Hoofdstuk 32

237 6 0
                                    

Na een uurtje kwam Jay naast me tegen de bar aanstaan. 'Dames en heren. Het parcours is klaar!' riep hij. Iedereen begon te juichen. 'Ik heb hier geen goede kleren voor aan.' 'I got you covered girl.' Zei een ander meisje. Ik keek haar vragend aan. Ze wenkte me en liep een kamer in. Ik stond op van mijn kruk en liep haar achteraan. Het was een kleedkamer. 'Hier.' Zei ze en gaf me een zwarte sportbeha, en een zwarte yogabroek. 'Thanks.' Ze gaf me een lach en liep de kleedkamer uit. Ik kleedde me om en legde mijn kleren veilig weg. Want stel nou dat een zo'n hoer mijn mooie kleren zou verpesten. Ik rolde met mijn ogen.

Nou ziet iedereen mijn verband. Ach ja. Het zei zo. Ik haalde de deur van het slot af en liep weer naar de bar. Er werd weer naar me gefloten door een paar jongens. Ik rolde met mijn ogen en ging naast Jay tegen de bar aanstaan. Hij sloeg een arm om me heen. 'Zo hoe heet die tuthola eigenlijk die me net heeft uitgedaagd?' 'Haar naam is Star en ze is nog erger dan Kim.' Zei hij zuchtend. Ik schoot in de lach. 'Dat kan bijna niet.' zei ik lachend. Hij rolde met zijn ogen en zuchtte diep. 'Toch is het zo.' 'En hier ben ik dan. De kampioen.' Zei de verschrikkelijke stem van Star.

Waarom hebben alle bitches zo'n kut stem? Ik zou het niet weten maar zo kun je ze wel makkelijk onderscheiden van wel een bitch geen bitch. Ik grinnikte. Jay keek me vragend aan. 'Binnenpretje.' Hij rolde met zijn ogen. 'Oké zijn we er klaar voor?' vroeg hij. Iedereen begon te juichen. 'Mooi. Draven aan jou de eer om het parcours uitteleggen.' Draven knikte en stapte naar voor.

'Je begint buiten bij de start. Daar lopen we zo met zijn allen heen dan heb je klimwand van tweeënhalve meter hoog waar je overheen moet. Dan loop of ren je verder naar de heuvels. Waar weer hindernissen zijn die ik nu niet ga verklappen. Dan ren je weer hierheen terug en maak je een rondje om het warenhuis waarnaar je naar binnen vertrekt en naar de oefenruimte. Daar moet je schieten op de targets. Als je dat hebt gedaan ga je verder naar het messen werpen en dan is er een onderdeel dat je zelf mag verzinnen. Dus als je een danswedstrijd wil, dan doen jullie een danswedstrijd. Als je daarmee klaar bent maak je dat je terug naar de start komt waar ook de finish is.'

Ik knikte. Oké dit gebouw heeft drie verdiepingen. Op de derde verdieping zit de oefenzaal dus als ik vanuit daar uit het raam klim en via daar een weg naar beneden vind ben ik zo bij de finish. Goed plan. Ja dat dacht ik ook. 'Nou nu ik mijn uitleg heb gedaan. Wat wordt de vrije keuze?' Draven keek mij vragend aan. 'Ik geef de eer aan Star.' Zei ik terwijl ik mijn armen voor me kruiste. Star moest grijnzen. 'Danswedstrijd.' Ik hield mijn stalengezicht op maar van binnen deed ik een vreugde dans. Draven knikte.

'Ooh vergeten te zeggen bij iedere hindernis staan mensen die jullie punten geven. De persoon die als eerst bij de finish is krijgt daar ook weer punten voor. De persoon die bij ieder onderdeel als eerste is krijgt daar punten voor. De persoon die de meeste punten heeft behaald wint. En als je vals speelt krijg je minpunten.' Ik knikte dat ik het begrepen heb. 'Oké iedereen die beoordeeld heeft al zijn plek in genomen dus laten we naar de start vertrekken.' Zei Jay. Ik knikte en liep richting start.

