hetzelfde en reed rustig de garage uit. 'Houd je vast.' zei ik met een grijns tegen Jay. Hij deed wat hem gezegd werd en sloeg zijn armen om me heen. 'Klaar?!' schreeuwde Draven om boven het geluid van de motoren uit te komen. Ik stak mijn duim op. Hij knikte en reed weg. Ik deed hetzelfde en scheurde Draven achteraan.

Na een kwartiertje in de hemel zijn geweest waren we op onze bestemming aangekomen. Normaal zou je er een halfuurtje over doen maar ik houd me niet aan de snelheden. Oeps. Sorry not sorry. Er stonden wat mensen buiten te roken. Ik zette mijn motor af en haalde de helm van mijn hoofd en stapte af. Jay deed hetzelfde en de monden van een aantal hoeren viel open. Ze keken me jaloers aan toen Jay een arm me heen sloeg en we zo naar binnen liepen. Er werd nog wat gefloten door een paar jongens waardoor ik alleen met mijn ogen rolde en Jay de jongens een boze blik gaf. Ik grinnikte. Sukkels.

Jay leidde ons naar de kelder. Het moment dat ik de trap afliep rook ik de geur van onheil. Of terwijl zweet en bloed. Oud bloed en vers bloed. Ik keek naar de muur en zag allemaal martel voorwerpen. Zulke heeft mijn vader ook in het warenhuis. Gelukkig heeft hij ze nog nooit op mij gebruikt. Wel bijna. Maar bijna is niet helemaal. Ik werd uit mijn gedachten gehaald toen ik tegen een muur aanliep. 'Goed bezig Lex.' Zei ik tegen mezelf. De rest lag bijna dubbel van het lachen. 'Ja ja zo kan het wel weer.' zei ik terwijl ik met mijn ogen rolde. 'Nou als jullie uitgelachen zijn waar moet ik zijn? Iemands neus heeft een afspraak met mijn vuist.' iedereen schoot weer in de lach. Ik rolde met mijn ogen.

Ik keek om me heen. We waren in een lange donkere gang met een paar lampen die natuurlijk weer knipperde. Het kan ook niet anders. Dat is bij het warenhuis van mijn vader ook altijd. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Ik keek verder. Ik zag een stuk of zes deuren. Ik keerde me weer tot het gezelschap waar ik hier mee naar toe ben gekomen. 'Uitgelachen?' vroeg ik. Ze knikten alle drie. 'Oké waar wachten we dan nog op?' Jay zuchtte en liep naar een van de zes deuren. 'Hier is het Angel. Ik ga met je mee naar binnen en kijk van een afstandje toe. Draven en Lisa gaan naar de controlekamer waar ze meekijken op de beveiligingscamera's.' ik knikte.

Ik deed mijn ring af en gaf hem aan Jay. Hij keek me vragend aan. 'Ik wil niet dat hij vies word.' Hij zuchtte opgelucht. Ik zuchtte diep en opende de deur. 'Hey lang niet gezien!' riep ik toen ik de kamer in stapte. Menno zat in het midden van de kamer vastgebonden aan een stoel. Hij tilde zijn hoofd op en keek me aan met een vieze grijns. 'Kijk eens wie we daar hebben.' zei hij. Ik rolde met mijn ogen en liep op hem af. 'Leuk vertrekje heb je hier.' Zei ik terwijl ik om me heen keek en de kamer in me opnam. Er lag een matras op de grond. Er was een wasbak. Ook had ik de camera in de hoek van de kamer al gezien.

Ik keerde me weer naar Menno die me verveelt aankeek. 'Waarvoor ben je hier?' vroeg hij nu. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht en gaf hem een harde stomp op zijn neus. Ik voelde zijn neus onder mijn vuist breken. Menno schreeuwde het uit waardoor mijn grijns alleen maar groter werd. 'Dat is een van de dingen die ik op de planning heb staan.' zei ik. Ik liep om zijn stoel heen. Hij volgde voor zo ver als het kon iedere beweging die ik deed zorgvuldig. Ik ging weer voor hem staan en bukte. Ik pakte het mesje dat ik altijd in mijn schoen heb zitten uit mijn schoen en legde hem in een vlugge beweging op zijn wang. Ik gaf er een beetje druk op en er stroomde al een stroompje bloed uit zijn wang. 'Bitch.' Zei hij. 'Ooh dat is het aardigste dat je ooit tegen me hebt gezegd.' Zei ik terwijl ik mijn hand ter hoogte op mijn hart legde. 

My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu