5. Bölüm -Gerçek-

12.4K 262 40
                                    

Bu gördüğüm yazıyla beraber tek kaşım havaya kalkmıştı. Bir süre öylece baktım.

B: Nasıl yani anlamadım?

H: Bence çok iyi anladın.

Bu kadar yakışıklı birinin sanaldan daha yüzünü bile net görmemiş birine bunları demesi bana hiç inandırıcı gelmemişti.

B: Aslına bakarsan evet anladım ama idrak etmeye çalışıyorum. Ne alaka?

H: Bu şekilde kendini affettirebilirsin.

B: O zaman kalsın.

H: Peki sen bilirsin.

Telefonu kapatıp üstümü giyindim. Giyinirken de sürekli "Ne alaka?" diyip duruyordum. O gün ona yazmadım. Ertesi gün okula gittiğimde onu düşündüğümü farkettim. Bunu Yaren de farketmiş olacak ki beni yoklamaya başladı.

- Bade, senin neyin var? İki üç gündür böylesin. Bir şey oldu da bana mı anlatmıyorsun?

- Ya bir şey olmadı.. Yani aslında oldu ama çok garip. Anlatıp anlatmamakta kararsızım.

- Anlat sen bi dinleyeyim.

- Hani ben Instagram yüklemiştim ya..

- Evet. O kadar ısrarlarıma rağmen beni değil Merti dinlemiştin falan.

- Ya neyse, işte ben oradan biriyle tanıştım. Ve fazla yakışıklı. Gerçek olmadığını düşünüyorum.

- Ne konuştunuz ki, bakayım.

- Yok.. Bakma. Ama gerçekten çok yakışıklı.

- Anlık iste o zaman, senin adını söylediği video falan iste ne bileyim olmaz mı?

- Anlık mı?

- Sen bana fotoğrafını göstersene Pinterest'ten bakalım fake miymiş.

Telefonumu çıkarıp, hikayesinden bir fotoğraf screenshot (ss) aldım. Sonra onu Yarene attım ve beraber inceledik.

- Kızım bu harbiden çok yakışıklı ve yok.. Yok yani Pinterest'te.. Bu adam gerçek.

Şaşkın bir şekilde beraber fotoğrafa bakmaya devam ettik.

- Abim var demişti, acaba abisi midir?

- Neden kendi olmasın ki?

Çünkü bu kadar yakışıklı birinin sanal seks yapmak istemesi bana çok saçma geliyordu.

- Neyse ya doğru diyorsun..

Biraz konuştuktan sonra yollarımız ayrıldı ve ben eve gittim. Tuvalete girdikten sonra biraz düşündüm. "Hani sen tipe önem vermiyordun Bade, ne oldu şimdi o çocuğu düşünüyorsun?" diyordu kafamın içi bana. Gerçekten haklıydı da. Sohbete girdim tekrar. Mesajları okudum. Daha sonra yazmaya karar verdim.

B: Dediğin gibi olsun. Tamam.

yazdıktan sonra biraz bekledim. Çok geçmeden cevap verdi.

H: O zaman bu gece yazarsın.

Görüldü atıp çıktım. Gece olmasını bekledim. Bu süreçte yedim içtim onu düşündüm, ne konuşacağımızı, ne yapacağımızı.. Her şeyi derken gece oldu. Ablamla aynı odada kaldığımız için önce onun uyumasını bekledim. Ardından ona mesaj attım.

B: Geldim.

H: Selam, nasılsın?

B: İyiyim, sen?

H: İyi ben de.

B: Nasıl yapacakmışız bu şeyi?

H: Hiç yapmadın mı?

B: Hayır aşırı saçma değil mi zaten, sanal ortamdan?

H: Şu an yanımda mısın? Değilsin. Sanal bazen gerekli olabiliyor.

B: Yanında olsaydım bunu yapacağımı sanmıyorum.

H: Aynı şeyi sanal içinde söylemiştin :).

B: Neyse ben vazgeçmeden nasıl yapacağımızı söyler misin?

H: Bu konuyla alakalı şeyler sorabiliriz birbirimize.

B: Mesela?

H: Bak mesela ben sadistim.

SADİST +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin