Hoofdstuk 57

197 3 0
                                    

Ik werd wakker van mijn wekker. 'What the fuck waarom gaat de wekker af?' vroeg ik slaperig. Ik sloeg hem af en pakte mijn telefoon erbij. Kut! Het is vandaag maandag! Fuck hier heb ik echt geen zin in. Ik sloeg de warme dekens met heel veel tegenzin van me af en liep de badkamer in waar ik een warme douche nam. Ik droogde me af en besloot om gewoon de kleren van gister weer aan te trekken. Ik liep de kamer weer in en trok de kleren snel aan. Ik deed mijn make-up donker. Gewoon omdat ik niet in de mood ben vandaag. Ik deed mijn haren half los en greep mijn tas van de grond. Ik stopte mijn telefoon en paracetamol erin voor het geval dat ik weer hoofdpijn ofzo heb.

Ik gaf Jay een kus en liep de kamer uit. Ik liep Blake's kamer in en zag dat hij al wakker was. Ik deed het licht aan. 'Kijk mama. Ikke zelf gedaan!' zei hij trots. Hij had zelf zijn kleertjes die ik voor hem had klaar gelegd al aangetrokken. 'Goed gedaan mannetje maar je shirt moet andersom maar mama is heel trots op jou.' Zei ik en ging op zijn bedje zitten. Hij kwam voor me staan en ik deed zijn shirt goed aan. Ik pakte ook zijn tas van de grond die al was ingepakt voor als hij naar Finn en Saar gaat vandaag. Blake pakte zijn wortel van bed en liep met mij mee naar de trap.

'Zal ik je tillen?' hij schudde zijn hoofd en ging zittend de trap af. Ik grinnikte en liep hem vooruit naar beneden en maakte een filmpje. 'Tada! Helemaal zelf.' Zei hij. 'Goed hoor!' We liepen de keuken in en ik legde de twee tassen op de tafel. Ik tilde Blake in zijn stoel en keek wat er nog in de koelkast lag. 'Alleen pizza.' Ik haalde mijn schouders op en pakte de doos uit de koelkast en legde die op tafel. Ik gaf een stuk aan Blake die me vreemd aan keek. 'Pizza?' ik knikte en nam zelf ook een hap van mijn stuk. Blake haalde zijn schouders op en nam ook een hap.

Na twee stukken had ik genoeg en legde de rest weer in de koelkast. Ik pakte een fles vitamine water uit de kast en deed die in mijn tas even als twee groene appels. Zo klaar. 'Kom Blake schoentjes aan, tandjes poetsen en dan moeten we gaan.' ik tilde hem uit zijn stoel en zette hem op het aanrecht. Ik deed een beetje Nijntje tandpasta op zijn tandenborstel en gaf hem aan hem. Ik poetste ook mijn tanden en spoelde mijn mond. Ik veegde Blake's mond af met een snoetenpoetser en zette hem op de grond.

Hij rende me vooruit de gang in en pakte zijn schoentjes uit de kast. Ik heb een Batman stikker doormidden geknipt en in zijn schoentjes geplakt. De twee helften vormen samen de hele en zo weet hij aan welke voet welke schoen moet. Ik trok snel mijn zwartte Adidas aan en trok mijn lange stoffen jas aan. Ik pakte ook Blake's jasje van de kinderkapstok en hielp hem met aantrekken.

'Doei papa!' riep Blake naar boven. 'Veel plezier bij Finn!' riep Jay terug. Ik pakte de tassen van de tafel en mijn autosleutels en liep met de kleine naar de garage. Ik zette de tassen op de bijrijder stoel en zette Blake goed in de gordels. 'Zo op naar oom Finn en tante Saar.' Zei ik en startte de motor en reed weg. Ik hoef Cher niet op te halen want ze zit bij haar vader en komt met haar eigen autootje. Het is een heel leuk ding. Het is een knal oranje mini cooper. Maar zij komt dus zelf.

Na driekwartier te hebben gereden kwam ik op school aan. Ik parkeerde mijn auto naast de knal oranje van Lisa en stapte uit. Ik had Blake eerst weg gebracht natuurlijk en Finn vertelde dat ze met zijn drieën naar de dierentuin gingen en daarna samen zouden eten. Dus dat komt wel goed. Ik liep de school in en liep naar mijn kluisje waar ik mijn autosleutels en jas in dumpte. Ik sloeg hem weer dicht en liep naar onze tafel en nam zuchtend plaats. 'Wat is er sis last van ochtendhumeur?' vroeg Juan met een grijns. Ik stak mijn middelvinger naar hem op.

'Hey schat ik hoorde van Draven die van Jay hoorde dat er drama was gister toen jullie terugkwamen.' Zei Lisa. Ik rolde met mijn ogen. 'Wat een belevenis. Het is voor altijd op mijn netvlies gebrand.' Zei ik en gooide mijn hoofd in mijn handen. 'Ooh wat dan?' vroeg Eron. 'Jullie weten dat Reda dus bij ons woont totdat hij een eigen huis heeft.' Iedereen knikte. 'Nou. We kwam dus gister terug. Overal lag rotzooi. We lopen de woonkamer in en daar heeft hij gewoon seks met een hoer op mijn bank!' iedereen begon te lachen.

My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu