Hoofdstuk 77

153 4 0
                                    

Pov Alexa

Ik werd wakker met een klere rugpijn. Ik kreunde en ging rechtovereind zitten. Ik zag dat Jay al uit bed was. 'Ik heb recht op een warm bad.' Ik stapte uit bed en liep de badkamer in waar ik het bad vol liet lopen met warm water. Keek op mijn telefoon en zag dat het tien uur was. Ooh. Oké. Ik dacht dat het zo rond acht uur was. Nou ja dit is ook prima.

Ik pakte mijn zeep en deed er een flinke dot van in het warme water. Ik zette de zeep weer terug op zijn plek, kleedde me uit en stapte in het water. Ik zuchtte genietend en zette muziek op via mijn telefoon. Ik legde mijn handen op mijn buik en wreef erover.

'Hallo kleintjes. Hier spreekt jullie mama. Morgen is het een grote dag. Dan komen papa en mama er namelijk achter wat jullie zijn. Papa, jullie grote broer Blake en mama kunnen niet wachten om jullie in onze armen te sluiten. Ik hou nu al heel veel van jullie.' Ik voelde een schopje en kreeg een grote lach op mijn gezicht. Ik wreef nog eens over mijn buik en ging goed onderuit gezakt zitten. Ik pakte mijn telefoon erbij en zette muziek op. Na een tijdje galmde het lied We Are van One Ok Rock en ik zong hard mee.

Na een half uurtje vond ik het genoeg en stapte uit. Ik sloeg een grote handdoek om me heen en liet het water uit het bad lopen. De badkamerdeur ging open en Blake verscheen in de opening. 'Mama! Papa zei dat ikke moet douchen!' 'Nou dan zette we je er maar onder. Of niet kerel?' hij knikte. Ik knoopte de handdoek goed om mijn lichaam heen en zette de douche aan.

'Kom dan.' Zei ik tegen Blake die nog steeds in de deuropening stond. Hij knikte en kwam naast me staan. Ik trok hem zijn onesie uit en legde die bij de was. Ik trok ook zijn luier uit en gooide die in de prullenbak. Ik voelde onder de stralen of ze de goede temperatuur hadden voor de kleine. 'Nou Blake ga er maar onder staan.' Hij knikte opnieuw en stapte de douche in. Ik pakte zijn zeep en waste zijn haartjes. 'Klaar mama?' ik knikte.

Hij ging op de grond zitten en begon te spelen met zijn speelgoed. 'Mama gaat even kleren aantrekken. Ben zo terug goed?' hij knikte. 'Ikke roepen als er wat is.' Ik knikte. 'Goed zo schat.' Ik liep de badkamer uit en de kast in. Hm wat zal ik aantrekken? Ik scande mijn rekken en koos uiteindelijk een donkergrijze skinny jeans en een zwarte turtleneck. Ik kleedde me aan en liep de kast weer uit naar mijn kaptafel waar ik mijn natte haar borstelde en mijn make-up deed. Ik keek in mijn spiegel en knikte goedkeurend.

Ik liep de badkamer weer terug in en zag dat Blake nog steeds rustig aan het spelen was. 'Nu is het wel klaar schat.' 'Awh mama ikke nog even?' ik zuchtte. 'Oké maar als ik terugkom ga kom je er onderuit.' Hij knikte. Ik liep de badkamer weer uit naar de kamer van Blake en pakte kleren voor hem. Ik keek op de klok en zag dat het elf uur was. Ik liep de badkamer weer in.

'Mama ikke niet langer?' ik keek hem chagrijnig aan. 'Ikke al niet meer langer willen.' Hij stond voorzichtig op en stak zijn armpjes in de lucht. Ik liep naar hem toe, draaide de kraan uit en tilde Blake uit de douche. Ik pakte een handdoek uit de kast en droogde hem goed af. 'Ikke zelf aankleden.' Ik knikte. 'Is goed schatje. Kleed je maar aan op mama en papa's kamer. Mama gaat alvast naar beneden goed?' 'Ja dat is goed.'

Ik pakte zijn kleertjes van het aanrecht een liep ermee naar onze kamer en legde ze op de kruk van mijn kaptafel. 'Daar liggen je kleertjes.' 'Oké.' Ik liep de kamer uit naar de keuken waar ik Jay zag. 'Hey baby.' Zei hij toen hij me opmerkte. 'Good moring babe.' 'Zal ik weer een smoothie voor je maken?' 'Als je dat wilt, heel graag.' 'Tuurlijk baby.' Hij stond op van de barkruk waar hij op zat en begon aan mijn smoothie.

Ik nam plaats op de kruk waar hij net van opstond en keek toe. 'Waar is die kleine?' 'Hij is zichzelf aan het aankleden.' 'Oké.' Ik knikte. 'Wat moeten we vandaag allemaal doen?' 'Uhm boodschappen, en Melanie komt.' 'Wie is Melanie?' ik grinnikte. 'Het meisje die je neefje of nichtje draagt.' 'Ooh leuk! Hoe laat komt ze?' ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen idee. Het kan nu zijn het kan vanavond zijn.'

My Loving Maffia KingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu