~ Vier weken later
Pov Alexa
De twins zijn al vier weken oud. Niet normaal hoe snel de tijd voorbijvliegt. Blake vindt het helemaal geweldig dat hij een grote broer is geworden en schept er dan ook graag over op bij anderen. Mijn relatie met mijn vader is stukken verbeterd. Ik ben er denk ik wel klaar voor om te zeggen dat ik hem vergeef. Maar dat zie ik nog wel.
Ik vind het eng om te zeggen. Dat zachte stemmetje in mijn achterhoofd die zegt dat hij me weer laat vallen als ik hem vergeeft blijft maar knagen. De wat als? Wat als hij me toch weer laat vallen? Wat als er dit gebeurt? Wat als er dat gebeurt? Door deze gedachtes blijf ik het maar uitstellen. Maar ik kom er wel.
Ondertussen heeft iedereen ook al kennis gemaakt met de twins en ik kan gerust zeggen dat iedereen verliefd op ze is. Ze stalen meteen iedereen hun hart het moment dat ze ze zagen. En dat is inclusief die van Jay en mij. Ik hou van mijn drie kids en ik kan me geen betere voorstellen. Bij Ceylinn is er overigens wel astma geconstateerd. Daar ben ik zelf niet heel erg blij mee. Ik weet dat er mee te leven valt. Kijk naar mij ik heb het ook. Maar het is zwaar. Je moet veel medicijnen nemen en vaak is dat nog niet genoeg. Astma-aanvallen zijn echt de ergste.
Ik was er dus ook totaal niet blij mee toen we dat dus te horen kregen. Maar we slaan ons er wel doorheen. Ik weet hoe je er mee om moet gaan dus ga ik haar daar mee helpen. Ook heeft Ceylinn Heterochromie. Het is niets ernstig maak je maar geen zorgen. Heterochromie houdt in dat je twee verschillende kleuren ogen hebt. In Ceylinn's geval is haar linkeroog blauw en haar rechteroog groen. Net als ik blauwe ogen heb en Jay groen.
Ik vind het echt prachtig. Ik kan alleen al uren naar haar oogjes kijken. Liam heeft mijn blauwe ogen. Of er verder nog dingen veranderd zijn? Ja. Jay en ik waren dus een weddenschap aangegaan of Juan en Mel een relatie kregen voordat hun kleintje er is. Ik heb gewonnen. De twee zijn een stelletje en het is dik aan! Ik ben zo blij voor ze. Mel is nu onderhand negenentwintig weken zwanger. En ze krijgen een jochie. I'm so excited! Juan en Mel zijn zelf ook in de wolken.
Juan die toen hij te horen kreeg van Mel dat ze zwanger was zei dat hij helemaal geen vader wilde worden is veel zenuwachtiger dan Mel zelf. Het is echt komisch om te zien. Juan is veranderd in de goede zin. Sinds Mel in zijn leven is heeft hij niet eens meer naar andere meiden gekeken. Hij had alleen maar oog voor haar. Ik was eigenlijk verbaasd dat hij er nog zo lang over deed om haar verkering te vragen. Maar hey hij heeft het gedaan en dankzij hem heb ik een gloednieuw scherpschutters geweer. Thanks broer.
Maar goed terug naar nu. Morgan zou vandaag op de kleintjes passen zodat Jay en ik samen uit konden gaan. Ook is er straks weer zo'n vergadering over de Red Cobra's. Ugh. Zo geen zin. Maar goed ze hebben ons daar nodig dus, daar is waar ik zal zijn. De vergadering wordt overigens gewoon bij ons warenhuis gehouden. En via Skype. Zo hoeven Sven, Miranda en Niels niet helemaal hierheen te komen en wij niet helemaal naar hun. Maar goed dat is het plan.
'Babe ben je bijna klaar? Dan gaan we zo.' Hoorde ik Jay zeggen. 'Ik kom!' riep ik terug. Ik keek nog even snel in de spiegel om te zien of alles goed zat. Ik had mijn haar in een hoge staart gedaan, best wel donkere make-up op en een zwarte stretchbroek, een zwarte tanktop en mijn lerenjas met gespen aan. Als schoenen had ik mijn stoere laarzen met hoge hak. Oké ik ben er klaar voor. Ik drukte een kus op de hoofdjes van mijn slapende engeltjes.
'Tot straks engeltjes van me. Mama houdt van jullie.' Ik wreef even over hun wangetjes, zette mijn zonnebril op en liep de slaapkamer uit. Ik zag dat Jay al onderaan de trap stond te wachten. Hij had zoals ik al had verwacht een zwarte broek, wit T-shirt en zijn lerenjas aan. Zijn T-shirt zat strak om zijn lijf heen waardoor zijn sixpack en v-line zichtbaar waren door zijn shirt. Ooh god I'm in heaven. Hij had zijn zonnebril al op en stond met Morgan te kletsen.
JE LEEST
My Loving Maffia King
ActionTERUG ONLINE - PLEASE, FOR THE LOVE OF ALL THAT IS GOOD, LET IT STAY THAT WAY. Thank you. Alexa heeft geen makkelijk leven. Na de dood van haar moeder en zus, is ze een huls. Haar vader - haar grootste steun en toeverlaat - heeft zich tegen haar ge...