Arkadaşlar duyurum var, yeni bir hikaye yazdım. Adı Cansız Manken (+18) eminim çok seveceksiniz. Taşındıkları yeni evinde cansız manken bulan Belenin onunla yaşadığı hem paranormal hem de +18 olayları yazıyorum. Profilimden bakabilirsiniz 🙏🏿
-
Yorum atıp oylarsanız sevinirim <3
Eve döndüm, yollar her zamankinden daha soğuktu. O gece evden kaçacağım için olabilirdi.. Aslında bana bu kadar kötü davranmasalardı kendimi kaçmak zorunda hissetmezdim. Kapıdan girerken son kez derin derin baktım evime.
İçeriye girdiğim gibi bağırışları duydum. Abim yine bağırıyordu etrafa. Bunu spor olarak yapıyordu bence. Bana seslenilsede dinlemeden odama gittim ve yatağa attım kendimi. Derin nefesler aldım. İçeriye ablam Mine girdi.
- Sen ne ara geldin öyle sinsi sinsi.
Onu dinlemedim. Göz ucuyla baktım. Onu da bugün son kez görecektim.
- Geldim işte uzatma abla.
dedim sinirle.
- Düzgün konuş benimle, atarım bu terliği ağzının ortasına!
diye çemkirince tuvalete gittim. Bugün benim doğum günümdü ve kimsenin umurunda bile değildi. Kendime acıyordum her seferinde. Klozetin kapağına oturdum ve telefonumu açtım.
*2 Yeni Mesajınız Var*
Bildirimini görüp tıkladım. Hakan atmıştı mesajı. Sakin bir enerjiyle okudum mesajlarını.
H: Hala korkuyor musun?
H: Korkma, yanında ben olacağım sevgilim. Bugün seni kaçıracağım.
- 4 Ay Önce -
- Kızım koş geç kaldık, Felsefeci bizi öldürecek!
Koridorda koşar adımlarla ilerlerken bize bakan hocalarla göz göze geldim. Yarenle derse geç kalmıştık. Sınıfa ulaşır ulaşmaz kapıyı tıklattık ve içeriye girdik. Hoca derste yoktu.
- Oh be! Daha gelmemiş.
Dedi Yaren. Beraber sıramıza geçtik. Daha sonra sınıf başkanı seslendi.
- Hoca yok, sessiz olun yoksa Şerife hocaya söylerim gelir.
Dersin boş olduğunu öğrenince Yaren ufak bir sevinç gösteri yaptı. Bense modum düşük bir şekilde Yarene bakıyordum. Yaren moralimin bozuk olduğunu farkedip soru sordu.
- Kanka neyin var ya?
- 4 Ay sonra 18. yaşıma giriyorum ve ben daha bir kere bile doğru düzgün dışarıya çıkamadım.
- O kadar haklısın ki.. Ama üzülme çünkü sana çok güzel bir haberim var.
- Ne?
- Ben geçen hikaye atmıştım Instagram'a. İkimizi.. Burak'ın arkadaşı görmüş seni çok beğenmiş..
- Hani atmayacaktın Yaren? Bir daha seninle fotoğraf çekmeyeceğim.
- Ya aşkım, deme öyle hem fena mı oldu? Çocuğun adı Mert. Sarışın, uzun boylu, kaslı falan. Kızım ben bile beğendim düşün yani.
- Burak duymasın?
- Kimse Burak kadar yakışıklı olamaz tabii ki. Aşkım benim o.
- Bak Yaren, biliyorsun ki benim için nasıl göründüğü değil nasıl düşündüğü önemli. Yani çocuk sarışınsa ben ne yapayım?
- Off Bade. Kızım çocuk seni beğenmiş diyorum işte hadi konuşun tanışın.
- Nasıl konuşayım?
- Mesela artık bir Instagram hesabı açabilirsin.
- Hayır, hayatta açmam. İşsiz insanların boş vakitlerini harcamak için kullandığı bir platformu asla kullanmam.
- Tabii tabii, zaten bütün ünlüler işsizler.
- Neyi kastettiğimi biliyorsun.
- Neyse o zaman akşam buluşuyoruz.
- Ne? Şaka yapıyorsun herhalde. Nasıl geleceğim ben?
- Ben babandan izin alacağım. Çıkışta seninle geliyorum.
- Babam izin vermez, boşuna gelirsin.
- Verir verir.
Dedi ve güldü. Ders bittikten sonra beraber eve gittik. Ev sessizdi. Annem kapıyı açmıştı. Yareni görünce gülümsedi ve içeriye davet etti. Beraber babamın olduğu odaya geçtik. Yaren babamla konuşmaya başladı. Bense hiç izin vermeyeceğini düşünerek onları izledim.
- Merhaba Mehmet amca.. Nasılsın?
- İyiyim kızım, allah razı olsun. Sen nasılsın?
- İyiyim çok teşekkür ederim.. Iıı, ben izin almak için gelmiştim de.. Badeyle beraber kütüphaneye gitmek istiyoruz. Ders çalışacağız.
- Badenin odasında çalışın kızım.
- Burada çalışamayız. Çok gürültü var. Kütüphane çok sessiz bir yer. Kimse kimseyle konuşmuyor.
- Yalnız ikiniz olacaksınız değil mi?
- Evet Mehmet amcacığım.
- Tamam kızım erken gelin.
Ben izin verdiğini görünce şaşkınlıkla Yarene bakıp "Bu işi biliyorsun" bakışı attım. Sonra beraber odama gidip sevinç hareketleri yaptık ardından kıyafetlerimizi değiştirip çantalarımızı alıp çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST +18
Teen FictionBade, evinde baskı gördüğü için kaçmak ister ve bu sırada sosyal medyadan Hakan adında biriyle tanışır. (Tamamlandı) 12.01.2024 #sadist🥇 #mazoşist🥇 #arzu🥇 10.04.2024 #aşk🥇