'Hey meiden wakker worden.' 'Laat me nog even' mompelde ik. 'Als jullie nu wakker worden krijgen jullie eten.' Ik schoot meteen omhoog. Blijkbaar had Lisa hetzelfde idee want we stootte onze koppen tegen elkaar aan. 'Au!' zeiden we tegelijk en wreven over onze hoofden. De jongens kwamen zowat niet meer bij van het lachen. 'Dit hadden we eigenlijk moeten filmen dude!' lachte Draven. Ik rolde met mijn ogen en keek uit het raam. 'Waar de fuck zijn we?' vroeg ik. 'Hey dat wou ik net vragen!' riep Lisa lachend. Ik grinnikte gooide de deur los en wou uitstappen maar iets hield me tegen. 'Fuck ik heb mijn gordel nog om.' lachte ik. Waardoor iedereen moest lachen. Ik maakte mezelf los en kon nu wel zonder enige moeite uitstappen.
Iemand sloeg een arm om me heen waardoor ik verstijfde maar toen ik zag dat het Black was ontspande ik alweer. 'Nou waar zijn we?' vroeg Lisa die met Draven naast me kwam staan. 'Ja waar zijn we?' 'Zien jullie die lichtjes verderop?' vroeg Draven wijzend naar een paar lichtjes in de verte. Ik knikte. 'Wat is dat?' 'Onze bestemming Angel.' ik rolde met mijn ogen 'maar wát is dat?' 'Een verassing.' Ik rolde weer met mijn ogen. 'Laat maar.' 'Hey Angel moet je je zonnebril niet op?' ik schudde van nee. 'Laat mensen maar kijken en als ze wat vragen zeg ik wel dat ik van mijn skateboard ben afgevallen. Dat is vrij onrealistisch want ik kan skateboarden als de beste maar goed.' 'Dan moeten we met zijn allen eens gaan skateboarden!' riep Lisa enthousiast. 'Ik vind het goed.'
'Wat kun je allemaal nog meer?' 'Ja dat zul je wel willen weten hè?' Jay knikte. 'Kickboksen. Gewoon boksen, schieten waaronder het scherpschuttergeweer en de pijl en boog. Uhm... dansen. Zingen. Piano spelen. Bijna alle gitaren bespelen. Ik speel de Cajon. Ik kan een beetje drummen. Dan skateboarden. En ik spreek vloeiend Engels, Duits, Frans, Italiaans, Latijns, Spaans en Portugees. En dan een klein beetje Russisch. Ik ga wel eens freerunnen in mijn vrije tijd. Uhm ik kan goed tekenen! En ik houd van racen met mijn motor. Ja volgens mij was dat het.' Zei ik. Ik keek de rest aan en zag ze allemaal met openmond me aanstaren.
'Wat?' 'Dat is gewoon heel veel.' Ik haalde mijn schouders op. 'Nou zijn jullie er klaar voor?' vroeg Black. Ik knikte. 'Hebben jullie bezwaar tegen en blinddoek?' 'Uh ja.' zeiden Lisa en ik synchroon. 'Pech.' en ik kreeg een blinddoek om. 'Ik zie niets meer! Wie heeft het licht uitgedaan?!' riep Lisa waardoor ik moest lachen. 'Niet schrikken oké. Ik pak nu je hand vast.' ik knikte en Jay pakte mijn hand vast. 'Oké nu gaan we een stukje lopen goed?' 'Is het ver?' vroeg Lisa. 'Je zag net die lichtjes toch? Nou als dat onze bestemming is kun je nu een beetje inschatten hoe ver het is.' zei ik. 'Maar dat is fucking ver.' zeurde ze. Ik grinnikte. 'Nou zullen wij alvast lopen Angel?' ik knikte op zijn vraag.
'Als je het waagt om me ergens tegen aan te laten lopen hè!' zei ik zwaaiend met mijn vinger. 'Zal het niet laten gebeuren Angel.' Ik hoorde een knal achter me 'au!' 'Black jij bent mijn ogen. Wat is er gebeurd?' vroeg ik. 'Draven was even bezig op zijn telefoon en dus liep Lisanne tegen een lantarenpaal. Ooh er gaat er zo een dood.' zei hij lachend. 'Van wat voor een muziek houdt Draven? Dan kan ik helpen met de begrafenis of de crematie in elkaar te draaien.' Zei ik zo serieus mogelijk. 'Voornamelijk Nickelback, Starset al die shit. Maar daar luisteren Lisanne en ik ook naar. Jij?' 'Ik luister heel veel naar Nickelback. My Darkest Days. Uhm. Three Days Grace! Ooh ONE OK Rock is ook heel leuk om naar te luisteren. Trading Yesterday en Starset. Maar zo kan ik er nog veel meer opnoemen.'
Na ik denk tien minuten gelopen te helpen zonder ergens tegen aan te botsen. Jawel hoor Black heeft me goed gestuurd. Applausje voor Black! Maar wat ik dus wou zeggen. We zijn nu dus op onze bestemming aangekomen. Althans dat hoop ik. De jongens hebben Lisa en mij op iets wat op een bank lijkt laten zitten en zijn toen weggelopen.
'Dus... hoe gaat het met jou?' vroeg Lisa. Ik grinnikte. 'Goed maar ik stoor me eraan dat ik niet kan zien. Maar hoe gaat het met jou?' 'Ook goed en ik vind het echt verschrikkelijk dat ik niets kan zien. En die klootviool van een Draven liet me gewoon tegen een fucking lantarenpaal aanlopen!' ik moest lachen. 'Dat hoorde ik ja. Nou wanneer komen die jongens terug?' 'Ja en ze hadden eten beloofd.' ik grinnikte.
Na ik denk vijftien minuten hoorde ik de jongens. 'Hèhè. Ik dacht die hebben ons gewoon achtergelaten hier. Met een blinddoek. In de middle of nowhere.' Zei Lisa. Ik grinnikte. 'Drama Queen. We waren letterlijk nog geen kwartier weg.' Zei Draven. 'Bedankt dat je me Queen noemt babe zo voel ik me ook.' nu moest ik nog harder lachen. 'Mogen deze blinddoeken nu af? 'vroeg ik toen ik uitgelachen was. 'Bijna. We moeten nog een stukje verder.' ik hoorde Lisa geërgerd kreunen. 'Nog verder?!' ik grinnikte. 'Hoe ver ongeveer nog?' 'Hooguit vijf minuten.' 'Ooh dan valt het mee.'
Na nog inderdaad vijf minuten te hebben gelopen kwamen we aan op onze echte bestemming. Ik hoorde waterstromen dus er moet wel een rivier of beekje ofzo in de buurt zijn. 'Als je het waagt me in het water te gooien. Dan is gespalkte neus gast niet de enige met een gespalkte neus!' zei ik streng. 'Oké oké ik wil niet zoals hem eindigen dus ik duw je niet in het water.' zei Jay. Ik knikte tevreden.
'Mogen deze klote doeken nu eindelijk af?' vroeg Lisa ongeduldig. 'Jaja.' 'Op drie. Een... twee... drie...' en er een scheen fel licht in mijn ogen. Ik knipperde even. 'Wow.' zei ik toen ik om me heen keek. Het eerste wat ik zag was een klein beekje. We stonden in een weiland met allemaal mooie en kleurrijke bloemen terwijl er aan de overkant van het beekje er een prachtig bos was. Het had een beetje iets weg van bossen die je ziet in van die films. Met omgevallen bomen waar prachtig mos overheen is gegroeid. Overal paddenstoelen en bloemen. Veel licht. Ik keek nu opzij en zag een grote rots. Ik liep ernaartoe en klom behendig omhoog.
Ik stond nu bovenop het rotsblok en keek uit over het landschap. Wauw. Het is echt prachtig. De zon stond nog best hoog aan de hemel maar ook de maan was al te zien. Er stond een frisse wind die mijn haren mee voer in de richting waar hij heen blies. Het had een beetje zo'n Pocahontas effect. Ik speurde nu het beekje af en zag dat hij een stuk verder uitmondde in een meer. Wow.
'En? Vind je het wat?' ik draaide me om naar Jay die achter me stond en naar me keek. Ik knikte wild. 'Het is echt prachtig.' Ik draaide me weer weg van Jay en speurde de horizon af. In de verste verte was er geen gebouw te zien. Puur natuur. Een keel werd achter me geschraapt en ik draaide me om. Daar zat hij dan. Op één knie. Ik keek Jay met grote ogen aan. 'Ik weet het. We zijn al aan elkaar beloofd door onze vaders. Maar... ik wou het toch officieel doen. Je hebt me in de week dat ik je ken veranderd. In een goede zin. Ik vind mijn oude zelf weer terug als ik bij je ben. Je laat me weer lachen. Dat heb ik voor ik je kenden in geen jaren meer gedaan. Angel jij haalt het beste in mij naar boven. Lieve Angel wil je met me trouwen?'
Ik had de tranen in mijn ogen staan en knikte. Jay zuchtte diep. Ooh hij was supernerveus! Zo schattig. Ik grinnikte. 'Tuurlijk wil ik dat idioot dat je bent.' zei ik en ging op mijn knieën voor hem zitten. Hij keek me met een grote lach aan. 'Echt?' vroeg hij. Ik knikte. 'Echt.' Jay schoof de ring om mijn vinger en ik bekeek hem. Wow hij is echt mooi. Het was een zilveren ring met een diamand in het midden. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en sloeg mijn armen om Jay heen. Ik deed het denk ik met veel kracht want hij viel achterover met gevolg dat ik dus boven op hem lag.
Ik keek hem recht in zijn prachtige ogen en ze stonden liefdevol. Ik keek nu naar zijn lippen en weer terug naar zijn ogen. Ik beet op mijn onderlip. Jay trok me dichter tegen hem aan en plantte zijn lippen op de mijne. Over wat mensen zeggen over vlinders in hun buik. Nou dat heb ik niet. Ik heb de hele fucking dierentuin. Ik sloot mijn ogen en verdiepte de kus. Jay vroeg om toestemming door met zijn tong over mijn onderlip te likken. Ik opende mijn mond en onze tongen maakte een vreugde dans met elkaar.
JE LEEST
My Loving Maffia King
ActionTERUG ONLINE - PLEASE, FOR THE LOVE OF ALL THAT IS GOOD, LET IT STAY THAT WAY. Thank you. Alexa heeft geen makkelijk leven. Na de dood van haar moeder en zus, is ze een huls. Haar vader - haar grootste steun en toeverlaat - heeft zich tegen haar ge...