Ik deed snel een warming-up die Star blijkbaar niet nodig vond want ze probeerde met mijn man te flirten. Met de nadruk op mijn en probeerde. Ik rolde met mijn ogen en ging verder met stretchen. 'Oké zijn jullie er klaar voor?' vroeg Draven. Ik knikte en ging bij de startlijn staan. Star kwam naast me staan. Ze had fucking grote oorbellen in en zo'n roze hoeren glitterpakje aan. Zij blijft echt achter iets hangen straks. Ik rolde met mijn ogen en ging in mijn start houding staan.

'Drie... twee... een... Go!' en met dat was ik weg gesprint op naar de klimmuur van tweeënhalve meter hoog. Eitje. Ik zette me goed af en trok mezelf met gemak op de muur. Misschien als ik me uitsloof krijg ik extra punten. Ik haalde mijn schouders op en deed een dubbele salto van de muur af. Ik lande op beide voeten en sprintte verder richting de heuvels.

Na ik denk vijf minuten op mijn gemak te hebben gerent kwam ik aan bij de volgende hindernis. Er stroomde een riviertje en er was een touw. Easy. Ik grijnsde nam een aanloop en zwaaide sierlijk over het riviertje heen. Ik liet het touw los en rende verder het bos in. Ik zag twee paintbalgeweren en twee helmen liggen. Ik rolde met mijn ogen pakte een geweer maar liet de helm liggen. Ik sloop door het bos en het moment dat ik een takje hoorde draaide ik me om en schoot iemand af. Ha 1-0 voor Lexie. Ik liep verder keek goed om me heen en keek ook goed in de bomen. Ik hoorde heel zacht geritsel en schoot meteen op de plek waar het vandaan kwam. Ik hoorde een kreun en ik wist dat ik iemand geraakt had. 2-0 voor mij.

Eenmaal aangekomen aan het einde van het bos legde ik het geweer bij de andere geweren en helmen en sprintte verder richting de weilanden. Ik had nog acht anderen afgeschoten en werd zelf bijna geraakt maar wist hem te ontwijken door mijn snelle reflexen. Ik rende verder. Aangekomen bij de weilanden zag ik een klein hindernis baantje met hordes en zo'n klimrek die over een modderbad heen ging. Yes! Ik deed de kleine hindernissen met gemak en wist zonder in de modder te vallen aan de overkant te komen van de modderpoel. 'Oké je mag weer terug!' werd er geroepen. Ik knikte en rende terug naar het warenhuis.

Ik rende langs het bos waar ik net ben wezen paintballen en hoorde Star hard gillen. Vast en zeker geraakt. Ik rolde met mijn ogen en rende verder. Na twee minuten op fullspeed kwam ik weer aan bij het warenhuis. Ik maakte er een rondje omheen en rende toen naar binnen naar de trainingsruimte. Ik grijnsde schieten en messen werpen.

Ik pakte de revolver deed oorkleppen op en ging goed staan. Ik concentreerde me goed en schoot. In de roos. Ik schoot nogmaals en nog eens. Alles in de roos. 'Oké je mag verder naar het messen werpen.' Ik knikte deed mijn oorbescherming af en liep naar het messen werpen. Er lagen allemaal verschillende messen. Grote kleine. En van ieder lagen er vier. Ik pakte de werpmesjes. Ik durf te wedden dat Star kiest voor het mes dat er het mooist uit ziet of het grootst is. Domme koe. Ik rolde met mijn ogen en ging goed staan.

Ik concentreerde me weer en wierp het mes in het hoofd van de oefenpop. 'Ik zet hem een standje hoger.' Ik knikte en de targets begonnen te bewegen. Ik concentreerde me op een van de poppen en gooide. Ook deze raakte ik in zijn hoofd. Na nog twee messen hebt gegooid die overigens ook in het hoofd terecht kwamen mocht ik naar de combatruimte. Daar aangekomen moest ik wachten tot Star ook eindelijk aan kwam zetten. Maar in die tijd heb ik een dans voorbereid. Ik ken de dans van Lydia Phillips op Let Her Go uit mijn hoofd dus die ga ik ook doen. 

My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu