Hoofdstuk 47

246 4 0
                                    

Ik sloeg een hand voor mijn mond. Lisa kwam snel naast me staan en greep een van de testen uit mijn handen. Ze begon te gillen en te springen. We hoorde iemand snel de trap op stormen en de kamerdeur vloog open. 'Alles goed hier meiden? Ik hoorde iemand gillen.' Zei Nathalie buitenadem. Lisa draaide zich naar haar moeder om. 'Dat was ik. Sorry.' Zei ze. Ik moest lachen. 'Iets te enthousiast Lies.' Zei ik grinnikend. 'Ja kan ik het helpen!' riep ze uit.

Nathalie keek ons beide verdacht aan. Haar blik lande op de zwangerschapstesten die we beide vasthadden en haar ogen schoten open. 'Wie van jullie twee is zwanger?' vroeg ze met een kleine lach. Ik schraapte mijn keel ongemakkelijk en zette een stap naar voor. 'Dat zal ik zijn.' Zei ik en keek naar mijn voeten. 'Dat is geweldig! Toch wel jammer dat jij het niet was Lisanne. Wanneer geef je me nou mijn kleinkinderen?' ik barste in lachen uit.

'Mam! We hadden het hierover gehad. Ik zit nog op school!' 'Niet dat je daar wat doet als je er überhaupt heen gaat!' 'Dit is vermakelijk.' Zei ik lachend. 'En ik weet heus wel dat jij en Draven gister the Dirty deden.' Ik moest nog harder lachen. Ik was op een gegeven moment maar op de grond gaan zitten omdat ik mijn benen niet meer vertrouwde. 'Nou hij had een condoom om!' 'Dat zegt niets. Daar weet ik alles van.' Zei ik. Lisa keek me chagrijnig aan. 'Wat? Ik spreek de waarheid. Menno had er ook een om en toch raakte ik zwanger van Bear.' Zei ik. Lisa rolde met haar ogen. 'Helpt niet.' ik grinnikte.

'Nou zorg jij nou maar dat ik niet voor eeuwig hoef te wachten op kleinkinderen. Het liefst meer dan een. Nou en hoe ver ben jij meis?' ik pakte de test er weer bij en las wat erop stond. 'Zwanger drie tot vier weken.' Zei ik. 'Nou nog zo rond de vijfendertig weken en dan ben je al uitgerekend.' 'Ja of je telt gewoon negen maanden op bij mijn verjaardag.' Zei ik. Nathalie grijnsde. 'Jij hebt zeker weten een knallende verjaardag gehad.' 'Ooh my god mam!' riep Lisa en duwde haar moeder de kamer uit en sloot zuchtend de deur achter haar.

'Ik hou van je moeder.' Zei ik lachend. Lisa rolde met haar ogen. 'Ik ook als ze me niet voor schud zet.' 'Doet ze dat? Dat had ik nooit gedacht.' vroeg ik met een speelse grijns. Lisa rolde met haar ogen. 'Vertel me nou niet dat je moeder dat nooit bij jou deed.' 'Nee. Ik kreeg gewoon een bak slijm over me heen gegooid. Of blauwe uitwasbare haarverf in mij conditioner. Of...' 'oké oké ik snap hem. Je moeder haalde grappen met je uit.' ik knikte. 'Mijn moeder was awesome!' zei ik trots dat ik haar dochter ben. 'Mijn moeder ook op de momenten dat ze me niet voorschud zet.' zei Lisa terwijl ze haarzelf via de deur naar beneden liet glijden.

'Het leven is zwaar meis. Ik weet er alles van.' Lisa knikte en keek me aan met een pruillip. Ik grinnikte. 'Blake ik zei bij de apotheek toch dat we gingen testen of er een baby in mijn buik groeit?' hij knikte klom van het bed af en kwam bij me op schoot zitten. 'Nou die test hebben we net gedaan.' hij knikte en keek me hoopvol aan. 'Wat denk jij dat de uitslag was?' hij keek me nadenkend aan. 'Wel een baby?' vroeg hij. Ik knikte. Zijn ogen schoten open en keken me blij aan. 'Ikke voelen?' ik knikte. Hij bracht zijn handjes naar mijn buik en legde ze erop. 'Voel je wat?' vroeg ik. Hij schudde van nee. 'Misschien ikke wel horen!' zei hij en ging met zijn oor naar mijn buik en legde hem erop. Hij keek heel geconcentreerd voor zich uit.

Na een tijdje haalde hij zijn oor van mijn buik. 'Ook niet.' zei hij teleurgesteld en kruiste zijn armen voor zich uit. Ik grinnikte. 'Dat komt nog schatje. Als mijn buik dikker wordt kun je wel wat horen en als je dan nog iets langer wacht ook voelen.' Hij keek me blij aan en keerde zich tot mijn buik. 'Jij moet maar snel gaan groeien!' dit zei hij terwijl hij in mijn buik prikte. Lisa en ik moest hard lachen. 'Zo gaat dat niet schat.' Zei ik. 'Zullen we wel zien.' zei hij terwijl hij me serieus in mijn ogen keek. Ik gaf hem een kus op zijn wang.

'Hey moet je niet een afspraak maken bij de dokter voor een controle?' ik keek op en knikte. 'Wil je dat nu doen met mij en Blake of met Jay?' ik keek haar nadenkend aan. 'Het moet zo snel mogelijk gebeuren. En we hebben nu de tijd. Dus laten we het nu maar doen.' zei ik. Lisa keek blij op en knikte. Ooh het was een strikvraag. Ze wilde mee en was ons aan het testen. Ik rolde mentaal met mijn ogen.

My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu